• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #164116  autor: jahu
 20 mar 2007, 17:56
Korzystam z uslugi DSL - w dniu dzisiejszym otrzymalem pakiet rekamowkowo regulaminowy. W zalaczonym pismie zapowiada sie zwiekszenie uploadu, i zachwala sie otrzymaniem prestizowego tytulu.
No i pisze o regulaminie ktory wchodzi w zycie z dniem 17.04.2007 - no wlasnie chodzi o maly blad redakcyjny - dostalem regulamin - nowa tresc i zadziwiajaca data wprowadzenia w zycie:

§ 43
Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 lutego 2006 r.

Mam zonka - traktowac mam ze to blad? Bo jesli nie - to ma sie spodziewac innego czy moze uznac ze moze jeszcze nei dostalem "odpowiedniego" regulaminu?

Interesuje mnie jeszcze jedna sprawa - zapisy regulaminowe:
§ 26
2. TP powiadamia Abonenta o podwyższeniu cen usług telekomunikacyjnych
z wyprzedzeniem co najmniej jednego Okresu rozliczeniowego. W
przypadku braku akceptacji podwyższenia cen Abonentowi przysługuje
prawo wypowiedzenia Umowy, a w razie skorzystania z tego prawa TP
nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, z zastrzeżeniem zwrotu ulgi
przyznanej Abonentowi.
3. Wypowiedzenie Umowy, o którym mowa w ust. 1 i 2, może nastąpić jedynie
przed wejściem w życie odpowiednio zmian Regulaminu lub Cennika
i jest skuteczne od dnia wejścia w życie odpowiednio Regulaminu
lub Cennika.
Pkt 3 Wczesnie nie bylo takiego zapisu - niestety pozwalaja na to przepisy Prawa Telekomunikacyjnego:
6. W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w tym
o zapewnienie przyłączenia do sieci, związanego z ulgą przyznaną
abonentowi, roszczenie z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy przez
abonenta lub przez dostawcę usług z winy abonenta przed upływem terminu
ustalonego w umowie, nie może przekroczyć określonej w umowie równowartości
ulgi przyznanej abonentowi.
:( - ale czy to oznacza ze jezeli zaakceptujemy warunki to nie ma mozliwosc zerwania umowy bez zwrotu przyznanych ulg? Jak to bylo dotychczas w przypadku zmianachw umowie? A jesli tak to czy dotychczasowo byla taka mozliwosc? Jak to sie ma do np rezygnacji ludzi np z neo - tez musieli zwracac ulgi w przypadku rezygnacji zwiazanej ze zmiana regulaminu, cen (bo sa one integralna czescia umowy)?

W przypadku podpisania aneksu do takiej umowy - czy w przypadku zerwania umowy po tym fakcie zobowiazany bede rowniez do zwrotu ulg przyznanych w ramach pierwotnej umowy?

 #165469  autor: piotrkucia
 23 mar 2007, 20:10
Również przyłączam się do pytania. Czy posiadając aktywną umowę zawartą w ramach promocji 6x1 (około 13-14 miesięcy temu) mogę rozwiązać umowę bez konieczności zwrotu przyznanych ulg? Błękitna linia informuje o konieczności dokonania takiego zwrotu...

re

 #165833  autor: amadeo
 24 mar 2007, 17:52
piotrkucia pisze:Również przyłączam się do pytania. Czy posiadając aktywną umowę zawartą w ramach promocji 6x1 (około 13-14 miesięcy temu) mogę rozwiązać umowę bez konieczności zwrotu przyznanych ulg? Błękitna linia informuje o konieczności dokonania takiego zwrotu...
i dobrze ci powiedzieli

Obrazek

 #167860  autor: piotrkucia
 29 mar 2007, 14:44
i dobrze ci powiedzieli
Hm... a widzisz... powiedzieli źle. Rozumiem, że kieruje tobą jakaś zazdrość?

Śpieszę wyjaśniać:
TP nie pobiera ŻADNEJ opłaty za rozwiązanie uwowy ze względu na zmianę regulaminu świadczenia usługi. Informacja potwierdzona zarówno w UKE jak i u zaufanego pracownika TP na stanowisku kierowniczym :]