Jako przykład podam siebie: umowa podpisana w styczniu, od tego czasu wszędzie mnie zbywają, a dzisiaj status zamówienia w Netii zmienił się na taki:
Twoje zamówienie zostało wysłane do TP
7 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych.
Twoje zamówienie, po wcześniejszym odrzuceniu przez TP SA ze względów formalnych, zostało ponownie wysłane do TP SA 7 marca 2007 r.
Spodziewany termin realizacji Twojego zamówienia to
18 marca 2007 r. Po przekroczeniu tego terminu Netia rozpocznie eskalację problemu w TP SA.
Chrzanię to! Jak do końca marca nie podłączą (i tak profilaktycznie z aktualnego dostawcy nie zrezygnowałem) to chrzanię i wypowiadam umowę z tym chams.wem i brakiem kompetencji!
Twoje zamówienie zostało wysłane do TP
7 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych.
Twoje zamówienie, po wcześniejszym odrzuceniu przez TP SA ze względów formalnych, zostało ponownie wysłane do TP SA 7 marca 2007 r.
Spodziewany termin realizacji Twojego zamówienia to
18 marca 2007 r. Po przekroczeniu tego terminu Netia rozpocznie eskalację problemu w TP SA.
Chrzanię to! Jak do końca marca nie podłączą (i tak profilaktycznie z aktualnego dostawcy nie zrezygnowałem) to chrzanię i wypowiadam umowę z tym chams.wem i brakiem kompetencji!
Ostatnio zmieniony 09 mar 2007, 21:23 przez kredek, łącznie zmieniany 1 raz.