• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #160615  autor: kredek
 09 mar 2007, 12:55
Jako przykład podam siebie: umowa podpisana w styczniu, od tego czasu wszędzie mnie zbywają, a dzisiaj status zamówienia w Netii zmienił się na taki:
Twoje zamówienie zostało wysłane do TP
7 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych.
Twoje zamówienie, po wcześniejszym odrzuceniu przez TP SA ze względów formalnych, zostało ponownie wysłane do TP SA 7 marca 2007 r.
Spodziewany termin realizacji Twojego zamówienia to
18 marca 2007 r. Po przekroczeniu tego terminu Netia rozpocznie eskalację problemu w TP SA
.

Chrzanię to! Jak do końca marca nie podłączą (i tak profilaktycznie z aktualnego dostawcy nie zrezygnowałem) to chrzanię i wypowiadam umowę z tym chams.wem i brakiem kompetencji!
Ostatnio zmieniony 09 mar 2007, 21:23 przez kredek, łącznie zmieniany 1 raz.
 #160620  autor: lukasm
 09 mar 2007, 13:12
Pomijając wątek:
kredek pisze: Twoje zamówienie zostało wysłane do TP
7 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych.
Twoje zamówienie, po wcześniejszym odrzuceniu przez TP SA ze względów formalnych, zostało ponownie wysłane do TP SA 7 marca 2007 r.
.
to nie wiem, dlaczego piszesz w tytule, że Netia wycofuje się z ustaleń. W tym przypadku, jak to mówią do tanga trzeba dwojga, czyli Netii i TP
 #160621  autor: kredek
 09 mar 2007, 13:19
lukasm pisze:Pomijając wątek:
kredek pisze: Twoje zamówienie zostało wysłane do TP
7 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych.
Twoje zamówienie, po wcześniejszym odrzuceniu przez TP SA ze względów formalnych, zostało ponownie wysłane do TP SA 7 marca 2007 r.
.
to nie wiem, dlaczego piszesz w tytule, że Netia wycofuje się z ustaleń. W tym przypadku, jak to mówią do tanga trzeba dwojga, czyli Netii i TP
No racja, dwojga.
Ale to Netii zleciłem podłączenie, a skoro to im mam płacić kasę, to trudno przypuszczać, że oni tej kasy nie chcą. A że TP nie chce podłączyć i działa w myśl "tonący brzytwy się chwyta" - to inna sprawa.
Zresztą terminy to ustalali ponoć wszyscy - UKE chciał do 7.03, pozostali do 15.03. I co? I nico! Zawsze się znajdzie jakiś kruczek prawny albo nowy sposób na utrudnianie...

 #161203  autor: mikemat
 11 mar 2007, 11:44
z tego co wiem teraz TPSA ma 7 dni, nie 14 jak dotychczas na odpowiedz na zapytanie w sprawie warunkow technicznych, zapewne na stronie WWW jeszcze tego nei zmienili i automat dodaje po prostu zadana wczesniej liczbe dni...

Pozdrawiam
Grupa Medforum
www.medforum.pl

 #161221  autor: kredek
 11 mar 2007, 12:12
mikemat pisze:z tego co wiem teraz TPSA ma 7 dni, nie 14 jak dotychczas na odpowiedz na zapytanie w sprawie warunkow technicznych, zapewne na stronie WWW jeszcze tego nei zmienili i automat dodaje po prostu zadana wczesniej liczbe dni...
To patrz co dzisiaj mi pisze:
Twoje zamówienie zostało wysłane do TP
7 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych.
Twoje zamówienie, po wcześniejszym odrzuceniu przez TP SA ze względów formalnych, zostało ponownie wysłane do TP SA 7 marca 2007 r.
Spodziewany termin realizacji Twojego zamówienia to
18 marca 2007 r. Po przekroczeniu tego terminu Netia rozpocznie eskalację problemu w TP SA.
:smt011