• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #114499  autor: helena_s1
 17 paź 2006, 10:55
06.10.2006 podpisałam umowę na neostradę 640 .Wszystko założone dobrze , diody świecą ciągłym światłem.Połączenie jest , ale nie mozna zalogować się i pobrać ID i PIN. Dzwoniąc pod nr 800102102 w ogóle zaprzestano rozmów po prostu po wciśnięciu 1 , pod tym nr pomoc techniczna, rozmowa jest rozłączana, a z sekretarką automatyczną rozmowa nic nie da.Może ktoś mi powie co mam zrobić , jak w końcu się zalogować? Dziękuję za każdą pomoc.

 #114648  autor: Adam84
 17 paź 2006, 18:53
Zadzwoń na 9393.Jeśli masz tela z wybieraniem tonowym,to po wcisnięciu zera ( 0 ), wprowadz swój nr telefonu i PIN (nie chodzi o PIN Neo tylko indywidualny PIn klienta).Po połączeniu z konsultantem powiedz, że masz problem z rejestracja i niech cie połączą z obsługą Neo ( transfer 2470 ).Tam ci powiedzą czy masz skrosowaną linie albo czym masz w ogóle warunki techn. do korzystania z Neo.

Rób jak uważasz i uważaj jak robisz :)

 #114652  autor: JacekS
 17 paź 2006, 19:13
Adam84 pisze:Zadzwoń na 9393.Jeśli masz tela z wybieraniem tonowym,to po wcisnięciu zera ( 0 ), wprowadz swój nr telefonu i PIN (nie chodzi o PIN Neo tylko indywidualny PIn klienta).Po połączeniu z konsultantem powiedz, że masz problem z rejestracja i niech cie połączą z obsługą Neo ( transfer 2470 ).Tam ci powiedzą czy masz skrosowaną linie albo czym masz w ogóle warunki techn. do korzystania z Neo.
Ale linia musi być skrosowana , oraz sprawdzona czy są warunki techniczne przed podpisaniem umowy, i z tego co wiem TPSA tak robi. Chyba że sie myle

 #114742  autor: nstn
 18 paź 2006, 00:47
helena_s1 pisze:Dzwoniąc pod nr 800102102 w ogóle zaprzestano rozmów po prostu po wciśnięciu 1 , pod tym nr pomoc techniczna, rozmowa jest rozłączana
Jak to rozmowa jest rozłączana? Dzwoń do skutku. Ewentualnie wybierz od razu rozmowe z konsultantem, chyba "0"

"Nic nie boli tak jak życie"