DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.

Moderator: Moderatorzy

 #821923  autor: szati
 07 wrz 2015, 16:35
Witam
Czy ktoś kto posiada internet stacjonarny t-mobile co kilka dni nie ma internetu? W Ciągu ostatniego miesiąca nie miałam go 5 razy. Zgłosiłam to trzy razy (dwa razy tego nie uczynilam ponieważ pilnie netu nie potrzebowałam) za każdym razem gdy byli w domu panowie od inter. Informowali mnie ze to nie jest wina po mojej stronie tylko t-mobile ale gdy dzwonie do t-mobile oni odpowiadają ze to wina tp i tak w kółko. Nie wiem kto kłamie bo jedni na drugich zwalaja winę.
Czy mogę zgłosić reklamacje i starać się o obniżenie abonamentu???
 #821926  autor: Maniek99
 07 wrz 2015, 17:07
W regulaminie masz pewnie zapis o odszkodowaniach.
Zwykle 1/30 abo za każdy pełny dzień nie działania, ale te dni muszą być reklamowane wcześniej, żeby był u nich jakiś ślad.
 #821931  autor: szati
 07 wrz 2015, 18:14
Dzięki masz rację teraz za każdym razem będę zglaszała problem. Między czasie Zgłosiłam brak internetu i dostałam 50 % obniżki na abonament do następnej faktury.
 #822177  autor: szati
 08 wrz 2015, 21:54
Dzisiaj dostałam telefon z tp pytali mnie czy wrócił do mnie internet gdy powiedziałam że tak i opowiedziałam co się dzieje Pan stwierdził iż pora pomyśleć nad zmianą operatora.
Może ktoś orientuje się kiedy można zerwać umowę z ich winy. W zasadzie jutro zaglądnę do umowy ale może ktoś miał doczynienia z podobnym problemem.
 #822319  autor: Maniek99
 09 wrz 2015, 19:20
A jak nie masz netu, to jak wyglądają statystyki ADSL w routerze i jak zachowuje się dioda ADSL?
 #822366  autor: tyre23
 09 wrz 2015, 22:00
T-Mobile już od jakiegoś czasu nie oferuje internetu stacjonarnego. Sprawdź czy Twoja umowa nie przeszła już na czas nieokreślony.
 #824157  autor: szati
 19 wrz 2015, 14:58
Umowę mam do maja i z pewnością z tą firmą już nie zostanę. t-mobile twierdzi że to z winy orange natomiast orange mówi że to wina t-mobile i bądź tu człowieku mądry. Byli u mnie technicy orange ale u mnie wszystko w porządku. Technik orange po usłyszeniu który raz nie mam netu (we wrześniu 4 razy) powiedział że najwyższy czas zmienić operatora.
W środę znów net padł zadzwoniłam i to zgłosiłam na drugi dzień po południu dostałam smsa iż problem został rozwiązany i rzeczywiście internet był z rana ale po południu netu nadal nie było więc znów musiałam to zgłosić. Ja nie wiem czy oni sobie w kulki lecą wygląda na to że nie zależy im na klientach. Na tyle lat co mam internet nie tylko w tej firmie to jeszcze takiej farsy nie miałam. Oczywiście rozumiem że zdarzają się awarie ale żeby w ciągu miesiąca po 4 razy??? To już drugi miesiąc od kiedy tak się to sra za przeproszeniem.
 #835034  autor: iPlus
 15 lis 2015, 18:35
może jesteś na terenie na którym nie opłaca się firmom inwestować w naprawy, a infra jest od komuny,

zmień sieć na inną albo się będziesz użerać
 #835041  autor: piotrzet
 15 lis 2015, 18:55
Kiedyś też tak miałem w Orange po skończeniu umowy zrezygnowałem przeszedłem na mobilny i mam spokój aczkolwiek wiem że nie wszystkim to wystarczy miesięczny pakiet GB

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png