DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.

Moderator: Moderatorzy

 #783044  autor: Mart87
 07 lut 2015, 13:31
Posiadam Neostradę, kończy się umowa 17-ego lutego. Podpisałem umowę z Dropss (Netia). Netia powinna im wysłać pismo z wypowiedzeniem umowy w Orange wraz z jej końcem oraz zamówienie przeniesienia usług do Netii. Netia raczej wysłała to pismo (Orange niedawno dzwoniło z propozycją przedłużenia umowy, proponując gratisy i jeszcze wyższy abonament), jednak Orange negatywnie rozpatrzyło tamto pismo. POnadto od Orange dostałem fakturę za pełny luty, a nie za pół miesiąca.
Jakie mogą być powody negatywnej odpowiedzi ze strony Orange i czy mogę jeszcze tutaj coś zdziałać? Netia wysłała do Orange drugie pismo z zapytaniem uzasadnienia negatywnej odpowiedzi.
 #783068  autor: zoltan666
 07 lut 2015, 14:57
Wystarczy jakiś prosty błąd w danych abonenta, które będą niezgodne z tymi które posiada Orange i już takie pismo odrzucają. Napisałeś, że Netia "raczej" wysłała to pismo tak więc 100% pewności nie masz. Niedawno chciałem przenieść numer stacjonarny z Orange do Netii, a Netia wysłała papiery o przeniesienie do jakiegoś innego operatora. Później musiałem odkręcać auto przedłużenie umowy w Orange. Raczej sprawdziłbym Netię, czy wszystko zrobili prawidłowo. A w Orange być może umowa się automatycznie przedłużyła skoro nie dostali prawidłowego wypowiedzenia, stąd tez faktura za cały miesiąc.
 #783077  autor: Maniek99
 07 lut 2015, 15:54
Niema najmniejszego sensu załatwiać takich spraw przez bezpośredni kontakt z operatorem.
Tylko skarga do UKE powoduje skierowanie sprawy do odpowiednich osób i że będą chcieli doprowadzić sprawę do końca. A dodatkowo zabezpieczysz się przed "przypadkowym?" auto przedłużeniem.
 #783080  autor: Mart87
 07 lut 2015, 15:59
Sam tego pismo nie wysyłałem, nie widziałem tego naocznie. W netii interesie jest to by to dociągnąć do końca i mieć mnie za klienta. Dziwnym trafem kilka dni temu Orange zadzwoniło z nową ofertą co jest w pewnym sensie dowodem że jednak to pismo do nich dotarło (wcześniej wydzwaniali we wrześniu i wtedy kontakt się już urwał). Dzisiaj dzwoniłem do netii i stwierdzili, że były jakieś błędy z danymi dawcy, na koniec dodali że wszystko będzie ok, że usługa zostanie uruchomiona 12-ego lutego (sic). Jutro się przejdę do Orange i spróbuję się dowiedzieć czy otrzymali to wypowiedzenie.

Orange zleciło autoprzedłużenie umowy 1-ego stycznia czyli na ponad 2 tygodnie przed wysłaniem wypowiedzenia przez Netię.
 #783083  autor: Maniek99
 07 lut 2015, 16:04
@Mart87
Netia traci klientów z dużo bardziej błahych powodów, przy jakichkolwiek problemach olewają sprawę, a klient dowiaduje się dopiero po tym jak sam do nich zadzwoni, bo został bez netu.

Ale powodzenia, może Ci się poszczęści.
 #783206  autor: sharky33
 08 lut 2015, 00:17
Mam ten sam problem. Podpisana umowa z Netią na Dropss - miesiąc temu. Znając polskie realia i różne "cuda" przy zmianach usług itp. dzwoniłem do Dropss z pytaniem czy wszystko jest w porządku. Potwierdzono że tak i spokojnie mam oczekiwać na zakończenie usług w Orange i przyłączenie do Dropss. Dwa dni temu, na "wszelki wypadek" postanowiłem zadzwonić do Orange pod numer 800 500 005 i zapytać jak się sprawy mają ( czy Netia powiadomiła ich o zmianie itd.) Miła Pani z Orange odpowiedziała że owszem Netia przesłała do nich zgłoszenie lecz zostało ono odrzucone... 29 stycznia ?! Nie podała z jakiego powodu. Ciśnienie mi lekko podniosła Netia... Dzwonię na infolinię Dropss i cudem trafiam na inteligentną, młodą kobietę która mnie nie zbywa, lecz chce pomóc. Dowiaduję się że Netia zgłosiła zmianę operatora z błędną datą (za wcześnie)... Ręce mi opadły - pytam czy sprawę da się "odkręcić". Miła Pani z Netii/Dropssa obiecuję sprawę potraktować priorytetowo, obecnie czekam na odpowiedź tel. Jeśli zmiana się nie powiedzie, czeka mnie kolejny miesiąc z Orange i chwila na zastanowienie czy warto próbować szczęścia po raz kolejny z Dropss...
 #783252  autor: Mart87
 08 lut 2015, 11:08
Ja mam nadzieję że jednak nie nawalą i wypali i że b ędzie to też później jakoś działać. Bo warunki w Orange są tragiczne. Poza stabilnością połączenia nic nie gra. Albo niech oni to przeniosą albo żeby całkiem rozwiązać umowę w orange - najwyżej zostanę bez neta;p
 #783280  autor: Maniek99
 08 lut 2015, 12:18
Z tymi datami Netia od zawsze ma problemy.
Możesz im podać datę co do dania kiedy na 100% linia będzie wolna, to oni zawsze wbiją jakąś datę z D***. Ja jeszcze miałem tak że do ponowienia próby chcieli ode mnie kolejne pismo czy na pewno linia jest wolne, czyli kolejny tydzień w plecy (kurier w dwie strony). Na szczęście w między czasie poszła skarga do UKE i zanim pismo doszło, to usługa została aktywowana.
 #783367  autor: Mart87
 08 lut 2015, 17:03
Wygląda tak:
Netia: wysłaliśmy pismo, które zostało odrzucone przez orange (wersja z mailowej koresp.).
błędne dane dawcy (infolinia), spokojnie wszystko będzie ok.

Orange: nie otrzymaliśmy żadnego pisma, umowa została przedłużona do końca czerwca.
 #783599  autor: marcinkoleksl
 09 lut 2015, 12:53
Czytając te wydarzenia, moja miesięczna ślizgawka z przełączaniem z Multimo Na Dropss'a z winy Netii to jeszcze widzę, nie był problem ;)
Oni tam potrzebują dobrego okulisty po prostu...
A prawnie nic im nie zrobisz, bo dochodzić czegokolwiek można po aktywacji Umowy... tak wynika z ich Regulaminka ;(
Ostatnio zmieniony 10 lut 2015, 15:06 przez marcinkoleksl, łącznie zmieniany 1 raz.
 #783737  autor: sharky33
 09 lut 2015, 21:40
Wygląda na to że Dropss/Netia ma problemy dosłownie ze wszystkim.

1. Brak poinformowania klienta o tzw. odrzucie Orange
2. Brak informacji co było powodem odmowy ze strony Orange
3. Brak reakcji w odpowiednim czasie i prawidłowego ponowienia ( po mojej interwencji - kilka tel.)
4. Brak myślenia i poszanowania klienta.

Za 3 dni kończy mi się umowa z Orange z perspektywą przedłużenia na kolejne pół roku lub karą za jej zerwanie. Netia przez ponad 30 dni nie poradziła sobie. Wygląda na to że duża firma nie jest w stanie wykonać prostej operacji, a wyjaśnianiem sprawy i problemów które jej towarzyszą zainteresowany jest klient, który powinien spokojnie czekać i ew. zapłacić rachunek raz na miesiąc.
Poważnie zastanawiam się aby pozostać z Orange i przepłacać za net lub przejść na LTE Play lub RBM.
Netia to niestety amatorszczyzna w najgorszej postaci. Cena za Dropss atrakcyjna, obsługa ( oprócz dosłownie jednej konkretnej kobiety) fatalna.
 #792448  autor: Mart87
 25 mar 2015, 08:50
Dopiero zaczynam romans z Netią, choć u mnie trochę namieszał sam Orange - że miałem dwie daty zakończenia umowy i wypowiedzenie do Orange poszło ze złą datą. Patrz inny temat :)
 #792540  autor: sharky33
 25 mar 2015, 19:05
Aktualizacja.

Usługa Dropss włączona. Pomogła skarga do UKE. Internet z drobnymi problemami na samym początku działa bez zarzutu. Netii polecam reorganizację i podniesienie standardów obsługi klienta na poziomie infolinii wg. sprawdzonej zasady "klient nasz Pan".

sharky33 pisze:Wygląda na to że Dropss/Netia ma problemy dosłownie ze wszystkim.

1. Brak poinformowania klienta o tzw. odrzucie Orange
2. Brak informacji co było powodem odmowy ze strony Orange
3. Brak reakcji w odpowiednim czasie i prawidłowego ponowienia ( po mojej interwencji - kilka tel.)
4. Brak myślenia i poszanowania klienta.

Za 3 dni kończy mi się umowa z Orange z perspektywą przedłużenia na kolejne pół roku lub karą za jej zerwanie. Netia przez ponad 30 dni nie poradziła sobie. Wygląda na to że duża firma nie jest w stanie wykonać prostej operacji, a wyjaśnianiem sprawy i problemów które jej towarzyszą zainteresowany jest klient, który powinien spokojnie czekać i ew. zapłacić rachunek raz na miesiąc.
Poważnie zastanawiam się aby pozostać z Orange i przepłacać za net lub przejść na LTE Play lub RBM.
Netia to niestety amatorszczyzna w najgorszej postaci. Cena za Dropss atrakcyjna, obsługa ( oprócz dosłownie jednej konkretnej kobiety) fatalna.