DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.

Moderator: Moderatorzy

 #788306  autor: sharky33
 03 mar 2015, 00:07
zoltan666 pisze:@sharky33
Po co zawiesiłeś telefon w Orange na rok wiedząc, ze chcesz się przenieść na Dropssa. Do Dropssa przechodzą raczej ci którzy chca płacic tylko za internet i nic więcej.

Linię tel. w Orange zawiesiłem na rok żeby nie odnawiać tego co miesiąc i nie płacić ekstra, zanim podjąłem decyzję żeby przejść do Dropss. Po rezygnacji z internetu w Orange, linia tel. to jedyna możliwość żeby ew.podłączyć Dropss, potem możesz zrezygnować z tel. w Orange a numer przenieść np. do VOIP.
 #789548  autor: Mart87
 08 mar 2015, 15:16
U mnie z tym przejściem do dropss nie wypaliło. Netia na zgłoszenia nie odpowiada, na maile nie odpisuje nie chce mi się dalej testować tego systemu dalej skoro firma robi łaskę już na etapie podłączenia.
 #789620  autor: sharky33
 08 mar 2015, 23:25
Ja doczekałem się danych do logowania... linia nadal nie podłączona, konsultantka Dropss stwierdziła że jest aktywna, dział techniczny w Netii że nie, zgłoszenie awarii :( i ciąg dalszy czeskiego filmu. Netia nie potrafi wysłać poprawnego zgłoszenia do Orange w celu "przepięcia" klienta na centrali. Zastanawiam się jak oni zarabiają pieniądze?! Tymczasem bijemy rekord w przejściu od jednego operatora do drugiego. Netia powinna dostać nagrodę roku za wzorową i szybką obsługę klienta :lol:
 #789640  autor: Mart87
 09 mar 2015, 09:36
U mnie za kilka dni mija miesiąc od obowiązywania tej umowy. Netia nie jest specjalnie zainteresowana by to podłączyć. bezsens.
 #789749  autor: sharky33
 09 mar 2015, 22:25
Coraz poważniej zastanawiam się na powrotem do Orange, chociaż trochę szkoda kasy i myślę alternatywnie nad Play LTE... Netia poraża prędkością - szkoda że nie internetową, zamiast błyskawicznej obsługi - niczym nie zmącone tempo ślimaka... :lol:
 #790103  autor: sharky33
 12 mar 2015, 11:06
Mart87 pisze:Mi Orange przedłużyło umowę o 6 miesięcy więc korzystam tak jak dotychczas.
Gdybym wiedział że Netia działa jak "błyskawica" :? może zostałbym w Orange na 6 miesięcy, tymczasem Netia "nabiera rozpędu" i wyznacza kolejny termin - 20 marca... :wink:
 #790136  autor: qcom
 12 mar 2015, 12:42
Z przechodzeniem między operatorami stacjonarnymi zawsze jakieś dziwne akcje są i jedni drugim starają się utrudniać życie. Jak przenosiłem net+tel z netii do orange kazali m wysłać wypowiedzenie do netii tylko na tel a internetem oni się zajmą, kombinowali, dzwonili co chwile z jakimiś instrukcjami co mówić jakby z netii dzwonili itd, aż śmieszne to bylo :D ale jakoś udało im sie na czas przenieść numer. Mimo że miałem juz telefon i internet w orange jeszcze przez ponad rok przynajmniej raz w tygodniu ktoś dzwonił z orange żeby przejść do nich :D
Tak Netia jak i Orange, jedni drugich warci. Przy przenoszeniu trzeba ich po prostu przypilnować i dowiadywać się co jakiś czas jak wygląda aktualna sytuacja. Dziwne to ale prawdziwe.
 #790183  autor: sharky33
 12 mar 2015, 16:08
qcom pisze:Z przechodzeniem między operatorami stacjonarnymi zawsze jakieś dziwne akcje są i jedni drugim starają się utrudniać życie. Jak przenosiłem net+tel z netii do orange kazali m wysłać wypowiedzenie do netii tylko na tel a internetem oni się zajmą, kombinowali, dzwonili co chwile z jakimiś instrukcjami co mówić jakby z netii dzwonili itd, aż śmieszne to bylo :D ale jakoś udało im sie na czas przenieść numer. Mimo że miałem juz telefon i internet w orange jeszcze przez ponad rok przynajmniej raz w tygodniu ktoś dzwonił z orange żeby przejść do nich :D
Tak Netia jak i Orange, jedni drugich warci. Przy przenoszeniu trzeba ich po prostu przypilnować i dowiadywać się co jakiś czas jak wygląda aktualna sytuacja. Dziwne to ale prawdziwe.

Zgadzam się z kolegą, choć odnoszę wrażenie że Orange ma obsługę na dużo wyższym poziomie niż Netia. Dużo szybciej i więcej informacji jestem w stanie uzyskać na infoliniach Orange niż Netii. Mam wrażenie że w Netii nie panują nad całością operacji, system zarządzania i przepływ informacji mają moim zdaniem fatalny, przez co tracą (jak się domyślam) wielu klientów, którzy zniecierpliwieni dają sobie święty spokój z tym operatorem. Rozwiązanie jest proste - wystarczy stworzyć specjalny dział reklamacji i dać im odpowiednie kompetencje. Chyba nikt na taki pomysł w Netii jeszcze nie wpadł... :smt004
 #791617  autor: sharky33
 20 mar 2015, 10:37
Po wysłanej 23 lutego skardze do UKE, w ciągu ostatnich 3 dni udało się wyjaśnić całą kwestię i od dzisiaj użytkuję internet Dropss. Otrzymałem telefon z wyjaśnieniami i przeprosinami z Netii + 2 mc. za 1 zł. Dziękuję kolegom z forum za pomoc i wskazanie UKE. Teraz czeka mnie wypowiedzenie "zawieszonej" linii telefonicznej w Orange i przeniesienie numeru do VOIP... mam nadzieję że nie spowoduje to odłączenia internetu w Netii/Dropss...
 #791676  autor: qcom
 20 mar 2015, 14:18
Przenosiłem numer z orange do happycall i jest ok, wystarczy wypełnić dokumenty na ich stronie , odesłać i sami się wszystkim zajmują. Po przeniesieniu numeru do voip dropss też działa bez problemu.
 #791697  autor: R.Mandano
 20 mar 2015, 15:17
sharky33 pisze: Teraz czeka mnie wypowiedzenie "zawieszonej" linii telefonicznej w Orange i przeniesienie numeru do VOIP... mam nadzieję że nie spowoduje to odłączenia internetu w Netii/Dropss...
no nie wiem czy jak wypowiesz umowę Orange to nie odepną kabli fizycznie od centrali i będzie Dropps-Klops
 #791735  autor: qcom
 20 mar 2015, 19:05
R.Mandano pisze:
sharky33 pisze: Teraz czeka mnie wypowiedzenie "zawieszonej" linii telefonicznej w Orange i przeniesienie numeru do VOIP... mam nadzieję że nie spowoduje to odłączenia internetu w Netii/Dropss...
no nie wiem czy jak wypowiesz umowę Orange to nie odepną kabli fizycznie od centrali i będzie Dropps-Klops
Taa... jak przeniesie numer telefonu z orange to przyjdą, odetną kabel przy samym domu i zabiorą :D
 #792447  autor: Mart87
 25 mar 2015, 08:47
W moim przypadku sytuacja zrobiła się nieco zakręcona. Po wstępnych dochodzeniu wyszło, że dropss nie został uruchomiony z winy Netii lecz Orange lub innego podmiotu. Była jedna reklamacja do Orange, dwie skargi do UKE są w toku oraz nękanie Netii.

Wyszło bowiem, że mam dwie daty zakończenia umowy Neostrady. Tą z umowy (17-ty lutego) oraz tą, która widnieje w bazie Orange. Firma przedłużyła umowę na 6 miesięcy bazując na dacie ze swojej bazy o czym ja i Netia już nie wiedzieliśmy i wypowiedzenie poszło na datę zakończenia umowy widniejącą na mojej kopii umowy. Pisałem do Orange reklamację z zapytaniem dlaczego data zakończenia umowy jest wcześniejsza niż ja mam to zanotowane. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie.

Skargi UKE są w toku, natomiast wczoraj Netia dzwoniła, że jednak Orange dało zielone światło na zakończenie umowy przed jej końcem bez kary za zerwanie umowy, a Dropss jednocześnie za te wszystkie problemy daje 3 miesiące zniżki na abonament do 1zł. Ślęzę rozwój wypadków:). Z racji że Netia wypowiedziała oryginalne umowę z przyczyn technicznych muszę przechodzić cały proces rejestracji od nowa i podpisać nową umowę.