DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.

Moderator: Moderatorzy

 #741673  autor: macc
 19 sie 2014, 12:52
Od godzin wieczornych 18.08.2014 otrzymaliśmy bardzo dużo zgłoszeń od abonentów którzy używają routerów TP-Link. Występują problemy z połączeniem do Internetu przez niektóre modele routerów TP-Link. W przypadku problemów należy:



Odłączyć router.
Podłączyć komputer bezpośrednio do modemu Vectry.
Zresetować modem przez odłączenie go od zasilania na 10 sekund i ponowne podłączenie.
Zresetować komputer.



Poniżej link do rozwiązania problemu rekomendowanego przez producenta routera:
http://www.tp-link.com.pl/article/?faqid=361

 #741755  autor: yewryk
 19 sie 2014, 18:52
Rekomendowane rozwiązanie nie zadziałało... mam nadzieję, że ktoś to rozwikła ;)

 #742078  autor: macc
 20 sie 2014, 20:56
Szanowni Państwo!



W dniu 19 sierpnia poinformowaliśmy Państwa o problemie z połączeniem do Internetu za pośrednictwem niektórych modeli routerów TP-Link. Pierwsza diagnoza wskazywała, że przyczyną trudności w dostępie do Internetu Vectry były urządzenia tej firmy. W związku z powyższym szybko opracowaliśmy komunikat do Państwa, opisując rozwiązanie. Jednocześnie wnikliwie analizowaliśmy problem i ustaliliśmy, że został on wywołany przez awarię jednego z naszych serwerów DNS. Routery TP-Link nie były bezpośrednio odpowiedzialne za wystąpienie trudności.



Bardzo przepraszamy za pomyłkę oraz za utrudnienia w korzystaniu z naszej usługi.
 #742126  autor: solidburn
 20 sie 2014, 22:59
macc pisze:
Od godzin wieczornych 18.08.2014 otrzymaliśmy bardzo dużo zgłoszeń od abonentów którzy używają routerów TP-Link. Występują problemy z połączeniem do Internetu przez niektóre modele routerów TP-Link. W przypadku problemów należy:


Poniżej link do rozwiązania problemu rekomendowanego przez producenta routera:
http://www.tp-link.com.pl/article/?faqid=361
To jak wczoraj dostałem na emaila pomyślałem (mając tplinka) no ładnie pewnie odkryli "dziurę w tplinku" ale po przeczytaniu rozwiązania nie moglem uwierzyć że wycierają sobie mordę firmą tplink a w rozwiązaniu posiłkują się kolejna firma google zasłaniając swoja nieudolność

Samej awarii nawet nie zauważyłem bo używam innych DNS niż te od vectra
ale wczoraj po tym emailu i info zobaczyłem że ładna wichura się zrobiła na necie i facebooku z tego powodu

Piszą ze podobno od 8 dni jest ten problem a teraz że to ich DNS nie działają no nie może być jak do tego doszli? , tam NOC dostanie od prezia opier.. a w USA za taki masowy paszkwil na tplinka jeszcze czekał by ich proces na parę $ a może "coś" dostali z PL udziału tplink :)

Teraz klienci powinni ich reklamacjami zasypać to na zarządzie może czyjaś głowa poleci:)