• Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #370830  autor: strick
 20 lis 2009, 11:42
Witam, to moj pierwszy post na tym forum.
Miałem problem z k800tka, wiec oddałem ja na gwarancje...
Za pierwszym razem mieli mi wymienic głóśniczek dzwonków i joystick, tak tez zrobili i po 3 tygodniach odzyskałem telefon... Ale niestety joy dalej nie działał poprawnie i przypomniałem sobie, ze za kazdym razem jak podłączam do lądowania, to nie za kazdym razem zaskakuje, wiec znowu oddałem.
Po podnad 3 tygodniach ide po telefon, a tam wymieniony tylko Joy, wiec oddałem go jeszcze raz. Wcale go nie odebrałem ze skupu w którym oddawałem na gwaracje. Oddawałem go 28.09 i był chyba 20.10, tego samego dnia poszedł spowrotem do serwisu i dalej go nie mam...
Nie wiecie, czy moge oczekiwac wymiany telefonu, czy jakiegos zadośćuczynienia za tak długi okres oczekiwania? Kiedys było cos takiego, ze jezeli produkt szedł 3 razy na gwarancje, to podlega wymianie na nowy, nie orientujecie sie, czy teraz tez jest cos takiego?

Bede wdzieczny za wszelkie wypowiedzi :)

Pozdro.

 #370834  autor: butterfly
 20 lis 2009, 11:58
Nie ma teraz czegoś takiego. To tylko dobra wola producenta.

 #370838  autor: strick
 20 lis 2009, 13:09
Szkoda :/
A nie ma jakiegos ograniczenia czasowego na naprawe?

 #370887  autor: butterfly
 20 lis 2009, 17:40
Sprawdź w gwarancji. Przeważnie 14 dni roboczych.

 #371200  autor: strick
 22 lis 2009, 18:07
Sprawdził bym w gwarancji, ale poszła do serwisu...
Serwis w sosnowcu, nie wiem czy SE czy play...

[ Dodano: 2009-11-26, 13:11 ]
Moze ktos za mnie sprawdzic?
Bede bardzo wdzieczny!
Zastanawiam sie, jak to załatwic!