Witam, to moj pierwszy post na tym forum.
Miałem problem z k800tka, wiec oddałem ja na gwarancje...
Za pierwszym razem mieli mi wymienic głóśniczek dzwonków i joystick, tak tez zrobili i po 3 tygodniach odzyskałem telefon... Ale niestety joy dalej nie działał poprawnie i przypomniałem sobie, ze za kazdym razem jak podłączam do lądowania, to nie za kazdym razem zaskakuje, wiec znowu oddałem.
Po podnad 3 tygodniach ide po telefon, a tam wymieniony tylko Joy, wiec oddałem go jeszcze raz. Wcale go nie odebrałem ze skupu w którym oddawałem na gwaracje. Oddawałem go 28.09 i był chyba 20.10, tego samego dnia poszedł spowrotem do serwisu i dalej go nie mam...
Nie wiecie, czy moge oczekiwac wymiany telefonu, czy jakiegos zadośćuczynienia za tak długi okres oczekiwania? Kiedys było cos takiego, ze jezeli produkt szedł 3 razy na gwarancje, to podlega wymianie na nowy, nie orientujecie sie, czy teraz tez jest cos takiego?
Bede wdzieczny za wszelkie wypowiedzi
Pozdro.
Miałem problem z k800tka, wiec oddałem ja na gwarancje...
Za pierwszym razem mieli mi wymienic głóśniczek dzwonków i joystick, tak tez zrobili i po 3 tygodniach odzyskałem telefon... Ale niestety joy dalej nie działał poprawnie i przypomniałem sobie, ze za kazdym razem jak podłączam do lądowania, to nie za kazdym razem zaskakuje, wiec znowu oddałem.
Po podnad 3 tygodniach ide po telefon, a tam wymieniony tylko Joy, wiec oddałem go jeszcze raz. Wcale go nie odebrałem ze skupu w którym oddawałem na gwaracje. Oddawałem go 28.09 i był chyba 20.10, tego samego dnia poszedł spowrotem do serwisu i dalej go nie mam...
Nie wiecie, czy moge oczekiwac wymiany telefonu, czy jakiegos zadośćuczynienia za tak długi okres oczekiwania? Kiedys było cos takiego, ze jezeli produkt szedł 3 razy na gwarancje, to podlega wymianie na nowy, nie orientujecie sie, czy teraz tez jest cos takiego?
Bede wdzieczny za wszelkie wypowiedzi

Pozdro.