• Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #244692  autor: ceres
 08 sty 2008, 20:12
Kupiłem niedawno córce telefon SonyEricsson w200i w salonie ERA po załączeniu działał po przyjściu do domu i rozpakowaniu nagle zgasł. Oddałem do serwisu gdzie po trzech tygodniach wrócił z adnotacją o uszkodzeniu płyty (krzywa płyta główna) i możliwości jej naprawy po pokryciu kosztów. W jaki sposób można uszkodzić płytę i jakie muszą zaistnieć czynniki żeby do tego doszło. Czy istniej możliwość naprawy w ramach gwarancji? Jeżeli tak to gdzie się odwołać?

Przed założeniem tematu poczytaj tutaj
Ostatnio zmieniony 08 sty 2008, 20:20 przez ceres, łącznie zmieniany 2 razy.

 #244701  autor: JacekS
 08 sty 2008, 20:33
ceres pisze:Czy istniej możliwość naprawy w ramach gwarancji?
Telefon jest na gwarancji i usterka nie wynikła z winy użytkownika, tak więc jak najbardziej przysługuje naprawa w ramach gwarancji.

 #247981  autor: kluszcz
 27 sty 2008, 17:59
Mam dokładnie ten sam problem, najpierw oddałem telefon w salonie Orange gdzie go kupowałem, wrócił po trzech tygodniach z adnotacją o wykrzywieniu płyty głównej. Oddałem telefon drugi raz bezpośrednio do serwisu autoryzowanego i również nie udało się naprawić na gwarancji i kolejne kilka tygodni czekania, wiem że usterka nie powstała z winy użytkowania, nawet nie ma zadrapania na obudowie. Są jakieś możliwości odwołania się od decyzji serwisu i wymiany płyty głównej jeśli telefon jest na gwarancji? ew. Czy jakiś serwis podejmie się wymiany płyty odpłatnie, bo tu gdzie byłem powiedziano mi że wymieniają tylko w ramach gwarancji.