• Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #242579  autor: djmiki101
 29 gru 2007, 00:07
Witam.Ostatnio dostałem dosyć ciekawą ofertę kupna SE W850.Problem tkwi w tym iż jest to telefon w pewnym sensie uszkodzony gdyż ma pękniętą szybka(jak na zamieszczonym obrazku)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f6 ... 082a0.html
Telefonu niestety nie mam możliwości zobaczyć w realu dlatego pytam was o to...Czy za 350 zł i tą wadą byłby to zakup opłacalny?Może są jakieś panele wymienne które potrafiłbym sam zamontować(przyznaję że w dziedzinie tel rozsuwanych jestem laikiem)...Czekam na odpowiedzi i z góry dziękuję.Pozdrawiam

#242589  autor: kebulon
 29 gru 2007, 01:07
djmiki101 pisze:Czy za 350 zł i tą wadą byłby to zakup opłacalny
jeżeli w telefonie nie ma nic więcej popsutego to jest jak najbardziej wybór opłacalny.Jeżeli przeszkadzało by Ci owe pęknięcie zawsze możesz założyć inny panel.Na allegro jest parę tych obudów (przykładowa ).Do zamontowania tego panela będzie potrzebny torx 6.Pozdro

#242592  autor: JacekS
 29 gru 2007, 08:04
kebulon pisze:Na allegro jest parę tych obudów (przykładowa ).
To co proponujesz jest tania chińska podróbką, i odradzałbym kupowanie takiej obudowy, gdyż elementy takiej obudowy na pewno będą źle dopasowane. Jeżeli już to zainwestuj w orginalną obudowę taka jak tu http://allegro.pl/item287087514_nowa_or ... v_waw.html
I tak wyjdzie ci taniej niż kupno nowego telefonu

#242598  autor: djmiki101
 29 gru 2007, 09:24