Witam wszystkich userów, szukałem podobnych tematów,ale nie znalazłem. Mój problem jest taki że na wiosnę wziąłem sobie telefon k800i w mixPlusie. Pod koniec września wyłączył się i nie chciał się już włączyć. Oddałem go na gwarancję, po trzymali go nie cały tydzień i oddali z zaktualizowanym softem i wymienionym slotem (ten od ładowarki/słuchawek) po działał jeden dzień dopóki bateria nie padła. Okazało się że nie ładuje rozładowanej baterii, i się wyłącza sam bez powodu. Więc oddałem go ponownie do serwisu po przez salon Plusa. Było to 08.10.2008r. więc już ponad miesiąc, chodziłem i pytałem się o niego już kilka razy, zawsze mówili że jak przyjdzie to zadzwonią do mnie. Czy mogę domagać się nowego?? Jeśli tak to w jaki sposób?? A jak nie to czy mogę ich jakoś pogonić, bo chyba przez miesiąc mieli wystarczająco dużo czasu aby go naprawić.
Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
Z góry dziękuje za wszelką pomoc.