• Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #297300  autor: konrad2007pl
 12 lis 2008, 17:17
Witam wszystkich userów, szukałem podobnych tematów,ale nie znalazłem. Mój problem jest taki że na wiosnę wziąłem sobie telefon k800i w mixPlusie. Pod koniec września wyłączył się i nie chciał się już włączyć. Oddałem go na gwarancję, po trzymali go nie cały tydzień i oddali z zaktualizowanym softem i wymienionym slotem (ten od ładowarki/słuchawek) po działał jeden dzień dopóki bateria nie padła. Okazało się że nie ładuje rozładowanej baterii, i się wyłącza sam bez powodu. Więc oddałem go ponownie do serwisu po przez salon Plusa. Było to 08.10.2008r. więc już ponad miesiąc, chodziłem i pytałem się o niego już kilka razy, zawsze mówili że jak przyjdzie to zadzwonią do mnie. Czy mogę domagać się nowego?? Jeśli tak to w jaki sposób?? A jak nie to czy mogę ich jakoś pogonić, bo chyba przez miesiąc mieli wystarczająco dużo czasu aby go naprawić.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc.

 #297304  autor: kowcio
 12 lis 2008, 17:40
Radzę Ci dowiedzieć się, czy telefon leży w serwisie SE, jeśli tak to w jakim, niech podadzą ci numer telefonu, i zadzwoń do tego serwisu. Tutaj raczej Plus jest bezbronny, oni robią tylko za pośredników. Czytałeś warunki gwarancji? Jaki był maksymalny termin naprawy? Mam przed sobą kartę gwarancyjną SE, ale niestety nie pisze jasno ile mają na naprawę, a szczerze mówiąc, nie chce mi się szukać.
Możesz także postraszyć (ale serwis SE!) UKE...

 #297306  autor: Kaczy
 12 lis 2008, 17:47
Tutaj jest identyczny temat. Czy to Play czy to Plus czy SE czy Nokia sprawy wyglądają tak samo.

Zapoznaj się z nim dokładanie, bo tam już wiele zostało powiedziane.

...::: Made for loneliness :::...