• Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #266696  autor: PiOD
 18 maja 2008, 12:32
Witam, jak w temacie - chciałbym się dowiedzieć czy da się w jakis sposób sprawdzić łączną długośc rozmów przeprowadzonych na telefonie? Z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam, Piotrek.

 #266702  autor: Xy
 18 maja 2008, 12:52
Menu > Ustawienia > Polaczenia > Czas i koszt > Liczniki polaczen. Te dane da sie niestety wyzerowac. Ale jest takze inna metoda sprawdzenia łącznego czasu polaczen (ktorego skasowac sie nie da) z telefonu: Z klawiatury wybierasz po kolei >*<<*<* i dalej bierzesz: Testy usług > Łączny czas poł. :)

Co do pierwszej metody nie mam 100% pewnosci, napisalem sciezke taką jaka jest w K550i. Natomiast druga mozliwosc (strzalki i gwiazdki) dziala na 200% gdyz w ten sposob dalo sie sprawdzic czas rozmow juz w Ericssonie R310s sprzed 7 lat :)

Alcatel OT301 ➡ Motorola T180 ➡ Ericsson R310s ➡ SE K700i ➡ Samsung SGH-X450 ➡ Nokia 3310 ➡ SE K550i ➡ Nokia 6650d ➡ Xperia Neo ➡ Lumia 820 ➡ Xperia S ➡ HTC Desire 820 ➡ HTC One M8 ➡ Huawei P9 ➡ Galaxy S6 ➡ Nokia 7.2 ➡ Galaxy A71

 #266722  autor: butterfly
 18 maja 2008, 14:29
Nie ten dział + była mowa o tym ostatnio, chociaż w tym przypadku mogę dodać jeszcze to, żeby całkowity czas połączeń sprawdzić w menu serwisowym, bo w licznikach zawsze można wyzerować.

 #266728  autor: roni_
 18 maja 2008, 15:15
Nie ma możliwości, żeby czas w menu serwisowym jakoś sam się przestawił? Zawsze dobrze pokazuje?
Bo jeśli tak to zostałem oszukany :/ Kupiłem nowy telefon w sklepie, nie kasowałem czasu rozmów w zwykłym menu telefonu i do tej pory mam tam 26 godzin. Natomiast w menu serwisowym jest ich ponad 95! Ktoś zna jakieś wyjaśnienie poza tym, że nabito mnie w butelkę?

 #266730  autor: butterfly
 18 maja 2008, 15:38
Czasu w menu serwisowym nie da rady przestawić... :roll: