• Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #235193  autor: biricchina
 23 lis 2007, 21:39
Witam

Podłączyłam SE do komputera poprzez kabel usb, zgrywałam pliki z komórki na komputer. W pewnej chwili połączenie zostało przerwane i na ekranie telefonu pokazało się, że połączenie zostało przerwane i że można odłączyć sprzęt, więc to zrobiłam. Wyłączyłam telefon, po włączeniu był biały ekran. Wyjęłam baterię i jak go włączam to tylko mryga na biało. Co się mogło stać i czy da się jakoś to naprawić?
Pozdrawiam

 #235196  autor: dechomenon
 23 lis 2007, 21:53
no niestety ale pozostaje tylko serwis...w tym modelu czasami tak się działo, że wyświetlacz nagle robił się biały...nie znam dokładnych przyczyn tej awarii, ale nie raz miałem z nią styczność

 #235199  autor: biricchina
 23 lis 2007, 21:57
Ciekawe tylko czy to minie samo czy jednak oddać telefon do serwisu. Jakoś nie mam zaufania do serwisów.


dechomenon - często w pracy czytam Twoje posty, pracujemy w tej samej firmie;)
Pozdrawiam

 #235207  autor: przemek910
 23 lis 2007, 22:28
spróbuj zakutalizowac telefon porpzez SEUS (Sony Ericsson update service), ze strony sonyericsson.pl

 #235210  autor: biricchina
 23 lis 2007, 22:35
przemek910 pisze:spróbuj zakutalizowac telefon porpzez SEUS (Sony Ericsson update service), ze strony sonyericsson.pl
Tzn. mam go włączyć żeby mrygał na biało, podłączyć kablem i wejść na tę stronę?
Ok, w sumie już gorzej nie będzie, zaraz to zrobię.

 #235212  autor: przemek910
 23 lis 2007, 22:37
nie.

tam bedzie wszystko napisane w tym porgramie, bedzie instrukcja krok po kroku.

sciagasz program o nazwie SEUS ze strony se, instalujesz go, on sobie pobiera akutalizacje i aktualizujesz, na 50% pomoze :) niezakszodzi, bo jest to pogram dedykowany przez SE.

 #235213  autor: biricchina
 23 lis 2007, 22:39
przemek910 pisze:nie.

tam bedzie wszystko napisane w tym porgramie, bedzie instrukcja krok po kroku.

sciagasz program o nazwie SEUS ze strony se, instalujesz go, on sobie pobiera akutalizacje i aktualizujesz, na 50% pomoze :) niezakszodzi, bo jest to pogram dedykowany przez SE.

zaraz spróbuję i napiszę wrażenia :wink:

 #235216  autor: Marek
 23 lis 2007, 22:46
biricchina pisze:
przemek910 pisze:nie.

tam bedzie wszystko napisane w tym porgramie, bedzie instrukcja krok po kroku.

sciagasz program o nazwie SEUS ze strony se, instalujesz go, on sobie pobiera akutalizacje i aktualizujesz, na 50% pomoze :) niezakszodzi, bo jest to pogram dedykowany przez SE.

zaraz spróbuję i napiszę wrażenia :wink:
wczoraj miałem coś takiego w k800 i udało się naprawić

 #235218  autor: babeo
 23 lis 2007, 22:49
Marek pisze:miałem coś takiego w k800
Co się dzieje z tymi SE :shock:
biricchina pisze:dechomenon - często w pracy czytam Twoje posty, pracujemy w tej samej firmie;)
To dobre :mrgreen:

 #235219  autor: biricchina
 23 lis 2007, 22:56
Tylko jak to zainstaluje to co potem? Podłączyć telefon kablem i co?

 #235224  autor: przemek910
 23 lis 2007, 23:11
biricchina pisze:Tylko jak to zainstaluje to co potem? Podłączyć telefon kablem i co?
Uruchom program. Program zakutualizuje baze danych a następnie poprawadzi Cię krok po kroku.
babeo pisze:Marek napisał/a:
miałem coś takiego w k800



Co się dzieje z tymi SE
Nic takiego. Wkońcu Nokie też padają. Ale przynajmniej jak SE padnie można go szybciutko postawić do pionu.

A przypadek k800 marka to bardzo szczegolny i rzadki przypadek

 #235259  autor: dechomenon
 24 lis 2007, 17:33
biricchina pisze:Ciekawe tylko czy to minie samo czy jednak oddać telefon do serwisu. Jakoś nie mam zaufania do serwisów.


dechomenon - często w pracy czytam Twoje posty, pracujemy w tej samej firmie;)
Pozdrawiam

dobre..ale pracujesz też w punkcie sprzedaży? życzę miłej lektury...i częstego korzystania z telepolis.. to na prawdę wartościowy serwis informacyjny...

a wracając do tematu, skoro pracujesz w tej branży to myślę, że jeśli oddasz telefon na własne nazwisko, jeśli masz tam znajomych w serwisie to zrobią Tobie szybko i sprawnie bez żadnych komplikacji...

 #235345  autor: biricchina
 24 lis 2007, 23:37
dechomenon pisze:
biricchina pisze:Ciekawe tylko czy to minie samo czy jednak oddać telefon do serwisu. Jakoś nie mam zaufania do serwisów.


dechomenon - często w pracy czytam Twoje posty, pracujemy w tej samej firmie;)
Pozdrawiam

dobre..ale pracujesz też w punkcie sprzedaży? życzę miłej lektury...i częstego korzystania z telepolis.. to na prawdę wartościowy serwis informacyjny...

a wracając do tematu, skoro pracujesz w tej branży to myślę, że jeśli oddasz telefon na własne nazwisko, jeśli masz tam znajomych w serwisie to zrobią Tobie szybko i sprawnie bez żadnych komplikacji...
Hehe, nie ja jestem tylko panią z 2699;)
Nie mam znajomych w serwisie i niestety ten program o którym mowa powyżej nie chciał mi się uruchomić czyli zostaje serwis, oby tylko naprawili...

 #235347  autor: Marek
 25 lis 2007, 00:06
przemek910 pisze:A przypadek k800 marka to bardzo szczegolny i rzadki przypadek
Muszę powiedzieć że mam pecha , usterka javy jeszcze dwie osoby w pl necie , blackscrean (lub coś takiego) też rzadkość. Pokuszę się o stwierdzenie że lepiej mi się chodzi z sxg75 bo przynajmniej mogę przewidzieć kiedy mi zdechnie.

Dzisiaj próbowałem u wujka naprawić go seusem i komp się zawiesił przy 93% (wgrywanie oprogramowania) i wysyłam do bytomia, czy mogą wtedy unieważnic gwarancję?

 #235362  autor: przemek910
 25 lis 2007, 09:50
Marek pisze:Dzisiaj próbowałem u wujka naprawić go seusem i komp się zawiesił przy 93% (wgrywanie oprogramowania) i wysyłam do bytomia, czy mogą wtedy unieważnic gwarancję?
Nie lepiej było odrazu wysłać do serwisu, zamaist na swoją reke naprawiac? Nie wiem czy uznają to an gwarancji.

 #235378  autor: dechomenon
 25 lis 2007, 11:33
biricchina pisze:Hehe, nie ja jestem tylko panią z 2699;)
super sprawa...pierwszy raz mam przyjemność poklikać na forum z Panią, która pracuje w lojalce...hehe
przemek910 pisze:Nie lepiej było odrazu wysłać do serwisu, zamaist na swoją reke naprawiac? Nie wiem czy uznają to an gwarancji.
piszesz trochę nie na korzyść użytkowników forum..bo parę postów wyżej doradzasz naszej koleżance birichinie, że może seusem postawić fona do pionu...(a nigdy za pewne tego nie robiła), teraz tutaj koledze telefon uwali się, (co w przypadku domowych zabaw serwis może uznać jako ingerencję w telefon i odrzucić gwarancję) poradziłeś, czemu tak późno oddał do serwisu...nie uważasz, że to jest pewien konflikt wypowiedzi?