diabel tkwi w szczegolach. polecam poczytanie ustawy o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej. oraz warunki gwarancji.

roznica podstawowa. to kto odpowiada. w przypadku niezgodnosci, sprzedawca, gwarancji producent. i czasy ustawowe "zalatwiania" sprawy sa ciekawsze. zakres obowiazkow tez. szczegoly
http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=321
[ Dodano: 2007-11-02, 18:07 ]
przemek910 pisze:mike278 pisze:po raz tysieczny. nie korzystac z gwarancji! korzystac z niezgodnosci towaru z umowa! w zbyt wielu przypadkach jest lepsza dla klienta.
polemizowałbym, którą umową?
jak telefon się nam zepsuje po roku, to znazy, że jest niezgodny z umową? PRzecież wtedy krozysta się z gwarancji...
w tym przypadku najistotniejszy jest ten punkt. Art. 4.
1. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wy- dania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania. i wystarczy. przy gwarancji roznie bywa szczegolnosci w serwisie w jankach.
[ Dodano: 2007-11-02, 18:09 ]
a ktora umowa? umowa sprzedazy terminala. nabywa sie uslugi oraz terminal. jest na paragon lub faktura.
Execute the order 66.