DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy starych modeli Motoroli oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy starych modeli Motoroli oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #468168  autor: PawełS
 31 mar 2011, 19:03
Kultowa, acz podstarzała. Piękna, lecz niefunkcjonalna... tyle słowem wstępu:)

Mimo, że od oficjalnej premiery V3 minęło już ok. 7 lat - na allegro wciąż można znaleźć egzemplarze okrzyknięte mianem "nowy". Moje pytanie - czy produkcja tego modelu została wskrzeszona w ostatnim czasie?
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2011, 09:44 przez PawełS, łącznie zmieniany 1 raz.

 #468170  autor: KamaZ
 31 mar 2011, 19:12
Jakiś rok temu można było brać V3 w Orange, więc bardzo możliwe, że nadal produkują ten model.

 #468172  autor: maniek89
 31 mar 2011, 19:20
KamaZ pisze:Jakiś rok temu można było brać V3 w Orange, więc bardzo możliwe, że nadal produkują ten model.
nawet mniej niz rok temu
albo zalegaly im w magazynach bo orange zrobil obnizke ze w najnizszym abo byly po zlotowce. Ale nawet 2 lata temu w Plusie siostra brala v3 nowa wiec produkcja pewnie jest jeszcze

 #470931  autor: kowcio
 16 kwie 2011, 09:44
maniek89 pisze:albo zalegaly im w magazynach bo orange zrobil obnizke ze w najnizszym abo byly po zlotowce.
To nie były leżaki, to były "gorsze" nowe V3. Ktoś opisywał zmiany od pierwszej V3 z tą "nową", podobno była bardziej tandetna, grubsza i czegoś tam nie miała ;-) Ktoś wziął ją z Orange i bardzo się zdenerwował. Poza tym te V3ki miały nowy typ ładowarek, więc na pewno były niedawno wyprodukowane.

 #471279  autor: maniek89
 18 kwie 2011, 09:28
kowcio pisze:To nie były leżaki, to były "gorsze" nowe V3. Ktoś opisywał zmiany od pierwszej V3 z tą "nową", podobno była bardziej tandetna, grubsza i czegoś tam nie miała
Aaa juz wiem o czym mowisz. Byly dwie wersje v3. V3 zwykla i v3 edge dla Plusa. Dla Orange nie mam pojeciaAle siostra w sumie nie narzekala. W plusie dawali jeszce sluchawke BT gratis.

 #471325  autor: kowcio
 18 kwie 2011, 15:11
No a ta EDGE czym się różniła od "zwykłej"?

 #471329  autor: maniek89
 18 kwie 2011, 15:41
Transmisja EDGE obok gprsu. Zwykla V3 tylko gprs.

 #471385  autor: orson_dzi
 18 kwie 2011, 21:21
Wersji V3 było kilka. Były co najmniej cztery oficjalne wersje: V3, V3i, V3x, V3xx.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #471915  autor: PawełS
 21 kwie 2011, 21:08
No ok, ale jeżeli chodzi o tą protoplastę - najzwyklejszą V3, a konkretniej te nowe egzemplarze z gwarancją na allegro...
Przesyłka kosztuje od 50 do 80 zł i pewnie dlatego, że idzie to z Chin, więc zastanawia mnie, czy jest to jakiś chłam i motorola nie ma z tym nic wspólnego, czy faktycznie są to nowe oryginalne V-ki?

 #472141  autor: Vieslav
 23 kwie 2011, 13:45
orson_dzi pisze:Wersji V3 było kilka. Były co najmniej cztery oficjalne wersje: V3, V3i, V3x, V3xx.
Natknąłem się jeszcze na V3e, V3r, V3xxr. V3e to prawdopodobnie ta Plusowa z EDGE, V3r widziałem kiedyś jedną na allegro, V3xxr znam tylko z for dyskusyjnych. A te nowe z allegro to jakiś badziew - przesyłka 70zł a zapewne wysyłane w kopercie bąbelkowej poleconym. Od biedy stare telefony z wymienioną obudową, baterią i taśmą.

http://www.speedtest.pl/test/156662163

 #472171  autor: orB
 23 kwie 2011, 16:45
Najpierw wyszła V3 bez literki, bo była jedyna. Potem pojawiła się V3i z kartami pamięci i aparatem 1,3Mpix. V3r pojawiła się jako zwykła V3 - 99% użytkowników V3r nawet o tym nie wie, ale też nie ma o czym specjalnie wiedzieć, bo zamieniono bluetooth klasy 1 na 2 a platformę LTE na LTE2, czyli teoretyczne przyspieszenie działania telefonu itd. V3xx to z kolei dodane HSDPA, V3re to chyba te plusowe z EDGE. Fał trójek jest cały alfabet od V3a do V3xx. I tak na przykład V3v to wersja dla Vodafone, V3c to wersja bez gniazda na karty sim(jakoś tego w USA używają). V3x nie należy do serii - podczepili ją ze względu na sukces marki V3. Pierwotnie miała to być V1150.

Ale temat nie o tym traktuje. Na stronie Motoroli nie ma odpowiedzi, na wortalach telekomunikacyjnych jest informacja że nie produkują i mi też się tak wydaje. Myślę że sprzedają stare telefony w nowej - chińskiej(lub nie) obudowie. Obudowę może jeszcze byliby chińczycy w stanie podrobić, ale płytę główną wraz z oprogramowaniem - nie sądzę. Możliwe też że nic nie jest podrobione, ostatnio widziałem podróbkę Motoroli V9 - bardzo daleko jej było do oryginału.

 #472178  autor: kowcio
 23 kwie 2011, 17:20
orB, a co powiesz o tych Motorolach V3 co Orange ostatnio sprzedawał? One chyba nawet metalowej obudowy nie miały, były grubsze i jakieś takie tandetniejsze? I tak jak mówiłem, miały nowy model ładowarki w zestawie (taka jak od V9 z wyglądu). Orange chyba nie kupował telefonów od chińczyków? W końcu też gwarancję podbijali Motoroli.
W Zetafonach je wciskali.
Chyba user Felix opisywał swój przypadek w dziale sieci komórkowe jak kupił ten telefon od Orange. Wcześniej miął V3, był bardzo zadowolony, a tu przedłużył umowę i się rozczarował

 #472224  autor: orB
 23 kwie 2011, 23:26
Nie spotkałem się z tym, ale niewykluczone. Co jest pewne - każda nowa wersja V3 to było szukanie kolejnych oszczędności. Być może doszło aż do takiego stanu rzeczy jaki opisujesz.

 #472227  autor: DerTolleMajor
 23 kwie 2011, 23:44
moim zdaniem wiele z oferowanych obecnie v-trojek, to po prostu chinskie podroby (niskie ceny, wysylka z hongkongu czy skads tam), rzeczywiscie orange jeszcze niedawno sprzedawala w dobrej cenie oryginalne v3 i rowniez slyszalem, ze one sie roznia od tych 'prawdziwie' oryginalnych, tzn sa gorszej jakosci, z innych materialow.

c35i; c45i; 3310; 6310i; t610; v360; gx17; k600i; n73; p1i; i900 omnia; c905; hero; v3; 9700; e52; 9780; 9800; F480; Nexus 4; One (M7); Moto G; iPhone SE; Xcover 3; s7 ---> S9 Plus + J5 (2017) + 9900