Kupiłem dzisiaj Motorolę V9 w abonamencie w Play. Zaraz po wyjściu z salonu zauważyłem, że jeden z klawiszy na wyświetlaczu dotykowym nie działa. Telefon po prostu na niego nie reaguje. Wróciłem do salonu gdzie bardzo długo próbowałem przekonać obsługę, żeby wymienili mi aparat na inną sztukę. Prośba, groźba, znajomość prawa konsumenckiego ani rozmowa z regionalnym szefem sprzedaży nie pomogły. Beton. Powiedziano mi, że to zapewne sprawa softu i w serwisie Motoroli załatwią sprawę od ręki. Siłą rzeczy muszę czekać z tym do poniedziałku. Czy uważacie że taki niedziałający klawisz dotykowy faktycznie można naprawić wgrywając nowy soft? Czy to jest łatwe do naprawienia?
Swoją drogą kupiłem niedawno cyfrówkę, gdzie na wyświetlaczu były dwa martwe piksele. Wymienili bez gadania. W Playu widocznie jest inaczej. Poradźcie co mam zrobić. Z góry dziękuję
//witamy na forum, W TEN SPOSÓB tytułujemy tematy, tak na przyszłość