Telekomunikacja jak na dłoni






CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z Play?

Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin działu
Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Wiadomość
Autor

CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z Play?

Postprzez Avenged90x » 12 cze 2018, o 14:52

Witam.

Krew mnie zalewa.. to mało powiedziane. Od 19 maja próbuję przenieść numer z Play do T-mobile i cały czas nie udaje się to.. Wszystkie dane się zgadzają - i na wniosku o przeniesienie w T-mobile i w Play a mimo to, wniosek jest odrzucany ze względu na dane, które sie nie zgadzają.. Byłem już z 6-7 razy w T-mobile, z 5-6 razy był ponawiany wniosek, za każdym razem sprawdzanie kilkukrotne każdej danej, numeru (cyfra po cyfrze) i wszystko się niby zgadza.. Jest to przenoszenie z firmy, na firmę (w t-mobile na magentę biznes). PRzez 2 lata miałem numer w play na abonament, na moją siostrę, na osobę prywatną. Parę dni przed zakończeniej 2 letniej umowy byłem w Play, aby osobiście zrobić cesję z siostry na mnie a później cesję z os. prywatnej na firmę(18 maja). Mój błąd, że załatwiałem pierwsze formalności - podpisanie um. z T-mobile poprzez telefon.. i może to spowodowało komplikacje, których nigdzie wyjaśnić nie mogę.. Byłem wielokrotnie w obydwu salonach i kilka rozmów z konsultantami telefonicznymi i nic.. Każdy odsyła do siebie nawzajem, żeby sprawdzić dane, upewnić się - i tak w kółko..

Co mam zrobić w tej sytuacji, bo już mnie kur@#$ica bierze za przeproszeniem.. kolejne miesiące w Play mi się zaliczają, czyli czerwiec, zaraz może i lipiec będę musiał opłacić, a tym samym w T-mobile już faktury przychodzą...

Czy to podlega pod jakąś reklamację, żeby tych faktur z Play za czerwiec nie opłacać?
Już mi brak nerwów.. czas tracę, na to jeżdżenie po salonach.. Może jednak złożę wypwoiedzenie w Play i olać ten mój numer, który mam od kilku dobrych lat :(.. Gdybym wiedział, że tak będzie to bym wypowiedział umowę z Play 19 kwietnia, i od 19 maja już z nowym numerem funkcjonował.....
Avenged90x
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8 mar 2018, o 15:19

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Postprzez Remington » 12 cze 2018, o 15:00

Złóż skargę do UKE, powinna zadziałać.
Remington
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2456
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 00:39

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Postprzez piotrzet » 12 cze 2018, o 15:01

Dokładnie moim zdaniem to najlepsze rozwiązanie.
http://www.speedtest.net/result/a/4297134853.png
piotrzet
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 3122
Dołączył(a): 11 sie 2012, o 12:43
Model telefonu: Sony Xperia XZ3
Sieć: T-Mobile

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Postprzez Avenged90x » 12 cze 2018, o 15:54

Ok, złożę, tylko w czym zadziała? W przeniesieniu numeru, anulacji faktur z Play?
Avenged90x
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8 mar 2018, o 15:19

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Postprzez marcin19883 » 12 cze 2018, o 16:09

"kolejne miesiące w Play mi się zaliczają, czyli czerwiec"
To jak chcesz przenosić numer, jeśli masz umowę w Play? Musisz najpierw ją wypowiedzieć. No chyba, że czegoś nie zrozumiałem? :)
Ostatnio edytowano 12 cze 2018, o 17:23 przez Remington, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zmiana koloru treści wprowadzającej w błąd
marcin19883
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1441
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: Pomorze
Model telefonu: Xiaomi Redmi 2 Pro
Sieć: PLAY, ORANGE

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Postprzez Remington » 12 cze 2018, o 17:25

@marcin19883
taki doświadczony user, a napisałeś treść wprowadzającą pytającego w błąd (zmieniłem jej kolor by stała się trudniej widoczna - nie mamy możliwości przekreślania).

Przenosząc numer, umowę wypowiada w naszym imieniu nowy operator.
Remington
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2456
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 00:39

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Postprzez Avenged90x » 12 cze 2018, o 17:43

Aktualnie mam um. w play na czas nieokreślony. Z tego co mnie Pani konsultantka z T-mobile zapewniała podczas rozmowy, że w momencie przeniesienia numeru, oni stosują wniosek do Play i powinienem automatycznie z końcem umowy przejść do Play, chyba że kilka dni poślizgu, to wtedy płacę za te kilka dni.. ale lada moment to już będzie kur@#$ miesiąc :) Wybaczcie za bluzgi, ale już mnie to denerwuje okropnie.. Przeniosłem numer mojej mamy z Orange na siebie, na firmę i pół godziny później przeniosłem go do T-mobile, jako dodatkowy numer w tej mojej magencie biznes.. poszło w pół godziny wszystko.. a mój numer jest jakiś felerny...
Avenged90x
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8 mar 2018, o 15:19

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Postprzez marcin19883 » 13 cze 2018, o 00:45

Remington napisał(a):@marcin19883
Przenosząc numer, umowę wypowiada w naszym imieniu nowy operator.


A skąd miałem wiedzieć, że to umowa na czas nieokreślony
marcin19883
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1441
Dołączył(a): 25 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: Pomorze
Model telefonu: Xiaomi Redmi 2 Pro
Sieć: PLAY, ORANGE

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Postprzez forum_tg » 13 cze 2018, o 07:51

Jest to ewidentne potwierdzenie mojej tezy że mając telefon w abonamencie chcąc zmienić operatora najlepiej najpierw zmienić abonament na kartę nawet na jeden dzień i potem zmienić operatora
Znam to z autopsji.
Problem powyżej opisany często się powtarza.
forum_tg
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 2 lis 2010, o 21:27
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 3
Model telefonu: dual SIM
Sieć: Play, Orange

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Postprzez piotrzet » 13 cze 2018, o 07:58

Ja przenosiłem już numer kilka razy i to na abonamencie i nigdy problemu nie było. Więc nie wiem gdzie jest problem.
http://www.speedtest.net/result/a/4297134853.png
piotrzet
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 3122
Dołączył(a): 11 sie 2012, o 12:43
Model telefonu: Sony Xperia XZ3
Sieć: T-Mobile

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Postprzez Remington » 13 cze 2018, o 08:15

marcin19883 napisał(a):
Remington napisał(a):@marcin19883
Przenosząc numer, umowę wypowiada w naszym imieniu nowy operator.


A skąd miałem wiedzieć, że to umowa na czas nieokreślony


Nie musiałeś wiedzieć, procedura dla wszystkich umów jest taka sama. Przenosząc numer nic nie załatwia się ze starym operatorem.

forum_tg napisał(a):Jest to ewidentne potwierdzenie mojej tezy że mając telefon w abonamencie chcąc zmienić operatora najlepiej najpierw zmienić abonament na kartę nawet na jeden dzień i potem zmienić operatora
Znam to z autopsji.
Problem powyżej opisany często się powtarza.


Ja podobnie jak piotrzet przenosiłem numery z abo i nie było problemu.

Tutaj przed skargą do UKE upewniłbym się na miejscu autora wątku, czy dane firmy w Play (np. przez Play24) są zgodne z tymi podanymi we wniosku do TM.
Remington
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2456
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 00:39

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Postprzez szymono » 13 cze 2018, o 08:40

No i nie zapominajcie, że ul. gen. Andersa, ul. Generała Andersa czy ul. gen. Władysława Andersa to są wszystko 3 różne ulice dla T-Mobile. Na firmę musi być bardzo dokładnie wszystko zrobione.
szymono
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1 gru 2014, o 20:52

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Postprzez Nikita_Bennet » 13 cze 2018, o 08:57

????
W każdym punkcie pobierają dane ze strony wyszukiwarka regon coś tam, przynajmniej tam gdzie ja byłem.
Nikita_Bennet
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 357
Dołączył(a): 5 gru 2013, o 13:41
Lokalizacja: płn Polska
Model telefonu: play i plus i era

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Postprzez Avenged90x » 13 cze 2018, o 13:33

Sprawdzałem wielokrotnie dane jakie ma Play i w T-mobile na wniosku.. cyfra po cyfrze, literka po literce i nie dopatrzyłem się błędu..

Zastanawiałem się jedynie, czy nazwa firmy mojej może być myląca, bo jest dokładnie taka sama jak moje imię i nazwisko.
Może faktycznie spróbuję w Play na kartę i wtedy przenieść numer?

Co ciekawe, jak próbuję zalogować się do Play24 to wyskakuje informacja: Podany przez Ciebie e-mail lub numer telefonu nie istnieje w bazie.
Wpisz ponownie lub skontaktuj się
z Obsługą Klienta pod numerem *500.

Z kolei logując się przez maila - zalogowuję sie, ale jest info, że nie jest przypisany żaden numer do tego konta..

Więc nie mam chyba jak zalogować się do play24 żeby samemu zweryfikować dane.

Faktura z Play przyszła wczoraj, z datą 12.06.18r. i jest na osobę prywatną.. mimo że 19 maja była robiona cesja na firmę.
Avenged90x
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8 mar 2018, o 15:19

Re: CZy tylko ja mam taki problem z przenoszeniem numeru z P

Postprzez Remington » 13 cze 2018, o 13:45

Komunikaty z P24 świadczą jakby:
- nr był już wyłączony w Play
albo
- nr był na inne dane niż konto P24

Zadzwoń do nich i wyjaśnij, które z powyższych.

Zabawy w przechodzenie do prepaida bym sobie odpuścił, bo nie w tym rzecz.

Skarga do UKE powinna szybko załatwić sprawę.
Remington
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2456
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 00:39

Następna strona

Powrót do Sieci komórkowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości