DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #998626  autor: Avenged90x
 12 cze 2018, 14:52
Witam.

Krew mnie zalewa.. to mało powiedziane. Od 19 maja próbuję przenieść numer z Play do T-mobile i cały czas nie udaje się to.. Wszystkie dane się zgadzają - i na wniosku o przeniesienie w T-mobile i w Play a mimo to, wniosek jest odrzucany ze względu na dane, które sie nie zgadzają.. Byłem już z 6-7 razy w T-mobile, z 5-6 razy był ponawiany wniosek, za każdym razem sprawdzanie kilkukrotne każdej danej, numeru (cyfra po cyfrze) i wszystko się niby zgadza.. Jest to przenoszenie z firmy, na firmę (w t-mobile na magentę biznes). PRzez 2 lata miałem numer w play na abonament, na moją siostrę, na osobę prywatną. Parę dni przed zakończeniej 2 letniej umowy byłem w Play, aby osobiście zrobić cesję z siostry na mnie a później cesję z os. prywatnej na firmę(18 maja). Mój błąd, że załatwiałem pierwsze formalności - podpisanie um. z T-mobile poprzez telefon.. i może to spowodowało komplikacje, których nigdzie wyjaśnić nie mogę.. Byłem wielokrotnie w obydwu salonach i kilka rozmów z konsultantami telefonicznymi i nic.. Każdy odsyła do siebie nawzajem, żeby sprawdzić dane, upewnić się - i tak w kółko..

Co mam zrobić w tej sytuacji, bo już mnie kur@#$ica bierze za przeproszeniem.. kolejne miesiące w Play mi się zaliczają, czyli czerwiec, zaraz może i lipiec będę musiał opłacić, a tym samym w T-mobile już faktury przychodzą...

Czy to podlega pod jakąś reklamację, żeby tych faktur z Play za czerwiec nie opłacać?
Już mi brak nerwów.. czas tracę, na to jeżdżenie po salonach.. Może jednak złożę wypwoiedzenie w Play i olać ten mój numer, który mam od kilku dobrych lat :(.. Gdybym wiedział, że tak będzie to bym wypowiedział umowę z Play 19 kwietnia, i od 19 maja już z nowym numerem funkcjonował.....
 #998647  autor: marcin19883
 12 cze 2018, 16:09
"kolejne miesiące w Play mi się zaliczają, czyli czerwiec"
To jak chcesz przenosić numer, jeśli masz umowę w Play? Musisz najpierw ją wypowiedzieć. No chyba, że czegoś nie zrozumiałem? :)
Ostatnio zmieniony 12 cze 2018, 17:23 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: zmiana koloru treści wprowadzającej w błąd
 #998661  autor: Remington
 12 cze 2018, 17:25
@marcin19883
taki doświadczony user, a napisałeś treść wprowadzającą pytającego w błąd (zmieniłem jej kolor by stała się trudniej widoczna - nie mamy możliwości przekreślania).

Przenosząc numer, umowę wypowiada w naszym imieniu nowy operator.
 #998667  autor: Avenged90x
 12 cze 2018, 17:43
Aktualnie mam um. w play na czas nieokreślony. Z tego co mnie Pani konsultantka z T-mobile zapewniała podczas rozmowy, że w momencie przeniesienia numeru, oni stosują wniosek do Play i powinienem automatycznie z końcem umowy przejść do Play, chyba że kilka dni poślizgu, to wtedy płacę za te kilka dni.. ale lada moment to już będzie kur@#$ miesiąc :) Wybaczcie za bluzgi, ale już mnie to denerwuje okropnie.. Przeniosłem numer mojej mamy z Orange na siebie, na firmę i pół godziny później przeniosłem go do T-mobile, jako dodatkowy numer w tej mojej magencie biznes.. poszło w pół godziny wszystko.. a mój numer jest jakiś felerny...
 #998754  autor: forum_tg
 13 cze 2018, 07:51
Jest to ewidentne potwierdzenie mojej tezy że mając telefon w abonamencie chcąc zmienić operatora najlepiej najpierw zmienić abonament na kartę nawet na jeden dzień i potem zmienić operatora
Znam to z autopsji.
Problem powyżej opisany często się powtarza.
 #998759  autor: Remington
 13 cze 2018, 08:15
marcin19883 pisze:
Remington pisze:@marcin19883
Przenosząc numer, umowę wypowiada w naszym imieniu nowy operator.
A skąd miałem wiedzieć, że to umowa na czas nieokreślony
Nie musiałeś wiedzieć, procedura dla wszystkich umów jest taka sama. Przenosząc numer nic nie załatwia się ze starym operatorem.
forum_tg pisze:Jest to ewidentne potwierdzenie mojej tezy że mając telefon w abonamencie chcąc zmienić operatora najlepiej najpierw zmienić abonament na kartę nawet na jeden dzień i potem zmienić operatora
Znam to z autopsji.
Problem powyżej opisany często się powtarza.
Ja podobnie jak piotrzet przenosiłem numery z abo i nie było problemu.

Tutaj przed skargą do UKE upewniłbym się na miejscu autora wątku, czy dane firmy w Play (np. przez Play24) są zgodne z tymi podanymi we wniosku do TM.
 #998801  autor: Avenged90x
 13 cze 2018, 13:33
Sprawdzałem wielokrotnie dane jakie ma Play i w T-mobile na wniosku.. cyfra po cyfrze, literka po literce i nie dopatrzyłem się błędu..

Zastanawiałem się jedynie, czy nazwa firmy mojej może być myląca, bo jest dokładnie taka sama jak moje imię i nazwisko.
Może faktycznie spróbuję w Play na kartę i wtedy przenieść numer?

Co ciekawe, jak próbuję zalogować się do Play24 to wyskakuje informacja: Podany przez Ciebie e-mail lub numer telefonu nie istnieje w bazie.
Wpisz ponownie lub skontaktuj się
z Obsługą Klienta pod numerem *500.

Z kolei logując się przez maila - zalogowuję sie, ale jest info, że nie jest przypisany żaden numer do tego konta..

Więc nie mam chyba jak zalogować się do play24 żeby samemu zweryfikować dane.

Faktura z Play przyszła wczoraj, z datą 12.06.18r. i jest na osobę prywatną.. mimo że 19 maja była robiona cesja na firmę.
 #998803  autor: Remington
 13 cze 2018, 13:45
Komunikaty z P24 świadczą jakby:
- nr był już wyłączony w Play
albo
- nr był na inne dane niż konto P24

Zadzwoń do nich i wyjaśnij, które z powyższych.

Zabawy w przechodzenie do prepaida bym sobie odpuścił, bo nie w tym rzecz.

Skarga do UKE powinna szybko załatwić sprawę.