DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 226 z 235
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 235
 #1104975  autor: JFK2016
 17 paź 2020, 19:15
matek451 pisze:
17 paź 2020, 18:53
Kolejny raz zarzucasz mi manipulacje w testach Plusa bo wynik jest dla niego tragiczny, korzystam z zewnetrznego CPE LTE WF830 z karta Plusa i mam na nim RSRP -69dBm, RSRQ -12dB a SINR 25dB dla LTE1800 co przekłada sie teraz na takie wyniki https://www.speedtest.pl/wynik/262072478 , słabe więc szukasz dziury w całym bo nie mozesz przyjąć do wiadomości ze stacja Plusa z dosyłem radiolinią 187Mb/s, bez LTE2600 z góry jest skazana na porażkę.
A bynajmniej 2 prawdziwy speedtest :) , przecież masz odpowiedź- że BTS wymaga gruntownej modernizacji (nawet bez L2600 szkielet jest do wymiany do L1800+L900+HSPA+). Skoro masz mieć dołożone L2600 to musi takowa nastąpić.
matek451 pisze:
17 paź 2020, 18:53
A poza miastami Plus posiada tez wiele stacji z LTE900 na 5MHz pasma i to dopiero jest padlina, przy tym te LTE1800+800 Playa to wypas, nawet N! z gołym L800 działa lepiej.
Tia, mogą być to stacje "doświetlające" lub przygraniczne, działające pewnie ze 20 lat, a nie nówki "nie śmigane"-nie ma czym się chwalić (zresztą może i lepiej, skoro L2600 w nocy gaśnie :D ).
 #1104976  autor: piotrzet
 17 paź 2020, 19:20
" (zresztą może i lepiej, skoro L2600 w nocy gaśnie :D )."
Gdybyś trochę czytał to byś wiedział, że po pierwsze L2600 nie jest wyłączane na stacjach wszędzie, a po drugie gdy ruch na stacji w godzinach wyłączenia rośnie wtedy to pasmo powraca. Tak jest w N! niestety nie wiem jak jest w Play tutaj już musiałaby się wypowiedzieć jakaś osoba, która korzysta z tej sieci.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1104977  autor: JFK2016
 17 paź 2020, 19:30
piotrzet pisze:
17 paź 2020, 19:20
Gdybyś trochę czytał to byś wiedział, że po pierwsze L2600 nie jest wyłączane na stacjach wszędzie, a po drugie gdy ruch na stacji w godzinach wyłączenia rośnie wtedy to pasmo powraca. Tak jest w N!
Kogo Ty chcesz pouczać-stań przed lusterkiem, czyste L2600 Orange Obrazek, ja nie mam takich fobi ja Ty wobec Plusa.
Ostatnio zmieniony 17 paź 2020, 19:46 przez JFK2016, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1104978  autor: 3G
 17 paź 2020, 19:36
Dzisiaj zostanę fanbojem Plusa, no trudno, niech hejterzy przyczepiają łatkę :lol:
Była prośba o speedtesty...

Piaseczno BT11015 Fabryczna
Obrazek

BT11030 Przeszkoda
Obrazek

BT16061 Urzut
Obrazek

BT11027 Nadarzyn
Obrazek

BT11982 Lesznowola
Obrazek

BT31048 Kowiesy - w przeciwieństwie do powyższych stacja bez L2600
Obrazek

To są testy w czasie jazdy S8.

Nie, wyników z 2 ani 3 z przodu o tej porze nie mam, takie rzeczy tylko w Erze :lol: Rano owszem:
Obrazek
Nie pamiętam która to stacja, chyba Urzut, ale przynajmniej ze dwie stacje w Piasecznie też tak chodzą rano.

Oczywiście to są tylko przykłady fajnie działających stacji. Jasne, że bywa słabo miejscami, ale nie tylko w Plusie. Oto teraz pewna wioska pod Skierniewicami, wewnątrz domu jednorodzinnego, parter:

Obrazek

Obrazek

Playa tutaj nie ma, karty Orange chwilowo nie posiadam.
matek451 pisze:
17 paź 2020, 18:53
Plus posiada tez wiele stacji z LTE900 na 5MHz pasma i to dopiero jest padlina, przy tym te LTE1800+800 Playa to wypas, nawet N! z gołym L800 działa lepiej.
Ile jest takich stacji w woj. łódzkim?

https://www.speedtest.net/android/5922427648.png
 #1104982  autor: matek451
 17 paź 2020, 20:09
Ładne wyniki ale tylko potwierdzające to co napisałem. Plus powinien od dawna dołożyć LTE2600 na stacjach bazowych i zapewnić prawidłowy dosył do nich. Tak zrobił w aglomeracji warszawskiej i dzięki temu możesz sie pochwalić tymi speedtestami, pytanie dlaczego pomijał/pomija inne duże aglomeracje i czy oraz kiedy dorówna ilością L2600 na swoich stacjach konkurentom. Na dziś L2600+1800 jest na około 20% stacji Plusa , speedtesty na tych z LTE1800+900 z radioliniami z innej epoki to inna bajka, więc wiecej o tym operatorze mówią takie speedtesty które pokazałeś na końcu, większość użytkowników zmaga się z takimi problemami na co dzień, oni nie maja tyle szczęścia co mieszkańcy stolicy i okolic. a co do samych L900 to wiem że takie są ale ile to pytanie nie do mnie tylko operatora lub kolegi Jarka, może pochwali się też ile nowych lokalizacji odpalił Plus w tym roku i czy od razu na nich PLUS daje full wypas z 3 CC CA. Pokazałem Plusa więc dla kontrastu Play https://www.speedtest.pl/test/262077730 , Jarek nie ma się czym pochwalić na Plusie w ŁODZI to jara się tymi twoimi testami.
 #1104983  autor: piotrzet
 17 paź 2020, 20:12
JFK2016
Ale czego to ma być speedtest? Dyskusja jest o wyłączaniu pasma L2600 w nocy, a ty wstawiasz wynik z godziny 5:25 PM GMT czyli 19:25 w Polsce. L2600 wyłączanie jest zależnie od lokalizacji między 1 a 6 rano.

3G
Ale czy ktoś mówi, że T-Mobile czy Orange czy Play wszędzie działa idealnie i wszędzie jest ponad 300 Mb/s? Nie ma takiej sieci i nigdy nie będzie.
Ktoś wstawiał ostatnio lokalizację z N! nie pamiętam którego operatora blisko stacji 4CA z MIMO 4x4. Prędkości 1,68 pobierania, 41 Mb/s wysyłania. Tylko my nie o tym tutaj tylko o tym kto ile ma uruchomionych jakich stacji i z czym. Bo przykładowo w Kielcach w N! na większości znacznej większości jest komplet. W dzień czy po południu prędkości ponad 150 Mb/s.

P.S Co do "takich rzeczy tylko w Erze" no słabiutko bo mnie na 4CA udało się wyciągnąć ponad 400 Mb/s ;)

matek451
Dokładnie wyniki ładne, bo uruchomione L2600.
Dlatego czekamy na konkretne informacje ile stacji ma odpalone L2600. Wtedy wszystko będzie jasne kto i jak rozbudowuje sieć. Jestem ciekaw czy Plus przeskoczył ponad 3500 stacji N! 4CA czyli sieci, która transferuje o wiele mniejsze ilości danych.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1104988  autor: 3G
 17 paź 2020, 20:27
@matek, w całym łódzkim chyba byś na palcach jednej ręki zliczył gołe L900, dodatkowo często stoi taka stacja w lesie, gdzie ma zapewnić zasięg po prostu, a nie pojemność; inna opcja to "normalna" stacja w pobliżu. I nie - nie bronię tego, niechby dali +1800, ale też jakoś bym tego nie hejtował strasznie, no trudno. Nowe stacje full wypas też się zdarzają, ale faktycznie częściej na nowych na start dają L1800+GUL900 + w miastach U2100 (nie zawsze).
piotrzet pisze:
17 paź 2020, 20:12
Ale czy ktoś mówi, że T-Mobile (...) wszędzie działa idealnie i wszędzie jest ponad 300 Mb/s?
Wprost nie, ale jest taki jeden, który non stop kreuje taki przekaz :mrgreen:
piotrzet pisze:
17 paź 2020, 20:12
P.S Co do "takich rzeczy tylko w Erze" no słabiutko bo mnie na 4CA udało się wyciągnąć ponad 400 Mb/s ;)
Łomatko, skansen jak nic, bo 338, a nie 400 :smt005 W dodatku 3CA, a nie 4CA jak w T-mobile.
To wstaw speedtest 400 z godz. 20, ponoć LTE T-mobile lepsze niż 5G Plusa to nie będzie żadnego problemu :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 17 paź 2020, 20:40 przez 3G, łącznie zmieniany 1 raz.

https://www.speedtest.net/android/5922427648.png
 #1104990  autor: matek451
 17 paź 2020, 20:40
Festiwal jak widać trwa, najpierw Warszawa i okolice gdzie Plus przyłożył się do modernizacji a teraz Poznań kolejna wyspa szczęśliwości gdzie LTE2600 jest na wielu stacjach tego operatora, teraz jeszcze Białystok i możecie odtrąbić sukces Plusa, nie ma jak krzywe zwierciadło. Pytanie ile z tych modernizacji to efekt wcześniejszych planów a ile jest wymuszonych zgonem stacji zapchanych na maksa? No i moze ktoś wie co z TDD2600 i ofertą bez limitu na tym paśmie, była taka z rok temu na krótko przed decyzja o przeznaczeniu tego pasma na 5G, pewnie zniknęła szybko. W Plusie to norma, plany i pomysły zmieniają się często.
 #1104991  autor: 3G
 17 paź 2020, 20:43
@matek
A wiesz, że w Warszawie na stacjach bez 2600 wcale nie jest aż tak źle jak to wypisujecie?
A druga sprawa - jeśli stacja była zdechnięta na maxa to myślisz, że dodanie 2600 by ją aż tak podniosło?

I jeszcze jedno - chyba nikt nie neguje, że są naprawdę słabe miejsca w Plusie. Tyle, że w innych sieciach również...

https://www.speedtest.net/android/5922427648.png
 #1104993  autor: piotrzet
 17 paź 2020, 20:50
@3G
"Wprost nie, ale jest taki jeden, który non stop kreuje taki przekaz :mrgreen:"
Skoro wprost nie to nie wymyślaj czegoś czego nie ma ;)
"Łomatko, skansen jak nic, bo 338, a nie 400 :smt005"
Przypominam ci, że to Plus ma więcej pasma, a nie T-M. Licząc czego brakuje z maksymalnej prędkości w T-M brakło mi 25 Mb/s w Plusie gdyby odpalić max bez wyłączania 2G czy 3G i znaleźć taką stację pustą byłoby bagatela 200 Mb/s więcej czyli patrz nawet więcej niż na 5G które mają obecnie.

"To wstaw speedtest 400 z godz. 20, ponoć LTE T-mobile lepsze niż 5G Plusa to nie będzie żadnego problemu :mrgreen:"
Jeśli znajdę pustą stację jak 5G w Plusie to na pewno takim wynikiem się pochwalę o to się nie martw ;)

"I jeszcze jedno - chyba nikt nie neguje, że są naprawdę słabe miejsca w Plusie. Tyle, że w innych sieciach również..."
Ale nikt tego nie neguje. Dyskusja jest ciągle wokół tego LTE2600, którego nie wiadomo ile jest odpalone. Sprawdziłem bazę btssearch i "odkrytych" lokalizacji L2600 nie ma nawet 2000.
Dopóki ta rzecz się nie wyjaśni i Plus nie poda ile takich stacji jest do tej pory będą takie spory jak w tym wątku.
Ale skoro do tej pory nie podaje, a innymi liczbami się chwali to chyba wiadomo jaki jest wynik.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1104994  autor: 3G
 17 paź 2020, 20:57
Świetnie, tylko czy naprawdę chodzi o to komu więcej brakuje kiedy tak naprawdę jedno i drugie działa dobrze?

No nic, nie chcę za bardzo poświęcać czasu na takie gadki, miłej zabawy :)

https://www.speedtest.net/android/5922427648.png
 #1104995  autor: piotrzet
 17 paź 2020, 21:02
No jak widać tak skoro są osoby, które twierdzą, że to Plus jest lepszą siecią, a są takie co twierdzą, że inne są lepsze. 226 stron i taka ilość postów znikąd się nie wzięła.
Czy jedno i drugie działa podobnie też tego nie wiemy gdyż nikt nie robi konkretnych testów. Przykład to Jelenia Góra i widać, że Plus tam odstaje mocno od N!.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1104997  autor: habish
 17 paź 2020, 21:12
matek451 pisze:
17 paź 2020, 20:40
Festiwal jak widać trwa, najpierw Warszawa i okolice gdzie Plus przyłożył się do modernizacji a teraz Poznań kolejna wyspa szczęśliwości gdzie LTE2600 jest na wielu stacjach tego operatora, teraz jeszcze Białystok i możecie odtrąbić sukces Plusa, nie ma jak krzywe zwierciadło.
W Łodzi jest znacznie więcej stacji LTE2600 Plusa niż w Poznaniu, jest też znacznie więcej stacji LTE2100, głównie na 10MHz. Wiem że Twoja wiedza zaczyna się i kończy na mapie BTSearch, całe szczęście że ktoś postanowił zaktualizować Łódź.
Szkoda że BTSearch jest lata świetlne za GSM.Poznań i nie ogarnia sieci 5G...
  • Strona 226 z 235
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 235
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 235