Witam
Mam problem z kartą SIM przeniesioną z Heyah do Virgin. Tj. nie działa transmisja danych w roamingu krajowym. Chciałem upewnić się czy to powszechniejsza usterka.
U mnie:
Karta SIM Virgin (numer przeniesiony z Heyah) - działa transmisja danych jedynie w sieci macierzystej (play), nie działa w roamingu krajowym (Tmobile, orange, play).
W tym samym telefonie, karta SIM Virgin ( numer od nowości w Virgin) - działa transmisja danych w w sieci macierzystej i roamingu krajowym.
Zgłaszałem do CMOK, podawałem godziny logowań do sieci, SIM już był wymieniany na nowy. Problem nadawal występuje.
Znajomy, który również przeniósł numer do Virgin (z Tmobile), ma ten sam problem.
Czy ktoś jeszcze spotkał się z takim problemem? Ew przenosił numer do Virgin i może to zweryfikować.
Mam problem z kartą SIM przeniesioną z Heyah do Virgin. Tj. nie działa transmisja danych w roamingu krajowym. Chciałem upewnić się czy to powszechniejsza usterka.
U mnie:
Karta SIM Virgin (numer przeniesiony z Heyah) - działa transmisja danych jedynie w sieci macierzystej (play), nie działa w roamingu krajowym (Tmobile, orange, play).
W tym samym telefonie, karta SIM Virgin ( numer od nowości w Virgin) - działa transmisja danych w w sieci macierzystej i roamingu krajowym.
Zgłaszałem do CMOK, podawałem godziny logowań do sieci, SIM już był wymieniany na nowy. Problem nadawal występuje.
Znajomy, który również przeniósł numer do Virgin (z Tmobile), ma ten sam problem.
Czy ktoś jeszcze spotkał się z takim problemem? Ew przenosił numer do Virgin i może to zweryfikować.