Zgadzam się z wami z jednym małym wyjątkiem - przez 10 lat w Play obsługa klienta *500 jak była niedouczona i niekompetentna tak jest nadal, nic się w tej kwestii nie zmienia a czytanie zgłoszeń ze zrozumieniem przez konsultantów to nagminna bolączka obsługi tej sieci. Tyle czasu mieli i nic z tym nie zrobili.
Co do ofert i promocji to Play już dawno spoczął na laurach, przykład mamy teraz - zbliżają się 10 urodziny 16 marca a tu ani widu ani słychu nowych ofert w sieci Play czy promocji czy konferencji z okazji tych urodzin tak jakby sieć chciała zapomnieć że w ogóle obchodzi 10 rocznicę.
Nie wiem czy jest to wynik takiego zadufania w sobie że już jesteśmy zajebiści jako sieć i nic nie musimy czy może nowa polityka operatora ale skoro branżowe portale a tym bardziej Rzecznik Prasowy na blogplay.pl milczą na temat 10 urodzin to znaczy że coś w tym jest.
Moim zdaniem po 10 latach Play w kwestii ofert i podejścia do klienta nie idzie w dobrym kierunku. Jest coraz gorzej i drożej.
Po 10 latach obecności Play na rynku nasuwa się wiele pytań i refleksji również negatywnych bo czy te poniższe działania na pewno są proklienckie?:
http://gsm.biz.pl/2016/12/14/play-przyg ... -do-swiat/
Od razu mówię że nie jestem żadnym hejterem Play gdyż posiadam klika numerów w Play w tym 2 mixy, abonament i numery na kartę (internet na kartę również) ale chciałbym żebyście zwrócili uwagę że aż tak różowo przez te 10 lat to nie było i nie jest w Play.