• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #816662  autor: VIP-Card
 10 sie 2015, 18:31
Witam
Co oznacza komunikat "Przepraszamy, abonent wybranego numeru nie przyjmuje połączeń przychodzących?" Próbuję się dodzwonić pod numer w PLAY i słyszę coś takiego. Co to oznacza?
 #816668  autor: matteo
 10 sie 2015, 18:54
Na przyklad ktos jest w roamingu, ma telefon na karte i skonczyly mu sie srodki. Uslyszysz wtedy taki komunikat dzwoniac do niego.
 #816895  autor: kordos
 12 sie 2015, 09:22
Jak to jest telefon do sieci Play to najprawdopodobniej masz ustawioną opcję ukrywania swojego numeru, a odbiorca ma włączoną usługę "Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych", dzięki której połączenia przychodzące z numerów zastrzeżonych nie są realizowane do osoby, która włączyła taką usługę (obojętnie w jakiej sieci).
 #816900  autor: goral2099
 12 sie 2015, 09:48
Jeżeli chodzi o blokadę połączeń z numerów zastrzeżonych to byłby chyba inny komunikat - abonent ma taką blokadę i aby się do niego dodzwonić trzeba ujawnić swój nr. Coś w tym stylu z tego co pamiętam.
 #816910  autor: artix
 12 sie 2015, 10:52
Po nieprawidłowym przeniesieniu numeru takie kwiatki się pojawiają. Przerabiałem to już kilka razy w Play :)
 #816912  autor: matteo
 12 sie 2015, 11:26
goral2099 pisze:Jeżeli chodzi o blokadę połączeń z numerów zastrzeżonych to byłby chyba inny komunikat - abonent ma taką blokadę i aby się do niego dodzwonić trzeba ujawnić swój nr. Coś w tym stylu z tego co pamiętam.

"Abonent nie przyjmuje połączeń z numerów zastrzeżonych".

Tamto, to albo roaming albo faktycznie po przeniesieniu.
 #816965  autor: Blank
 12 sie 2015, 18:17
To najprawdopodobniej niepoprawna aktywacja numeru, albo numer utracił częściowo ważność.

Niepoprawna aktywacja numeru: po przeniesieniu numeru, konieczne jest pierwsze zalogowanie do sieci. Tak długo jak tego abonent nie wykona, pojawia się ten komunikat.
Numer utracił częściowo ważność: bodajże w ciągu miesiąca od utraty połączen przychodzących, numer można nadal odzyskać. W tym czasie zdaje się pojawia się ten komunikat.

Również chyba wtedy, gdy abonent zlecił włączenie blokady połączeń przychodzących.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #830860  autor: pocket
 23 paź 2015, 19:17
Może ktoś zablokował Twój nr albo Ty masz swój ukryty i ta osoba nie przyjmuje połączeń z nr zastrzeżonych.