Witam serdecznie.
W skrócie naświetlę o co chodzi.Mamy w Orange tel .stacjonarny ,internet i tv. Przedłużaliśmy umowę 29.10.2014 Za ten pakiet dali mężowi duży rabat na tel.kom. pan zaewniał że mąż będzie płacił do końca umowy 4,49zł.W ub. miesiącu faktura na 19,99 zł.Piszemy reklamację.Oto odpowiedź.
Szanowny Panie, W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące braku naliczenia rabatu Orange Open na fakturze z dnia 10.06.2015 r. informuję, że starannie zapoznałam się ze zgłoszoną sprawą. Informuję, że do rabatu Orange Open nie są uprawnieni Abonenci: - których suma miesięcznych opłat abonamentowych (po uwzględnieniu innych zniżek) z tytułu usług świadczonych w Sieci mobilnej, w związku, z którymi rabat Orange Open miałby być udzielony jest równa albo mniejsza od wysokości rabatu Orange Open, - korzystających z oferty, której warunki wykluczają możliwość uzyskania rabatu Orange Open. Wartość abonamentu w fakturze z 10.06.2015 r. wynosiła 19,48 zł, dlatego nie było możliwości rozliczenia rabatu w kwocie 20,00 zł z promocji Orange Open. Wysokość rabatu zależy od uprawnionych usług, z których Pan korzysta, czyli odliczany jest w kwocie 20,00 zł, za posiadanie usługi Neostrada z usługą TV i telefonu komórkowego o nr xxxxxxxxxxxx. Wyjaśniam, że do tej pory rabat był odliczany od faktur niezgodnie z zasadami przyznawania rabatu, ponieważ nastąpił błąd po naszej stronie, który został poprawiony. Mając na uwadze naszą dotychczasową współpracę nie dociążamy Pana konta za błędne rozliczenie. Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia, nie możemy pozytywnie odnieść się do Pana prośby o skorygować fakturę z dnia 10.06.2015 r. oraz umożliwić rozliczenia rabatu w kolejnych fakturach. Rabat może zostać ponownie przeliczony, jeśli zakupi Pan nową usługę, zwiększy wysokość abonamentu dla obecnej oferty lub przedłuży dotychczasową ofertę. Liczymy, że uzasadnienie decyzji i stanowisko Spółki spotkają się z Pana akceptacją.
Czy mają takie prawo?Pan na infolinii stwierdził , że wszystkie firmy telekomunikacyjne takie prawo mają nie tylko Orange.
Przyznam ,że jestem niemile zaskoczona.Pan rzecznik konsumenta w Piotrkowie twierdzi,że jeśli rabat został faktycznie źle naliczony racja jest po stronie Orange.
W skrócie naświetlę o co chodzi.Mamy w Orange tel .stacjonarny ,internet i tv. Przedłużaliśmy umowę 29.10.2014 Za ten pakiet dali mężowi duży rabat na tel.kom. pan zaewniał że mąż będzie płacił do końca umowy 4,49zł.W ub. miesiącu faktura na 19,99 zł.Piszemy reklamację.Oto odpowiedź.
Szanowny Panie, W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące braku naliczenia rabatu Orange Open na fakturze z dnia 10.06.2015 r. informuję, że starannie zapoznałam się ze zgłoszoną sprawą. Informuję, że do rabatu Orange Open nie są uprawnieni Abonenci: - których suma miesięcznych opłat abonamentowych (po uwzględnieniu innych zniżek) z tytułu usług świadczonych w Sieci mobilnej, w związku, z którymi rabat Orange Open miałby być udzielony jest równa albo mniejsza od wysokości rabatu Orange Open, - korzystających z oferty, której warunki wykluczają możliwość uzyskania rabatu Orange Open. Wartość abonamentu w fakturze z 10.06.2015 r. wynosiła 19,48 zł, dlatego nie było możliwości rozliczenia rabatu w kwocie 20,00 zł z promocji Orange Open. Wysokość rabatu zależy od uprawnionych usług, z których Pan korzysta, czyli odliczany jest w kwocie 20,00 zł, za posiadanie usługi Neostrada z usługą TV i telefonu komórkowego o nr xxxxxxxxxxxx. Wyjaśniam, że do tej pory rabat był odliczany od faktur niezgodnie z zasadami przyznawania rabatu, ponieważ nastąpił błąd po naszej stronie, który został poprawiony. Mając na uwadze naszą dotychczasową współpracę nie dociążamy Pana konta za błędne rozliczenie. Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia, nie możemy pozytywnie odnieść się do Pana prośby o skorygować fakturę z dnia 10.06.2015 r. oraz umożliwić rozliczenia rabatu w kolejnych fakturach. Rabat może zostać ponownie przeliczony, jeśli zakupi Pan nową usługę, zwiększy wysokość abonamentu dla obecnej oferty lub przedłuży dotychczasową ofertę. Liczymy, że uzasadnienie decyzji i stanowisko Spółki spotkają się z Pana akceptacją.
Czy mają takie prawo?Pan na infolinii stwierdził , że wszystkie firmy telekomunikacyjne takie prawo mają nie tylko Orange.
Przyznam ,że jestem niemile zaskoczona.Pan rzecznik konsumenta w Piotrkowie twierdzi,że jeśli rabat został faktycznie źle naliczony racja jest po stronie Orange.