• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #799268  autor: wook
 30 kwie 2015, 17:26
W jakim czasie operator powinien zaktualizować dane osobowe przy umowie? Gdzie można zgłosić opieszałość operatora w takiej sprawie (nie zaktualizował od ponad 1 msc).

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #799275  autor: Spioszek
 30 kwie 2015, 17:45
Jakiś czas temu zmieniałem dane chodziło o nową serie i numer z dowodu osobistego i w salonie Play miałem za chwilkę nowe dane po wyjściu z salonu w ten sam dzień :).

Myślę że do UKE można to zgłosić.
 #799366  autor: wook
 01 maja 2015, 09:07
czyli Orange sobie poleciało w kulki

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #799378  autor: wook
 01 maja 2015, 10:29
i gdzie w UKE to się zgłasza?

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #799382  autor: wook
 01 maja 2015, 10:42
nr dowodu się zmienił, a chce się przenieść z ORange. Złożyłem podanie w salonie Orange 17.03.2015 o zmianę danych. Na stronie dalej są stare dane, do innego operatora nie mogę się przenieś bo dane się nie zgadzają. A nie dostałem informacji że nie uznali zgłoszenia.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #799383  autor: Blank
 01 maja 2015, 10:49
Masz stary dowód albo przynajmniej jego serię i numer? Jeśli tak to dane te możesz zmienic telefonicznie.
O ile się nie mylę, zmiana danych poprzez formularz idzie jak każde inne zadanie i może trwać do 30 dni. Nie wiem jak wygląda to pod względem prawnym.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #799386  autor: wook
 01 maja 2015, 10:58
divhashmorex pisze:Jeśli tak to dane te możesz zmienic telefonicznie.
na stronie mają że tylko w salonie

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #799387  autor: wook
 01 maja 2015, 10:59
divhashmorex pisze:O ile się nie mylę, zmiana danych poprzez formularz idzie jak każde inne zadanie i może trwać do 30 dni.
Od 17 marca minęło już ponad 30 dni

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #799398  autor: Blank
 01 maja 2015, 12:03
No to rzeczywiście lecą sobie w kulki. Pewnie formularz zaginął. Ja wczoraj dostałem potwierdzenie przyjęcia reklamacji, którą składałem 27.03... i informację, że mają 30 dni na rozpatrzenie.
Problem w tym, że reklamacja była składana w salonie, co oznacza, że 30 dni minęło ;)
A, że to reklamacja, to mają pecha.

Mogę cię zapewnić, ze o ile znasz komplet danych na które numer jest obecnie zarejestrowany (imię, nazwisko, pesel, adres, numer starego dowodu), to numer dowodu, oraz adres możesz na spokojnie zmienić telefonicznie. Nie wiem jak w wypadku nazwiska, ale Ciebie to nie dotyczy :)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #799401  autor: kamil1221
 01 maja 2015, 12:14
Seria dow. osobistego nie jest potrzeba w procesie przenoszenia numeru. W przypadku Kl. indywidualnego weryfikowany jest PESEL oraz imię i nazwisko.
Jeśli masz skaner i drukarkę napisz pismo odnośnie zmiany danych osobowych. Podpisz się czytelnie na podaniu, zeskanuj dowód i wyślij wszystko na [email protected]
 #800201  autor: wook
 06 maja 2015, 12:34
Więc 2 zgłoszenie zniknęło ze strony, że w ogóle takie było. Pierwsze niby zamknięte ale brak odpowiedzi, napisałem 3 i jak do jutra nie dostane odpowiedzi to pisze/dzwonie do UKE.
kamil1221 pisze:eśli masz skaner i drukarkę napisz pismo odnośnie zmiany danych osobowych. Podpisz się czytelnie na podaniu, zeskanuj dowód i wyślij wszystko na [email protected]
W salonie było złożone pismo, mam ksero tego pisma z pieczątką i podpisem kogoś z tego salonu. Data na piśmie to 17 marca 2015. Więc czemu mam wysyłać kolejne pismo do nich? Może ktoś się odezwie z Orange. Jakbym dzwonił w tej sprawie na BOK to mogę żądać zwrotu kosztów połączenia?

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #800203  autor: wlkp
 06 maja 2015, 12:45
Ja też złożyłem w salonie wypowiedzenie,chciałem ksero na potwierdzenie tego,dostałem wraz z pieczątką i podpisem,i co z tego nigdy nie dotarło do Orange,kolejne 3 razy wysyłałem do BOK @ i wreszcie się udało .Cesje robiłem w salonie to jak się potem okazało pomylili się i zrobili nie na ten numer co trzeba :-D Pozdrawiam panie z salonu z Ostrowa :mrgreen: Kilka dni odkręcałem,salon wysyłał mnie do BOK a BOK do salonu bo oni namieszali,i tak na zmianę,istne jaja .
 #800204  autor: kamil1221
 06 maja 2015, 12:57
wook pisze:Więc czemu mam wysyłać kolejne pismo do nich?
By mieć już załatwioną sprawę? Po załatwionej sprawie napisz reklamację z roszczeniami i na podkładkę daj pismo z salonu i tyle. Ewentualnie czekaj dalej na realizacje pisma, które pewnie do Orange nie dotarło.
 #800212  autor: wook
 06 maja 2015, 13:18
kamil1221 pisze:By mieć już załatwioną sprawę?
Napiszą mi że mają ileś tam dni na rozpatrzenie sprawy i będę dalej czekał.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #800215  autor: kamil1221
 06 maja 2015, 13:27
Zmiana danych w CRM to dosłownie chwila... jak już mają niezbędne pismo wprowadzenie jest zależne jedynie od ilości podobnych spraw.