• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #723782  autor: kranu
 08 cze 2014, 23:11
Przyglądam się propozycji Plusa na pakiet usług (druga za połówkę, trzecia za złotówkę).

Czy to działa tak, że mogę np.
1. Przenieść sobie numer z Play do taryfy za 49,99zł z telefonem (taryfa LTE z minutami wymiennymi na gigabajty i SMS)
2. Zamówić telewizję Familijny Max HD z dekoderem za 1zł za 59,99zł - po rabacie 30zł
3. Zamówić internet Power LTE 89,90zł - po rabacie 1zł
i mieć komplet usług za 80zł?

 #723795  autor: Ruben
 09 cze 2014, 00:33
kranu, tak właśnie to działa z tą różnicą, że trzecia usługa jest od 1pln a nie za za 1pln.
Dokładnie to na trzecią usługę otrzymujesz rabat na 49,99pln.

 #723885  autor: kranu
 09 cze 2014, 14:47
Zgadza się.
Jeszcze jedno: wymagany jest staż min. 60 dniowy.
Nowy klient więc nie kupi takiego pakietu 3 usług. A zostać klientem nie zdąży bo promocja jest póki co do końca lipca.

 #723974  autor: DaveX
 09 cze 2014, 20:23
Podsumowując. Telefon przenosisz do Plusa z abonamentem na min. 49,90. Jeśli będziesz miał staż ponad 60 dni, dobierasz drugą usługę i otrzymujesz rabat 50% - załóżmy, że będzie to Internet Power LTE 89,90 zł - cena po rabacie 44,95 zł.
W ciągu 10 dni od zawarcia drugiej umowy, musisz zawrzeć trzecią umowę. Trzecia usługa jest rabatowa o 48,90. W przypadku pakietu Familijny Max HD jest to opłata 49,90 - po rabacie 1 zł.
Łącznie za twój zestaw zapłacisz 95,85 zł :)

Niby Super Oferta Smart Domu jest do 31.07.2014 ale to nie oznacza, że nie zostanie przedłużona 8)

btw co do TV to chyba, że masz na myśli FMAX HD, FILM HD, SPORT HD, Cinemax HD wtedy 59,90 - po rabacie za 3. usługę - 11 zł

 #724056  autor: manyaky
 10 cze 2014, 01:45
To takie coś wychodzi o wiele taniej niż pomarańczowe Orange Open. Ciekawe i nawet korzystne.

 #734277  autor: GLOCK
 22 lip 2014, 16:56
i zapewne jest tak jak większości umów wiązanych rezygnacja z jednej niweluje rabaty drugiej. nie wiem jak jest teraz ale swego czasu umowy w CP były na 30 m-cy.

trzeba się wczytać w regulaminy żeby się nie uwiązać na lata z jednym operatorem.

 #734328  autor: Ruben
 22 lip 2014, 20:00
GLOCK, rabaty przysługują dopóty dopóki spełniasz warunki promocji czyli posiadasz trzy usługi za min. 49,90pln (przed rabatem). Jeżeli rezygnujesz z jednej, to zostajesz z dwoma usługami przy czym druga usługa jest za 50%, bo taka oferta też jest. Tak ja to rozumiem. Ale czy warto rezygnować z usługi np. za 1pln, jeżeli działa prawidłowo? Ta promocja jest naprawdę dobra dla osób, które korzystały z usług Plusa lub CP.

Przy przeniesieniu numeru otrzymujemy przez 6m-cy rabat 100%, przy internecie mobilnym przez 4m-ce rabat 100%, mając tv od CP można przy odrobinie wysiłku otrzymać rabat 100% przez 5m-cy. Wychodzi dużo taniej niż Orange Open.
Umowy w CP są na 12, 15 i 29m-cy.

 #734359  autor: DaveX
 22 lip 2014, 21:53
Zawsze można zapoznać się z regulaminem promocji :D Co do ofert TV w Cyfrowym Polsacie to najdłuższa jest 29 miesięczna. Ale są oferty 24 miesięczne na WWW.

W przypadku rozwiązania, którejkolwiek z umów - nie ważne czy jest to pierwsza umowa (źródłowa), druga (50% rabatu) czy trzecia (rabat -48,90 zł). Automatycznie promocja przestaje obowiązywać i pozostałe opłaty abonamentowe wracają do jej standardowej stawki przed rabatem.

 #734428  autor: GLOCK
 23 lip 2014, 10:07
Ruben pisze:.... ale czy warto rezygnować z usługi np. za 1pln, jeżeli działa prawidłowo? Ta promocja jest naprawdę dobra dla osób, które korzystały z usług Plusa lub CP.
jeżeli usługa nie spełnia twoich oczekiwań to nie warto jej trzymać choćby była za 0. bo wyobraźmy sobie sytuację że w pewnym momencie rezygnujesz z telefonu bo konkurencja ma lepiej i teraz opłata za cp wzrasta ci z 1 do 50pln a umowa jeszcze na 20 m-cy.biznes zerowy.

wszystkie tego typu promocje czy to w plusie czy innej sieci są tylko po to aby jak najdłużej utrzymać klienta....i tylko po to. niestety znakomita większość naszego społeczeństwa kieruje sie przede wszystkim jednym wyznacznikiem - CENA zamiast JAKOŚĆ

 #734676  autor: Ruben
 24 lip 2014, 08:43
GLOCK, przed podpisaniem umowy zapoznajesz się z warunkami i jeżeli nie odpowiadają, to nie kupujesz. Wyobrazić można sobie różne sytuacje także taką, że konkurencja nie ma lepszej oferty.
Warunki są jasne, nikt ich nie ukrywa a to, że operatorzy chcą zatrzymać klienta, to też żadna nowość ale nikogo nie zmuszają a dzięki temu możemy uzyskać lepsze warunki.
Dla mnie ta oferta jest dobra, zastrzeżeń do jakości Plusa też nie mam a cenowo też w mojej ocenie przebili konkurencję. Gdybym miał potrzebę i spełniał warunki promocji, to skorzystałbym z tej oferty.

 #734687  autor: GLOCK
 24 lip 2014, 09:54
Ruben ja nie twierdze że oferta sama w sobie jest zła...ale podnoszenie ceny jako głównego kryterium określania zejebistości jest błędną strategią.

wiem że nikt nikogo do niczego nie zmusza i całe szczęście. chodzi mi tylko o to żeby przed oceną jakiegokolwiek rozwiązania czy produktu nie kierować sie tylko i wyłącznie ceną.sam wielokrotnie w swojej pracy demonstrując produkt czy usługę zderzam się ze ścianą pt cena
dialogi typu
Klient:Panie konkurencja ma to samo taniej
Sprzedawca: jak to samo? czy u konkurencji jest dostępne (taki produkt)/(taka usługa)
K:no nie ...ale 2 zł taniej
są na porządku dziennym.

słuchaj: polonez i bmw to samochody...ale takie same? czemu nikt nie idzie do salonu bmw i nie mówi że polonez miał to samo a nie kosztował 100tyś?

 #736103  autor: sql
 30 lip 2014, 09:29
W ramach SmartDOM trzy usługi muszą się różnić? Nie może to być np. dwa razy abonament komórkowy + 1*internet mobilny ?

 #736146  autor: DaveX
 30 lip 2014, 11:34
Dokładnie tak. Trzy różne usługi. Telefon, telewizja, internet.

Niektórzy myślą też, że skoro mają już dwie usługi, np. telewizję i telefon to mogą sobie zrobić lojalkę na jednej z usług, żeby dostać rabat. Niestety, rabat (usługa 2 i 3) jest przyznawany tylko w przypadku nowych umów :)

 #736152  autor: mikkel
 30 lip 2014, 11:56
Promocja jest przedłużona czyli jak już skorzystałem z niej i mam komplet to nie mogę skorzystać jeszcze raz? :roll:
Dodam że interesowałby mnie internet. Wiem że napewno mogę dostać rabat 10zł ale jakby było -50% to byłoby super.

 #736160  autor: DaveX
 30 lip 2014, 12:17
Jeden klient (w ramach pesel) może mieć tylko jeden "komplet" usług. W przypadku dobrania kolejnych usług uruchamiane są poprzednie warunki promocji czyli rabat 10 zł lub w przypadku internetu albo 10 zł rabatu albo dodatkowe 3 GB danych.

 #739595  autor: auvi
 11 sie 2014, 20:59
Moje podejście do Smart DOM i Power LTE "bez limitów" podsumować można określeniem "same limity".
Ale do rzeczy, postaram się treściwie, choć nie będzie krótko.

Miałem umowę na telewizję w CP za 49,90, staż na tym dekoderze 7 sierpnia (czyli w dniu "wyjścia" umowy) wyniósł ponad 2 lata - jak wiadomo, by skorzystać z programu SmartDOM trzeba mieć staż 60 dni w jednej z sieci - to jest pierwszy LIMIT.
Oferta telewizyjna ze strony CP jak najbardziej była dostępna, tylko... nie przez infolinię (drugi LIMIT). Infolinia odsyłała mnie do punktów sprzedaży, chociaż chciałem załatwić sprawę przez jedną, góra dwie rozmowy telefoniczne, bo nie lubię stać w kolejkach. Pojechałem do punktu CP - oferta telewizyjna - oczywiście jest! Ale brak jest sprzętu internetowego, który mnie interesował - ODU-IDU (trzeci LIMIT). Nawiasem mówiąc ODU-IDU to sam w sobie czwarty LIMIT - max 30 Mbit/s pobierania danych... (mi tyle wystarczy, ale po co reklamować to jako LTE? - kolejne kłamstwo)
Postanowiłem odczekać parę dni, w ciągu których orientowałem się w ofercie ogólnopolskiej kablówki - zaoferowano mi 120 kanałów TV + 30 Mbit/s za 60 zł/mc z aktywacją 100 zł, czyli cena efektywna 68 zł/mc.
Wciągu tych paru dni moje wypowiedzenie weszło w życie - było to 7 sierpnia. Tego właśnie dnia dzwoniłem znowu do CP, bo miał mnie odwiedzić również przedstawiciel kablówki. Infolinia CP stwierdziła BRAK OFERT (piąty LIMIT!), ponieważ wypowiedzenie właśnie weszło w życie. No jak to brak ofert? To firma nie chce, bym więcej im płacił?... Konsultant infolinii nie był w stanie stwierdzić, kiedy pojawią się korzystne oferty, może za kilka dni, może za kilka tygodni... Super. Kompetencja konsultantów infolinii wciąż mnie powala...
Minęło kolejnych kilka dni, a ja postanowiłem sprawdzić, czy pojawiły się już oferty. Owszem, pojawiły się. Ale żeby skorzystać z programu Smart Dom muszę mieć 60 dni stażu w jednej z usług, podczas gdy wypowiedzenie umowy "zeruje" mój licznik stażu, więc musiałbym odczekać 60 dni, by dobrać Internet Power LTE za pół ceny, podczas gdy promocja trwa do 22 września (szósty LIMIT), więc... faktycznie nie mogę skorzystać z programu Smart DOM.

Na dekoder oferowano mi fajne warunki: 5 m-cy gratis, 10 m-cy płatnych po 49,90. Gdyby dobrać do tego Internet i telefon mój średni rachunek wyniósłby niecałe 65 zł, doliczając nolimit na stacjonarki to byłoby około 72 zł.
Jednak warunkiem skorzystania z Power LTE + ODU-IDU było podpisanie umowy internetowej na 24 m-ce - siódmy LIMIT!
Inaczej - by mieć obniżony abonament internetowy o połowę musiałbym jednocześnie przedłużyć telewizję za 15 m-cy na kolejny okres, albo wziąć od razu telewizję na 24 m-ce - oferowano 8 m-cy gratis, co daje podobny średni efektywny abonament.

Siedem LIMITÓW w ofercie nielimitowanego Internetu... Jak dla mnie oferta oraz jej realizacja skreśla samą siebie. Zastanówcie się zanim w ogóle stracicie czas i pieniądze na PRÓBY uzyskania tej "promocji"...

Fakt, fajnie by było za cenę niewiele ponad 70 zł mieć trzy usługi, w tym nolimit telefonu, ale ile to wymaga mordęgi z konsultantami i pracownikami? Zostałem przy kablówce na rok za średnie 68 zł oraz telefonie na kartę za średnie 25 zł/mc. 20 zł drożej ale bez smyczy na conajmniej 2 lata na wszystkie usługi.

 #739607  autor: Sig
 11 sie 2014, 21:14
Zupełnie cię nie rozumiem, po co pchasz się w internet mobilny, jeżeli za podobne pieniądze masz dobry kablowy? Masochista? Na działanie Plusa nie narzekam, ale ta technologia zawsze będzie się charakteryzowała zmiennością działania...

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #739610  autor: auvi
 11 sie 2014, 21:18
Jak to mobilny? Przecież CP/Plus reklamują to jako internet domowy. ODU-IDU też nie instaluje się, by co chwilę przenosić - to jest sprzęt stacjonarny z możliwością przeniesienia, tak samo jak antena satelitarna. I nie pcham się w to, tylko chciałem wziąć do testów, bo mieszkam 400 metrów od nadajnika Plusa... Niestety... LIMITY...

 #739935  autor: Ruben
 12 sie 2014, 20:36
auvi pisze: Ale żeby skorzystać z programu Smart Dom muszę mieć 60 dni stażu w jednej z usług, podczas gdy wypowiedzenie umowy "zeruje" mój licznik stażu, więc musiałbym odczekać 60 dni, by dobrać Internet Power LTE za pół ceny, podczas gdy promocja trwa do 22 września (szósty LIMIT), więc... faktycznie nie mogę skorzystać z programu Smart DOM.
Rozumiem, że umowa została rozwiązana, bo samo złożenie wypowiedzenia nie powoduje chyba zerowania stażu?
Oferta generalnie jest dobra ale nie zdecydowałbym się zamieniać internet kablowy na bezprzewodowy, którego technologia i jakość działania jest zależna od wielu czynników.