• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #663627  autor: nowyuzytkownik
 23 wrz 2013, 17:00
Kilka dni temu zmieniłem taryfe na Frii ,w tarfie tej mam 250mb dziennie na internet za 2 zł dziennie,jest również opcja w której mogę zamówić dodatkowe GB internet np 1 3 lub 6,wysłałem smsa na podany numer i otrzymuję komunikat ,że opcja nie jest dostepna w mojej taryfie,tylko dlaczego ?sprawdzałem na stronie t mobile i nie ma odpowiedzi dlaczego nie mogę zamówić dodatkowych gb.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2013, 18:03 przez nowyuzytkownik, łącznie zmieniany 1 raz.

 #663636  autor: user_delete34
 23 wrz 2013, 17:24
nowyuzytkownik, widocznie samo się nie deaktywowało.
Nie możesz mieć aktywnego jednocześnie więcej niż 1 pakietu. 50 i 250 MB/dzień TEŻ liczone są tutaj jako pakiety. Tak więc musisz wybrać, co chcesz. Jeśli pakiet 1/3/6: deaktywuj 250 MB/dzień i dopiero aktywuj 1/3/6. Przy czym radzę uzbroić się w cierpliwość, platforma ma max czas reakcji 3 dni... i trzyma się tego, dlatego swój numer z T chwilowo mam jeszcze w drugim, a nie - podstawowym telefonie.
 #663644  autor: nowyuzytkownik
 23 wrz 2013, 18:13
Na koncie abonenckim nie mogę dokonać zmiany gdy wybieram zmiane wyskakuje jakiś błąd próbowałem 3 razy i jest komunikat,że nie ma mozliwośći dokonać zmiany(lub podobnie) czy smsem można wyłączyć ten pakiet 250mb/za 2 zł ? aby pózniej zamówić GB? najlepiej byłoby dla mnie zamówić te 6 gb bo 250mb nie starcza mi nawet na 2 godziny .

 #663655  autor: nowyuzytkownik
 23 wrz 2013, 18:49
tak loguję się na swoim koncie itaktak i nie da rady zmienić próbowałem w każdej zakładce wyświetla mi że mam 250mb na dzień ale n ie da się zmienić wyłączyć

 #663658  autor: user_delete34
 23 wrz 2013, 18:57
nowyuzytkownik, masz może "w trakcie zmiany/realizacji", czy jakoś tak? Ten ich system jest bardzo kiepski i u mnie serio 3 dni czekałem na reakcję platformy. Zdenerwowało mnie to, zadzwoniłem do BOKu w 3. dniu i teraz nie jestem pewny, czy pomógł mi pan z BOKu, czy też platforma się odwiesiła.

 #663702  autor: SlaMa
 23 wrz 2013, 21:03
Też miałem ten problem - komunikat w rodzaju "usługa niedostępna" po wysłaniu USSD *100*861#. Pobiegałem trochę po iBOA i wyłączyłem pakiet 250MB. Wysłałem jeszcze raz USSD *100*861# i znów dostałem odpowiedź, ale tym razem że wystąpił błąd i proszę spróbować ponownie. Odczekałem 10 minut, wysłałem *100*861# ale tym razem otrzymałem odpowiedź, że OK. Za 2 minuty dostałem SMS, że usługa aktywna.

 #663838  autor: Horacy
 24 wrz 2013, 14:50
Dali nowe pakiety to pewno teraz trochę czasu będzie potrzebne na jej ustabilizowanie, często miałem tak że w jednym miesiącu pakiet wchodził po 10 minutach, a innego musiałem czekać do 72 godz na aktywacje :) tak mają zapisane w regulaminie więc nic nie można im zrobić jak aktywują pakiet do 72 godzin.

 #665475  autor: jujeahip
 02 paź 2013, 14:31
Markadiusz 72 godziny to jeszcze nie czekałem maksymalnie kilka godzin, ale fakt nie liczyć, że wpisze się kod i pakiet będzie aktywny od razu.

 #665505  autor: Marens
 02 paź 2013, 17:04
Wczoraj próbowałem uruchomić cykliczny pakiet 250MB za 10zł w Heyah (Nowa Heyah). Otrzymywałem komunikat "funkcjonalność niedostępna". Wkurzyłem się i zadzwoniłem do BOK, konsultant uruchomił usługę ręcznie oraz dorzucił 5zł w ramach rekompensaty.

 #665664  autor: Horacy
 03 paź 2013, 14:30
Nowa taryfa i nowe problemy, dałbym im jeszcze jakiś czas na optymalizację tych kodów ussd, przecież nie od razu Rzym zbudowano :). Ale dobrze że wszystkie te sprawy można rozwiązać za pomocą konsultantów.

 #666035  autor: ciekawy
 05 paź 2013, 21:11
a jakim kodem aktywuje się tą taryfę ?

 #666041  autor: ciekawy
 05 paź 2013, 21:24
a te pakiety netu to są czasowe że sieć może wycofać kiedy chce czy to jest część taryfy nie do wycofania ?

jest roczna ważność konta w tej taryfie ?

 #666042  autor: user_delete34
 05 paź 2013, 21:24
Roczna ważność wyklucza darmowe opcje taryfy.

 #666043  autor: ciekawy
 05 paź 2013, 21:25
ale jakie darmowe opcje ?

[ Dodano: 2013-10-05, 21:27 ]
jak masz np roczną ważność konta i chcesz aktywować pakiet netu mobilnego to wtedy zostaje roczna ważność konta czy się kasuje po aktywacji pakietu gb ?

 #666055  autor: user_delete34
 05 paź 2013, 21:52
ciekawy, darmowe opcje czyli opcje taryfy Frii jak darmorozmowy po sieci czy SMSy do wszystkich (jeszcze jest internet). W zasadzie, platforma billingowa uznaje rok ważności konta jako jeden z profili/opcji taryfy. Pakiety możesz dokupić bez żadnej przeszkody, choć radzę dla pewności sprawdzić regulamin. Gwiazdek tu jest dużo.