Witam,
Kupiłem ostatnio telefon Samsung Galaxy S Advance. Kupiłem go taniej bez gwarancji, z pełną świadomością. Osoba sprzedająca utrzymywała że była w salonie Play gdzie dostała wydruk z datą sprzedaży i IMEIem i powiedziano jej że telefon bez problemu zostanie przyjęty na gwarancję bez dowodu sprzedaży (nonsens).
Moje pytanie brzmi: jeśli posiadam fakturę sprzedaży innego SGSA, również z sieci Play, czy przy oddawaniu na gwarancję są oni w stanie stwierdzić że telefon o podanym numerze IMEI 'nie pasuje' do danej faktury (np. właśnie data czy miejsce sprzedaży)?
Pozdrawiam.
Kupiłem ostatnio telefon Samsung Galaxy S Advance. Kupiłem go taniej bez gwarancji, z pełną świadomością. Osoba sprzedająca utrzymywała że była w salonie Play gdzie dostała wydruk z datą sprzedaży i IMEIem i powiedziano jej że telefon bez problemu zostanie przyjęty na gwarancję bez dowodu sprzedaży (nonsens).
Moje pytanie brzmi: jeśli posiadam fakturę sprzedaży innego SGSA, również z sieci Play, czy przy oddawaniu na gwarancję są oni w stanie stwierdzić że telefon o podanym numerze IMEI 'nie pasuje' do danej faktury (np. właśnie data czy miejsce sprzedaży)?
Pozdrawiam.