• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #632425  autor: chris22
 12 maja 2013, 10:35
Z ciekawostek to sieć red bull mobile niepoważnie traktuje swoich klientów na kartę, próbowałem złożyć zamówienie na zmianę taryfy z red bull na kartę na red bull no limits ale niestety za każdym razem strona informuje iż numer należy do sieci PLAY.

Już dwukrotnie rozmawiałem z BOK ale za każdym razem nie potrafili wyjaśnić dlaczego tak postępują, smaczku sprawie dodaje obecna treść regulaminu promocji gdzie pierwszy punkt precyzuje kto na jakich warunkach może skorzystać z oferty.

"Z niniejszej Oferty Promocyjnej mogą skorzystać osoby, które w okresie obowiązywania niniejszej oferty Promocyjnej tj. od 26.04.2013 r. do odwołania zawrą, za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się na stronie internetowej www.redbullmobile.pl (“eShop”), Umowę o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas nie określony w ramach niniejszej Oferty Promocyjnej („Umowa”)"

Niestety sklep internetowy niepoprawnie rozpoznaje numery należące do red bull mobile na kartę i jakiekolwiek rozmowy z nimi nic nie dają.

Wiem że można zmienić sieć na inna na 2-3 dni ale logistycznie to bezsensowne działanie.

Ciekaw jestem czy ktoś ma jakiś inny pomysł na zakup tej taryfy - numeru nie zamierzam zmieniać.

Pozdrawiam

 #632651  autor: sa
 13 maja 2013, 04:54
Z tego co wiem raczej nie ma takiej opcji tj nie można bezpośrednio przenieść posiadanego numeru na tą ofertę można tylko zamówić nową aktywację(jeżeli jesteś klientem) lub przejść z innej sieci także nowa aktywacja i to tylko przez neta, a w boku RB ciapy jedne jak zwykle nie potrafią tego wyjaśnić.Musiałbyś najpierw kartę przenieść do innej sieci i dopiero wtedy zamówić no limits z przeniesieniem numeru do Red bulla...A i jest jeszcze aktywacja 49zł..

 #632653  autor: chris22
 13 maja 2013, 05:42
Masz rację, sami potwierdzili że tak musiał bym postąpić ale na moje oko to w żadnym opublikowanym regulaminie nie ma takich ograniczeń i daję im czas na odpowiedź by wskazali który to regulamin tak to interpretuje.

Dla mnie pierwszy punkt regulaminu jest jasny nie wyklucza nikogo! więc jeśli tak chcą postępować to ja mam czas i poinformuję urzędy o tym ze operator oprócz prawa do działania na danym rynku ma jeszcze szereg obowiązków - im się wydaję że postępują prawidłowo - zobaczymy czy urząd to potwierdzi - już 3 raz zadaje im to samo pytanie jak znów zadzwonią i powiedzą nie nie da się to poinformuję ich o dalszych moich krokach.

 #632747  autor: sa
 13 maja 2013, 16:25
Pewnie to dla ciebie marna pociecha ale play z red bullem tak ma i dokładnie tak samo ma t-mobile z heyah, bezpośrednie przejścia są niemożliwe a wg.systemu RB to faktycznie play...i tu nie ma błędu systemu choć powinni coś z tym zrobić ale obstawiam że wtedy musieli by całą platformę bilingową)(i nie tylko)zmienić ale staraj się może coś osiągniesz..Byłbyś pierwszy...

 #632815  autor: chris22
 13 maja 2013, 21:56
Już im wysmarowałem prośbę o wskazanie który regulamin wyklucza użytkownika red bull mobile na kartę by mógł zmienić ofertę na no limits. O ile jakoś mogę próbować usprawiedliwić blokowanie zmiany z tak tak na heyah czy z play na red bull.

Niestety marne to usprawiedliwienie bo jakoś nju i orange można zmienić sms'em. I tłumaczenie się że trzeba przez inną sieć przejść jest nieuczciwą zagrywką w stosunku do klienta.

Na tą chwilę rozpatrują moje 3 zgłoszenie - jak napiszą jakieś głupoty to przesyłam całość do właściwych urzędów - niech rozstrzygną jak powinno to być.

 #632839  autor: Blank
 13 maja 2013, 23:09
chris22,

Marne masz szanse, jeśli P4 nie zdecyduje się przychylić do twojej prośby. Teoretycznie Regulamin tego nie zabrania, ale jednocześnie w Regulaminie nie masz zapisane, iż to umożliwia ;)
Jak dla mnie to trochę dziwne, że nie można zmienić taryfy na kartę na taryfę abonamentową u tego samego operatora, ale taka wola Play i o ile sami nie zrozumieją, że to błąd, to raczej żaden urząd im w tym nie pomoże ;]
Powodzenia w walce z wiatrakami...

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #632874  autor: chris22
 14 maja 2013, 06:15
Pierwszy punkt regulaminu ofert Red Bull no limits zacytowałem w pierwszym poście. On nikogo nie wyklucza to strona eshop ma błąd bo nieprawidłowo rozpoznaje numer!

Przy wypełnianiu formularza strona informuje że numer należy do Play co jest poświadczeniem nie prawdy ponieważ numer należy do Red Bull Mobile

Gdyby Play miał szacunek do klienta to by wysłał kurierem dokumenty na podstawie zgłoszenia przez www - błąd leży po ich stronie

Chyba że to klient popełnił błąd tym że korzysta z ich usług - na tą chwilę zrazili mnie swoim postępowaniem

 #632884  autor: Blank
 14 maja 2013, 09:19
chris22 pisze:Przy wypełnianiu formularza strona informuje że numer należy do Play co jest poświadczeniem nie prawdy ponieważ numer należy do Red Bull Mobile
Ależ to nie jest błąd, bo Red Bull Mobile nie jest operatorem wirtualnym, lecz submarką, a co za tym idzie należy do Play. Jak już pisałem, brak możliwości migracji z karty RBM na abo RBM mnie dziwi, ale jeśli P4 samo tego nie zmieni, szanse na to, że przekona ich do tego jakikolwiek urząd są w najlepszym wypadku nikłe.
Oczywiście, mimo wszystko walcz dalej, jeśli P4 nie odpowie na twoje pismo w sposób zadowalający, choć raczej będzie to walka z wiatrakami. Sam jestem ciekaw jak skończy się ta sprawa.

 #632943  autor: Edmund
 14 maja 2013, 14:30
chris22, pisałeś do rzecznika Gruszki w tej sprawie?

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #632947  autor: Spioszek
 14 maja 2013, 14:39
Widze że z dnia na dzień coraz więcej pytań tego typu "Czemu nie można przenieść się z Play do RBM"

Odkąd wprowadzili nolimit klientów gotowych przejść z Play na RBM jest jeszcze wiecej.

To strzał w kolano, ponieważ niektórym osobą nie będzie się chciało kombinować z przejściem przez pośrednika do Play i wybiorą NJU tym bardziej że tam nie płacą opłaty aktywacyjnej przy wyborze efaktury.

 #632981  autor: chris22
 14 maja 2013, 17:13
Do rzecznika nie pisałem jeszcze, póki co na profili redbullmobile na facebook napisane jest o tym oraz tutaj. Mam nadzieje że więcej osób nie zadowolonych tutaj trafi a wtedy do rzecznika ten temat ktoś inny poda - chyba że z bliżej nie określonych powodów temat zniknie.

Może jeszcze być tak że operator sam zrozumie że postępuje wbrew publikowanym regulaminom, albo naprawi stronę sklepu

Jako ciekawostkę mogę napisać że logując się na play24 to strona jakoś ma design od redbull jeśli numer nalezy do red bull, a logując się numerem play jest tylko logo play - więc tutaj udało im się rozpoznać prawidłowo numer - więc wykazują tylko złą wole.

nju mnie coraz bardziej kusi tym brakiem aktywacji i mms w cenie - tylko zasięg orange mnie zniechęca w mojej lokalizacji.

Aktualizacja
RedBullMobile - nabrał wody w usta i do dziś nie udzielił mi odpowiedzi na pytanie który punkt regulaminu promocji "no limits" wyklucza użytkownika RedBullMobile na karte. (status zgłoszenia: Rozpatrywane od 12.05.2013)

Daję im jeszcze kilka dni a później prześlę prośbę o pomoc do UKE oraz UOKiK.

 #634226  autor: Gexon
 20 maja 2013, 20:33
chris22 pisze: (...)
Może jeszcze być tak że operator sam zrozumie że postępuje wbrew publikowanym regulaminom, albo naprawi stronę sklepu (...)
Daję im jeszcze kilka dni a później prześlę prośbę o pomoc do UKE oraz UOKiK.

To nic Ci nie da :P
To tak jakbyś składał pretensje do producenta wody mineralnej, że 'jesteś klientem i nie chcesz ani wody gazowanej ani niegazowanej - tylko że chcesz butelke pełną gazu'

Zacznij cieszyć się z tego co masz i korzystać z tego co dają a nie liczysz na widzimisie ;-) nie chcesz nie korzystaj.
zgodnie z art 71. ustawy Prawo Telekomunikacyjne masz prawo do przenoszenia numeru do istniejącej sieci innego operatora na obszarze całego kraju...

Ale obie sieci mają jednego operatora i prawo telekomunikacyjne jak i UKE czy UOKiK tu nic nie zdziała. Z dzieciństwa zostały u Ciebie chyba 'bo powiem mamie'...

czasem mam wrażenie że co raz więcej osób szuka newsów i próbuje robić z igły widły :)
pozdrawiam.

 #634251  autor: manyaky
 20 maja 2013, 21:37
To straszenie UKE/UOKiK się już staje nudne. Serio, to nie jest tak, że wysyłasz pismo i do siedziby natychmiastowo wkraczają urzędnicy rozwiązując Twój problem i nakładając 2mln kary. :lol:

 #634270  autor: chris22
 20 maja 2013, 22:06
Poproszę bez wycieczek osobistych.

1. Mam w tej chwili red bull mobile na kartę
2. w punkcie 1 regulaminu oferty no limits wyraźnie zostało napisane że z oferty może skorzystać każdy kto zawrze umowę przez eShop.
3. Problem ma strona eShop ponieważ nie identyfikuję numeru red bull mobile tak jak powinna i podaje że numer należy do Play - co jest nieprawdą, jeszcze raz zaznaczę że logujące sie na Play24 mam stronę z logo Red Bull - więc prawidłowo da się rozpoznać numer

4. Rozumiem że można blokować zmianę z Play na Red Bull, ale wewnątrz redbull takie działanie pozbawione są zdrowego rozsądku.

Autor regulaminu no limits powinien jasno napisać kto nie może skorzystać z oferty, jedno zdanie i bym się nie czepiał

Ale widzę że to polska, i robta co chceta

Na każe 2 miliony mi nie zależy, mogą żadnej kary nie dostać, ale powinni być zobowiązani do przestrzegania własnych regulaminów lub ich poprawy na zgodne z stanem faktycznym - tylko tyle lub aż tyle - to nie jest trudne, wystarczy odrobina dobrej woli.

[ Dodano: 2013-05-20, 22:10 ]
Gexon pisze:
chris22 pisze: (...)
Może jeszcze być tak że operator sam zrozumie że postępuje wbrew publikowanym regulaminom, albo naprawi stronę sklepu (...)
Daję im jeszcze kilka dni a później prześlę prośbę o pomoc do UKE oraz UOKiK.

To nic Ci nie da :P
To tak jakbyś składał pretensje do producenta wody mineralnej, że 'jesteś klientem i nie chcesz ani wody gazowanej ani niegazowanej - tylko że chcesz butelke pełną gazu'
Regulamin obowiązuje obie strony - tego wymaga kultura i porządek prawny, jeśli oferta kogoś wyklucza musi o tym być napisane wprost, proponuję zapoznać się z ofertami promocji w bankach, są też pisane na kolanie ale w razie wątpliwości są one aktualizowane tak by wykluczyć jakiekolwiek nadinterpretacje.

 #634298  autor: Gexon
 20 maja 2013, 22:49
chris22 pisze: (...) w punkcie 1 regulaminu oferty no limits wyraźnie zostało napisane że z oferty może skorzystać każdy kto zawrze umowę przez eShop.
""
(WŁAŚNIE!!! skoro czytasz, to czytaj ze zrozumieniem i analizuj fakty, każdy kto zawrze umowę! podpisałeś? NIE, więc do zawarcia umowy nie dochodzi, jeżeli Twoim zdaniem tak łatwo dochodzi do podpisania podaj swoje dane wystawie Ci rachunek do zapłacanie za swoją poradę.
""
chris22 pisze: 3. Problem ma strona eShop ponieważ nie identyfikuję numeru red bull mobile tak jak powinna i podaje że numer należy do Play - co jest nieprawdą, jeszcze raz zaznaczę że logujące sie na Play24 mam stronę z logo Red Bull - więc prawidłowo da się rozpoznać numer
'''
(robisz z igły widły... nudno?... ktoś wyżej pisał że dotyczy to pewnie platformy bilingowej, na play24 pojawia się logo gdyż zapewne logujesz się na swoje dokładne konto i masz warunki umowy, wpisując we wniosek przeniesianie numeru - ogólny system rozpoznaje numer bez wgledu do taryfy którą posiada klient - informacje ogólne jest to mały problem dla zwykłego bezproblemowego Jana Kowalskiego to wystarczy aby zrozumieć i spać dalej :)
'''
chris22 pisze: 4. Rozumiem że można blokować zmianę z Play na Red Bull, ale wewnątrz redbull takie działanie pozbawione są zdrowego rozsądku.
'''
Decyzja operatora, taki w tym widzi jakiś sens. Załóż swoją sieć i zarzadzaj jak chcesz ;-) '''
chris22 pisze: Autor regulaminu no limits powinien jasno napisać kto nie może skorzystać z oferty, jedno zdanie i bym się nie czepiał

Ale widzę że to polska, i robta co chceta
''
Dla takich klientów regulamin miałby 300stron a regulaminy i tak czyta 2% ludzi :)
tym bardziej że każdy chciałby aby było tam wszystko zapisane.
Czemu mając ofertę Orange nie dostaje zniżki w MCdonald na burgera?
nie ma tego zapisanego! nei ma tego jasno opisanego!... go go UOKiK!!
''


[ Dodano: 2013-05-20, 22:10 ]
Gexon pisze:
chris22 pisze: (...)
Może jeszcze być tak że operator sam zrozumie że postępuje wbrew publikowanym regulaminom, albo naprawi stronę sklepu (...)
Daję im jeszcze kilka dni a później prześlę prośbę o pomoc do UKE oraz UOKiK.

To nic Ci nie da :P
To tak jakbyś składał pretensje do producenta wody mineralnej, że 'jesteś klientem i nie chcesz ani wody gazowanej ani niegazowanej - tylko że chcesz butelke pełną gazu'
chris22 pisze: Regulamin obowiązuje obie strony - tego wymaga kultura i porządek prawny, jeśli oferta kogoś wyklucza musi o tym być napisane wprost, proponuję zapoznać się z ofertami promocji w bankach, są też pisane na kolanie ale w razie wątpliwości są one aktualizowane tak by wykluczyć jakiekolwiek nadinterpretacje.
[/quote]

'' oferty bankowe mają wiele kruczków i wiele stron, tam także nie ma nic o burgerach! ''
więc Twoim tokiem rozumowania mogę ubiegac się o zniżką na burgery?

 #634337  autor: chris22
 21 maja 2013, 04:36
Gexon pisze:
chris22 pisze: (...) w punkcie 1 regulaminu oferty no limits wyraźnie zostało napisane że z oferty może skorzystać każdy kto zawrze umowę przez eShop.
""
(WŁAŚNIE!!! skoro czytasz, to czytaj ze zrozumieniem i analizuj fakty, każdy kto zawrze umowę! podpisałeś? NIE, więc do zawarcia umowy nie dochodzi, jeżeli Twoim zdaniem tak łatwo dochodzi do podpisania podaj swoje dane wystawie Ci rachunek do zapłacanie za swoją poradę.
""
Dokładnie nie mogę zawrzeć bo strona podaje informację że numer należy do Play co jest nieprawdą - dlatego regulamin powinni poprawić lub wprost umieścić gdzieś tą informację że jest inaczej.

a tak brzmiała pierwsza odpowiedź BOK'u:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące oferty Red Bull Mobile.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że błąd związany z migracją usługi z karty na abonament jest nam znany. Obecnie pracujemy nad usunięciem usterki. Za wszelkie nieprawidłowości serdecznie przepraszamy.

Jeżeli jakakolwiek kwestia w mojej odpowiedzi wymaga doprecyzowania, to proszę o ponowny kontakt. Chętnie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości

Ze swojej strony proszę o ocenę mojej pracy w polu „Oceń obsługę”. Dziękuję

Z poważaniem
xxx

 #634341  autor: Gexon
 21 maja 2013, 07:18
chris22 pisze: Dokładnie nie mogę zawrzeć bo strona podaje informację że numer należy do Play co jest nieprawdą - dlatego regulamin powinni poprawić lub wprost umieścić gdzieś tą informację że jest inaczej.

a tak brzmiała pierwsza odpowiedź BOK'u:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące oferty Red Bull Mobile.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że błąd związany z migracją usługi z karty na abonament jest nam znany. Obecnie pracujemy nad usunięciem usterki. Za wszelkie nieprawidłowości serdecznie przepraszamy.

Jeżeli jakakolwiek kwestia w mojej odpowiedzi wymaga doprecyzowania, to proszę o ponowny kontakt. Chętnie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości

Ze swojej strony proszę o ocenę mojej pracy w polu „Oceń obsługę”. Dziękuję

Z poważaniem
xxx
W tym przypadku mamy zbyt szybką chęć pomocy ( długo czekąłeś na rozwiązanie? ktorego składałeś zgłoszenie? ) i brak przyłożenia do tematu osoby która powinna dobrze zaznajomić się z problemem. Powstaje sprzeczność przez nieogarnięcie tematu przez pracownika który użył nieadekwatnych wyrazów...
W tym momencie zapewne ten sam pracownik udzieliłby innej odpowiedzi lub i nie, jeżeli go nie ma ;-)

 #636063  autor: chris22
 29 maja 2013, 17:27
Pracownicy RedBullMobile nadal mają problem wskazać punkt regulaminu który wyklucza aktualnych klientów redbullmobile na kartę.

Fragment pytanie które zostało skierowane w dniu 12.05.2013:
"Proszę o podanie regulaminu oferty który wyklucza możliwość skorzystania z oferty przez aktualnych klientów "red bull mobile na kartę"."

oto odpowiedź którą otrzymałem w dniu 29.05.2013:
"Informuję, że Regulamin wskazanej oferty nie przewiduje możliwości przejścia z Pani Oferty, na No limits. Oferta jest skierowana do nowych Abonentów i osób przenoszących numer. Jeśli Operator udostępni taką możliwość będzie ona widoczna na stronie."

punkt pierwszy regulaminu brzmi:
Z niniejszej Oferty Promocyjnej mogą skorzystać osoby, które w okresie obowiązywania niniejszej oferty Promocyjnej tj. od 26.04.2013 r. do odwołania, zawrą, za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się na stronie internetowej www.redbullmobile.pl (“eShop”),
Umowę o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas nie określony w ramach niniejszej Oferty
Promocyjnej

Nadal w regulaminie oferty nie mogę znaleźć informacji przekazanej przez RedBullMobile.

 #636096  autor: Blank
 29 maja 2013, 20:50
chris22, nie rozumiem o co ci chodzi?
Zacytowany przez ciebie punkt regulaminu właśnie wyklucza osoby z RBM i Play.

Przeczytaj może ten punkt kilka razy i zastanów się nad nim:
Z niniejszej Oferty Promocyjnej mogą skorzystać osoby, które w okresie obowiązywania niniejszej oferty Promocyjnej tj. od 26.04.2013 r. do odwołania, zawrą, za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się na stronie internetowej www.redbullmobile.pl (“eShop”)
Zawarłeś umowę w ten sposób? Nie? No to jak najbardziej wszystko w porządku, bo regulamin ciebie wykluczył (skoro nie mogłeś w ten sposób zawrzeć umowy, to automatycznie regulamin ciebie nie dotyczy)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #636179  autor: chris22
 30 maja 2013, 06:56
nie mam możliwości zawrzeć bo ich system informuje że numer należy do Play a to jest bzdura bo należy do RedBullMobile, a nawet gdyby to muszą opublikować tą informację wprost w jakimś regulaminie że numery należące do konkretnych ofert są wykluczone z promocji - a takiej informacji w regulaminie oferty nie ma. chyba że ktoś mi wskaże link do takiego dokumentu.