• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #610068  autor: maksymilian
 26 sty 2013, 13:01
Dziwny jest to problem. W Smart Plan Multi 129,90 jest Pakiet TV gratis na całą umowę. W usługach Orange online pakiet ten mam aktywny. Dla pewności wysłałem sms o treści TV na 323 no i dostałem potwierdzenie że pakiet jest już włączony. W telefonie uruchamiam sobie aplikację "TV", wybieram program i dostaję komunikat "Nie masz aktywnego biletu ani pakietu TV". Co w tej sytuacji zrobić? Pakiet aktywny jest a usługa nie działa najprościej mówiąc // By nie pisać od nowa wyszukałem i wkleiłem sytuację jaka u mnie ma również miejsce. Zna może Ktoś rozwiązanie?

 #610430  autor: banderas
 27 sty 2013, 20:53
zgloszenie techniczne do bok lub pierw sciagniecie ustawien ponowne na dany tel

banderassso

 #610433  autor: szopenik
 27 sty 2013, 21:24
Rozwiazanie bardzo proste. Wylacz wifi. Tv w orange dziala tylko na transmisji pakietowej orange.

 #611501  autor: veno_n
 02 lut 2013, 22:00
Witam
Posiadam taryfę w smart plan multi 159, czy ten pakiet TV to jest telewizja "Tu i Tam" czy to jest jakaś inna aplikacja na telefon? Posiadam Iphone 5

 #611509  autor: szopenik
 02 lut 2013, 22:38
Sa dwie aplikacje: TV oraz TV TU I TAM

 #611533  autor: veno_n
 03 lut 2013, 09:42
A jak nazywa się ta aplikacja na Iphone 5? Bo na AppStore oprócz "TV Tu i Tam" nie mogę innej znaleźć.

 #611534  autor: szopenik
 03 lut 2013, 09:46
Orange tv player
 #645210  autor: henq
 06 lip 2013, 16:16
maksymilian pisze:Dziwny jest to problem. W Smart Plan Multi 129,90 jest Pakiet TV gratis na całą umowę. W usługach Orange online pakiet ten mam aktywny. Dla pewności wysłałem sms o treści TV na 323 no i dostałem potwierdzenie że pakiet jest już włączony.
Przypuszczam że udało Ci się włączyć już tą usługę czy to przez konsultanta czy w salonie. Ja też miałem w/w problem i co się okazało rozwiązanie prostsze niż wygląda :) sms o treści TV należy wysłać nie na numer 323 tak jak podają na orange.pl tylko pod numer 1331