Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
83
Rejestracja
13 sie 2010, 07:25
Lokalizacja
Poznań
Przypominam, że u osób, które mają aktywną usługę ZBIERAJ MINUTY - pozostanie ona włączona, jeśli taryfa nie zostanie zmieniona lub utrzymana ważność środków (w starszej wersji w prepaid) lub w Mix.luk47 pisze:Koniec 'Zbieraj minuty' jest bliski, przynajmniej w obecnej formie.
Wszystko da się zrobić.janbutyk pisze:2. oferta zbieraj minuty (stara) jest stała nie można jej zlikwidować (punkt 8 w regulaminie zbieraj minuty:
O ile UŜytkownik nie zleci dezaktywacji usługi „Zbieraj minuty w Play Fresh” dzwoniąc do konsultanta Obsługi
Klienta pod numerem *500 lub *502, lub nie straci moŜliwości wykonywania połączeń wychodzących, to staje się
ona usługą stałą.)