• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #514614  autor: DoradcaP
 10 lis 2011, 16:36
Witam was mam pytanie otóż. Na stronie Playa przedłużyłem sobie umowe na internet mobilny....wszystko fajnie pięknie tylko ze przysłano mi aktywacje z nowa karta sim. Podpisałem umowe , na nastepny dzien wysłalem pocztą zwrot tej umowy zgodnie z prawem konsumenta powinni mi cofnac tą atkywacje internetu tak?, Wysłalem umowe na adres który podała mi Pani konsultantka. jak moge sie dowiedzieć czy dana aktywacja została z dezaktywowana?Prosze o pomoc. pozdrawiam.

 #514639  autor: banderas
 10 lis 2011, 19:51
790500500 jedyna możliwość zadzwonienia na BOK

jeśli chcesz przedłuzyć interenet
http://sklep.play.pl/ecommerce/control/ ... ternetrate
wprowadzaqsz swój numer przypizany do interenetu i będziesz miał tam oferte przedłuzeniowa

banderassso