• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #504104  autor: DeathName
 18 wrz 2011, 23:02
Piszę tutaj, bo może ktoś z was drodzy użytkownicy forum Telepolis.pl z podobną sprawą się spotkał, albo będzie mógł mi jakoś doradzić. Ale do rzeczy.

Play na dzień 14.09 wyznaczył termin przeniesienia numeru z GaduAIR. 14.09 uruchomiłem kartę Playa, zasięg jest, na tej z GA nie ma - myślę sobie, że jest ok. Jednak nie jest, mogę wykonywać połączenia i pisać SMSy, jednak jeżeli ktoś do mnie próbuje się dodzwonić to słyszy sygnał zajętości. SMSy oczywiście też nie dochodzą.

Wymieniłem kartę SIM, dalej to samo. Na tym samym telefonie inna karta Play działa ok. Na innym telefonie, karta SIM z numerem przeniesionym działa tak jak u mnie. Wychodzące ok, przychodzące nie. Zgłosiłem zgłoszenie/reklamację do BOKu mailowo, zgłoszenie wisi (i tak może być nawet do 30 dni). Zadzwoniłem też do nich i przekazałem informację o problemie, konsultant przyjął informacje o problemach z połączeniami. Wszystko fajnie, ale mija już kilka dni od momentu przeniesienia numeru a ja nie mogę korzystać z niego normalnie.

Ma ktoś pomysły na to, jak można przyśpieszyć rozwiązanie tego problemu?
 #504107  autor: tomko111
 18 wrz 2011, 23:39
DeathName pisze:Piszę tutaj, bo może ktoś z was drodzy użytkownicy forum Telepolis.pl z podobną sprawą się spotkał, albo będzie mógł mi jakoś doradzić. Ale do rzeczy.

Play na dzień 14.09 wyznaczył termin przeniesienia numeru z GaduAIR. 14.09 uruchomiłem kartę Playa, zasięg jest, na tej z GA nie ma - myślę sobie, że jest ok. Jednak nie jest, mogę wykonywać połączenia i pisać SMSy, jednak jeżeli ktoś do mnie próbuje się dodzwonić to słyszy sygnał zajętości. SMSy oczywiście też nie dochodzą.

Wymieniłem kartę SIM, dalej to samo. Na tym samym telefonie inna karta Play działa ok. Na innym telefonie, karta SIM z numerem przeniesionym działa tak jak u mnie. Wychodzące ok, przychodzące nie. Zgłosiłem zgłoszenie/reklamację do BOKu mailowo, zgłoszenie wisi (i tak może być nawet do 30 dni). Zadzwoniłem też do nich i przekazałem informację o problemie, konsultant przyjął informacje o problemach z połączeniami. Wszystko fajnie, ale mija już kilka dni od momentu przeniesienia numeru a ja nie mogę korzystać z niego normalnie.

Ma ktoś pomysły na to, jak można przyśpieszyć rozwiązanie tego problemu?
Skontaktuj się z play4you2 na forum, bądź napisz na tablicy Play4u: http://www.facebook.com/Play4You w ten sposób uzyskasz szybką pomoc.

Miałem podobny problem jak Ty, ale po kilku godzinach został rozwiązany po interwencji Play4u na stronie facebook'a. :-D

 #504109  autor: Kamil_K
 18 wrz 2011, 23:45
Przenieś numer do innej sieci, której nie przerasta bezproblemowe wykonanie tego procesu. Następnego dnia będzie wszystko działać, bez błagania konsultanta o pomoc przez nieoficjalny kanał zgłoszeniowy.

Unikniesz licznych problemów, ja np. od dwóch tygodni nie mogę wykonywać połączeń w roamingu, a telefon Playa jest regularnie wyrzucany ze wszystkich niemieckich sieci.

 #504181  autor: issp
 19 wrz 2011, 16:12
DeathName, mam ten sam problem z tym, że nie przenosiłem numeru a zakupiłem nową aktywację w Red Bull Mobile. Osoby z T-mobile, Heyach nie mogą się do mnie dodzwonić.

 #504259  autor: DeathName
 19 wrz 2011, 20:52
agaak pisze:Zaloguj się do play24 - a jak nie to normalnie wyślij na ich e-mail pismo, opisz problem.
Jak Cię oleją, to pismo z załączeniem odp. do UKE. Sama tak walczyłam z T, uruchomili numer... skopali bonusy za przeniesienie... i tak w kółko z nimi, masz widzę podobnie :)
To nie takie łatwe, aby dodać numer do konta na Play24 trzeba przepisać kod z SMSa zwrotnego którego... nie dostaję :D.

Odpowiedzi na zgłoszenie nie ma, napisałem na fanpage Play4U i jak na razie zero odpowiedzi. Chyba z kolejnym zgłoszeniem wyślę też informacje do UKE.

 #504458  autor: waeren
 21 wrz 2011, 08:05
Mi po tygodniu dopiero ten problem rozwiązali, ja mogłem dzwonić ale do mnie nie można było się dodzwonić......niestety, obsługa Play jest żałosna.....nie masz innego wyboru jak czekać, zgłoszenia nic Ci nie dadzą bo naobiecują Ci "złotych gór", że niby przyjęli zgłoszenie, że pracują nad problemem......i nic Ci to nie pomoże....tylko cierpliwość jeśli zależy Ci na numerze......ja zmieniłem po 5 dniach, i jak poinformowałem wszystkich o nowym numerze to dosłownie po godzinie "wstał" ten stary :x

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #504575  autor: Claudec
 21 wrz 2011, 18:41
Nie tak dawno swojej mamie przenosilem numer z Orange do Play i nie bylo zadnych problemow. Może faktycznie lepiej zmienić na Orange i przeskoczyć do Play.

 #504661  autor: waeren
 22 wrz 2011, 07:57
Nie ma reguły na sieć.....ja właśnie z orange przenosiłem :twisted:

Ale tak było na jednym numerze, a przenosiłem już chyba 4 i z różnych sieci, i z abo i pre-paid i naprawdę nie wiem czemu z tym jednym tak się stało.....nie ma reguły na to co jest powodem tego typu problemu i jak często się zdarza.....a zdarza się bo kilka osób już tutaj ten problem opisywało :x

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)