Witam. Od pewnego czasu mam problem z Polkomtelem, operatorem sieci Plus. Posiadam u nich 2 numery po 60 zł brutto i płacę im zawsze rachunki. Od pewnego czasu zaczęli jednak wyłączać mi telefony i oczekiwać kolejnych pieniędzy. Płaciłem im tyle ile kazali albo nawet na zaś żeby mieć z głowy. Dziś zalogowałem się na ebok ponieważ znów wyłączyli mi numery. Przejrzałem całą historię swoich płatności i nie przedstawia się to zbyt dobrze (mowa tu rzecz jasna o Plusie). Oto ona (od najświeższych do początku trwania umowy):
Faktura 07.02.2011 04.02.2011 1102040400021 141,57 zł
Płatność 24.01.2011 125,40 zł
Płatność 17.01.2011 60,00 zł
Płatność 07.01.2011 67,50 zł
Faktura 07.01.2011 04.01.2011 1101040407110 125,40 zł
Płatność 21.12.2010 125,59 zł
Płatność 17.12.2010 60,00 zł
Płatność 15.12.2010 120,00 zł
Faktura 06.12.2010 04.12.2010 1012040410068 125,59 zł
Płatność 23.11.2010 138,83 zł
Faktura 06.11.2010 04.11.2010 1011040415613 134,98 zł
Płatność 13.10.2010 120,00 zł
Faktura 06.10.2010 04.10.2010 1010040419416 124,24 zł
Płatność 21.09.2010 124,00 zł
Faktura 06.09.2010 04.09.2010 1009040424305 126,07 zł
Płatność 03.09.2010 60,00 zł
Płatność 03.09.2010 10,00 zł
Płatność 10.08.2010 120,00 zł
Faktura 06.08.2010 04.08.2010 1008040429139 124,00 zł
Płatność 12.07.2010 60,00 zł
Faktura 06.07.2010 04.07.2010 1007040433369 124,00 zł
Płatność 09.06.2010 124,00 zł
Faktura 07.06.2010 04.06.2010 1006040439361 124,00 zł
Płatność 25.05.2010 60,00 zł
Płatność 10.05.2010 63,00 zł
Faktura 06.05.2010 04.05.2010 1005040443027 122,54 zł
Płatność 04.05.2010 182,00 zł
Faktura 06.04.2010 04.04.2010 1004040445620 182,00 zł
Czy ktoś ogarnięty z siecią Plus może mi to wyjaśnić? jakbym nie liczył zapłaciłem im za 2 miesiące z góry a wyłączyli mi telefony, kiedy loguję się na ebok ładnie z czerwonym tłem mam wytłuszczone "do zapłaty" 223,89
na domiar wszystkiego z jednego numeru długo nie korzystałem, kiedy załączyłem kartę do telefonu wyskakuje mi "rejestracja nie powiodła się", czasem uda się wbić pin lecz potem wyskakuje "karta sim została odrzucona". Telefony z których korzystam zostały nabyte legalnie, wszystkie inne karty które wkładam do tego telefonu działają, karta z którą jest problem nie działa w żadnym z 5 posiadanych przeze mnie telefonów. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.