• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #457800  autor: gregor70
 04 lut 2011, 17:38
Witam!
Kilka miesięcy temu otrzymałem fakturę z załącznikiem mówiącym o możliwości wcześniejszej rezygnacji z umowy w związku ze zmianami w prawie telekomunikacyjnym. Pismo mówiło jednak dalej, że w wypadku rezygnacji będę zmuszony zapłacić karę. Mimo to zdecydowalem się na rozwiązanie umowy, gdyż jakość usług tego operatora była przynajmniej w moim wypadku bardzo mizerna. Ale to jest w tym momencie nieistotne. Otóż po pisemnej rezygnacji ze wszystkich usług z zachowaniem 30 dni wypowiedzenia (2 telefony i Internet) otrzymałem pisemne potwierdzenie, że z dniem 11 listopada 2010 zostają wyłączone wszystkie usługi ujęte w umowie. Niestety PLAY nie wyłączył tych usług w podanym wyżej terminie i nie wyłączył ich przez następne 3 miesiące mimo moich kilkukrotnych telefonicznych interwencji (przez następne 3 miesiące dostawałem normalnie faktury)! Złożyłem skargę w UKE ale odpisano mi, że w związku z tym, iż mam statut przedsiębiorcy (mam małą firemkę jednoosobową) oni nie mają instrumentów prawnych, by wymusić na operatorze odpowiedniej decyzji. Sugerują mi jedynie skierowanie sprawy na drogę sądową. Nie stać mnie na walkę z takim gigantem, który posiada pieniądze i prawników. Ja jestem sam i firemka, którą prowadzę i tak już jest "na krawędzi". Napisałem więc pismo do PLAY, iż jeśli nie wyłączą mi tych telefonów to skieruję sprawę do Sądu. Po około 2 tygodniach bez wcześniejszego jakiegokolwiek powiadomienia odłączono mnie nagle od Świata nie dając czasu na przejście do innego operatora. Przez prawie 2 dni byłem bez telefonu nie mogąc się z nikim skontaktować. Dostałem równoczesnie pismo, iż muszę zapłacić za te 3 miesiące i jak znam życie zapewne każą mi też zapłacić za wczesniejsza rezygnację. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, może ktoś z Państwa miał analogiczny problem lub wie jak to rozwiązać. Przecież to jest ewidentne nadużycie i brak szacunku wobec klienta. Może jest jakaś instytucja, która mogła by pomóc "firmie jednoosobowej"?
Z góry dziękuję
Grzegorz

 #457804  autor: tricki
 04 lut 2011, 17:51
nie jestem zaskoczony Twoja sytuacją. W Play zdarzają się sprawy które normalnie sobie ciężko wyobrazic. Spróbuj skontaktować się z ich rzecznikiem Marcin Gruszka no i może Play4you2 coś pomoże.

Jeżeli panów to nie zainteresuje pozostaje sąd /z opisu wynika że masz wygraną w kieszeni/ no i media. Zastanawiające jest że UKE nie mogło Tobie pomóc.
Ostatnio zmieniony 04 lut 2011, 17:53 przez tricki, łącznie zmieniany 1 raz.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #457805  autor: FreeRider
 04 lut 2011, 17:52
Idź do Radcy z tymi wszystkimi papierami, to wcale dużo nie kosztuje.
Jeżeli rzeczywiście napisali Ci że
że z dniem 11 listopada 2010 zostają wyłączone wszystkie usługi ujęte w umowie.
to nie będziesz musiał płacić żadnych dodatkowych faktur .

666 - nie dzwoń do mnie, jestem poza zasięgiem ;)

 #457838  autor: pakierhakierxd
 04 lut 2011, 20:58
Było trzeba zerwać z nimi umowę z przejściem do innego operatora wtedy byś miał swój nr a tak pewnie go już straciłeś.Gdybyś sam wcześniej nie rozwiązał umowy to byś mógł przejśc z tym nrem do oferty na kartę play fresh ale w takim wypadku chyba u każdego operatora nr będzie stracony,chcałem wcześniej zerwać umowę wcześniej z orange i właśnie mnie poinformowali że nr zostanie stracony to zrobiłem przeniesienie na abonament do play i jestem zadowolony:D
 #459670  autor: ztomasz
 14 lut 2011, 17:45
gregor70 pisze:Witam!
Otóż po pisemnej rezygnacji ze wszystkich usług z zachowaniem 30 dni wypowiedzenia (2 telefony i Internet) otrzymałem pisemne potwierdzenie, że z dniem 11 listopada 2010 zostają wyłączone wszystkie usługi ujęte w umowie.
Tak w zasadzie nie wiem w czym problem? Obiecali Ci wylaczenie umowy z dniem 11 listopada to trzeba bylo zglosic chec przeniesienia do innego operatora z ta data i zachowalbys numer telefonu. W zwiazku z tym ze okres ten sie nieco wydluzyl to mozesz od play co najwyzej zadac zwrotu abonamentu od listopada do chwili rzeczywistego wylaczenia. Tak jak przedmowca pisal wystarczylo zglosic chec przeniesienia numeru gdziekolwiek i zerwaliby z Toba umowe wraz z naliczeniem ewentualnych kar. A tak a propo mozliwosci zerwania umowy to zawsze masz mozliwosc zakonczenia wspolpracy z operatorem nawet jesli cie nie informuje o takiej mozliwosci:)