• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #422282  autor: lluukk
 11 sie 2010, 10:09
uruchomiłem starter 9 - numer 792 xxx 288 - przeszedłem na fresh - wykupiłem za 5 zł usługę "10 zł za 5 zł" na koncie zostało 1 zł a powinno 4 zł
czy play mnie okradł stosując zasadę "może klient nie zauważy" !?
czy jest różnica między tym a sytuacją gdy drobny złodziejaszek ukradnie z kieszeni kilka zł.
został przyłapany - złodziejaszek odda i może poniesie karę - play jest bezkarny (pwenie nawet jak go zmusić żeby oddał - kary nie poniesie)
no i nie piszcie, że play ma aż tak do d... system rozliczeniowy, że nie widzą iż skasowali bez powodu kasę ;)
Ostatnio zmieniony 11 sie 2010, 10:19 przez lluukk, łącznie zmieniany 1 raz.

lluukk

 #422284  autor: Raskus
 11 sie 2010, 10:21
usługa wchodzi od nowego cyklu rozliczeniowego :)

Doradca klienta inwydualnego Orange

 #422285  autor: kowcio
 11 sie 2010, 10:21
Po pierwsze nie podawaj mi tutaj jakiś numerów- nie wolno.

Reklamuj do BOK Play. My tutaj Ci nic nie poradzimy. Naprawdę. Tak to już jest, czasami jest jakis problem i tyle. Nie można powiedzieć, że to specjalnie zrobili- jaką masz pewność? U innych operatorów też bywało tak i nawet czasami gorzej.
Tylko BOK Play pomoże Ci. Jeśli faktycznie tak jest oddadzą Ci zabrane pieniądze i + może jakaś rekompensata. To już zalezy co im napiszesz.

 #422289  autor: Pijo
 11 sie 2010, 10:31
Daj screen za zakładki Usługi z Play24.

 #422291  autor: lluukk
 11 sie 2010, 10:42
przepraszam za podanie numeru - jest mój - i nie doczytałem, że nie wolno (chciałem wybić argument Proplayowcom, że nie ma konkretu) - Play4You i inni z play mogą sprawdzić, że na takim numerze zrabowano kasę klientowi...
nie chcę od Telepolis pomocy - ciekawi mnie czy ludzie na takim forum uważają takie postępowanie play za normę czy za skandal.
no fajnie, że play skosił moją kasę i teraz ja muszę wykonywać szereg czynności aby ją odzyskać :) F A R S A (moim zdaniem)
Ostatnio zmieniony 11 sie 2010, 10:45 przez lluukk, łącznie zmieniany 1 raz.

lluukk

 #422292  autor: Pijo
 11 sie 2010, 10:44
Dasz screena z bilingów i zakładki Uslugi z Play24 to można dyskutować , jak nie to kosz.

 #422295  autor: lluukk
 11 sie 2010, 10:47
tylko jak to zrobić z tym screenem - z chęcią dam - jak ?
wkleić się nie daje...

lluukk

 #422296  autor: kowcio
 11 sie 2010, 10:55
Załaduj plik na www.fotosik.pl i daj tu linka do obrazka.

 #422297  autor: Ruben
 11 sie 2010, 10:56
lluukk, o ile dobrze pamiętam, to wcześniej miałeś problemy z PlayOnLine, kiedy bardzo agresywnie reagowałeś na forum.
Staram się zrozumieć Twoje zdenerwowanie także w tym przypadku chociaż uważam, że słowa zdecydowanie za mocne, tym bardziej, że nie zrobiłeś nic żeby sprawę wyjaśnić czyli zgłoszenie do BOK.
Takie rzeczy zdarzają się wszędzie i pierwsze co robimy to kontakt z BOK i jeżeli tam spławią Cię z niezasadną reklamacją, to można o tym rozmawiać i rozważać nad dalszym postępowaniem.
Odpowiadając na Twoje pytanie, to oczywiście takie przypadki nie powinny mieć miejsca w każdej sieci.

 #422298  autor: lluukk
 11 sie 2010, 11:02
tak - ciągle mam problemy z play = coś z nimi nie tak.
nie pytam czy mogę odzyskać te 3 zł po 2 godzinach walki z play - to się nie opłaca
pytam czy operator nie powinien sam mi zwrócić kasy i przeprosić a nie wymagać moich działań

spróbuję z tym fotosikiem koledze Pijo wysłałem screeny na maila - mam nadzieję, że do czasu jak zamieszczę na fotosiku będzie mógł potwierdzić, że jest jak piszę

lluukk

 #422299  autor: Andrzej24
 11 sie 2010, 11:13
Ja tam z play na karte nigdy nie mialem żadnych problemów. jedyny problem to logowanie sie do plusa lecz po interwencji pana Gruszki problem ustąpił i teraz wszystko dziala dobrze. Nawet dzisiaj gprs jakby dostał przyśpieszenia. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z play. Jeszcze nigdy mnie nie okradli.

 #422300  autor: Pijo
 11 sie 2010, 11:13
lluukk, nie masz wlaczonych zadnych pakietów . Moze włączyli ci Muzyke na czekanie , tego na screenach nie widać . No i bilingi sprawdź. Łaczyłes sie z Internetem?

 #422301  autor: lluukk
 11 sie 2010, 11:22
nie łączyłem się z netem - zanim gdziekolwiek zadzwoniłem miałem stan konta 1 zł i premię 10 zł zamiast stan konta 4 zł
czyli było źle
rozumiem, że kolega potwierdza, że dostał maila ze screenami play24

lluukk

 #422302  autor: Pijo
 11 sie 2010, 11:27
rozumiem, że kolega potwierdza, że dostał maila ze screenami play24
Dostałem.
pytam czy operator nie powinien sam mi zwrócić kasy i przeprosić a nie wymagać moich działań
No to zdanie nie wymaga chyba komentarza. Przeczytaj je jeszcze kilka razy i zastanów sie nad nim.

 #422303  autor: aizo
 11 sie 2010, 11:33
A nie włączyłeś przypadkiem opcji ,,Zbieraj Minuty,,?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #422304  autor: xTRA
 11 sie 2010, 11:33
I na co ten temat? Magicznie ci zwrócimy kasę? Dzwoń/pisz do BOKu jak masz zarejestrowany numer. Do narzekania jest temat Wasze przygody z PLAY - te negatywne c.d.

 #422305  autor: Logith
 11 sie 2010, 11:37
Nie rozumiem sensu zakładania tematu, który jakby nie mówić - rzuca się w oczy i oczernia firmę P4. Lluukk - nie prościej opisać krok po kroku całą sytuację w temacie "Tu znajdziesz pomoc - play" ? Masz szanse na zainteresowanie się tą sprawą przez play4you.
Jeżeli nie potwierdzą się Twoje przypuszczenia co do okradania Twojego konta przez P4 to mam nadzieję, że przeprosisz poprzez tekst równie głośny i rzucający się w oczy.

Obrazek
Obrazek

 #422306  autor: Pijo
 11 sie 2010, 11:40
aizo pisze:A nie włączyłeś przypadkiem opcji ,,Zbieraj Minuty,,?
Nie włączył. Też brałem to pod uwagę.

 #422314  autor: muchakk
 11 sie 2010, 12:45
Jak masz takie problemy non stop z PLAYem to po kiego kupujesz numer w tej sieci? Wybór na rynku masz duży, a ty mimo wszystko czepiłeś się tego jednego operatora.

Problemem u Ciebie jest błędnie aktywowany numer. Aktywowałeś usługę "10 za 5" przed wykonaniem pierwszego połączenia.

 #422315  autor: lluukk
 11 sie 2010, 12:55
trochę mnie nie było ale:
1. nie wykupiłem żadnych usług powinienem mieć 4 zł a nie 1
2. operator nie wymaga pierwszego połączenia przed wykupieniem pakietu
3. kupiłem kilka kart - więc je chcę użyć (kupiłem z 6 mieś temu) więcej ich na bieżąco nie kupuję ale mam - a to, że play ma źle działający system to nie moja wina
4. ciekawe czemu nikt nie naskakuje play o nieudolność - nie potrafią zapewnić usług jakie sprzedają (to moja wina, że mi zwinęli te kilka złotych ? czy ich gównianego systemu !)
5. już miałem problemy ze znikającymi minutami z pakietów 100 min do play i na stac.

play daje ciągle ciała ! ja tyko kupiłem kilka kart i je odpalam jak mam potrzebę (to chyba nie zbrodnia) i nic nie upoważnia play do zabierania kasy z mojego konta !

lluukk