Witam serdecznie,
Chciałabym poznać wasze doświadczenia dotyczące obsługi klienta w salonach Play. Zauważyłam że ostanio strasznie zmieniło się nastawienie do klienta w play. Nie jest to juz nastawienie prokonsumenckie. Pracownicy salonów kategorycznie odmawiają przyjmowania wypowiedzenia umowy i nakazują wysyłkę pocztą. Twierdzą że takie instrukcje otrzymali z góry. Mało tego, identycznie traktowani są klienci chcący dokonać zmian na koncie: np. wycofać zgodę na przetwarzanie danych marketingowych czy aktywować fakturę elektroniczną. Czy Was też spotkało takie traktowanie? U konkurencji chyba nie ma takiej olewki i wszystko można załatwić na miejscu a nie ganiać po pocztach?
Chciałabym poznać wasze doświadczenia dotyczące obsługi klienta w salonach Play. Zauważyłam że ostanio strasznie zmieniło się nastawienie do klienta w play. Nie jest to juz nastawienie prokonsumenckie. Pracownicy salonów kategorycznie odmawiają przyjmowania wypowiedzenia umowy i nakazują wysyłkę pocztą. Twierdzą że takie instrukcje otrzymali z góry. Mało tego, identycznie traktowani są klienci chcący dokonać zmian na koncie: np. wycofać zgodę na przetwarzanie danych marketingowych czy aktywować fakturę elektroniczną. Czy Was też spotkało takie traktowanie? U konkurencji chyba nie ma takiej olewki i wszystko można załatwić na miejscu a nie ganiać po pocztach?