Korzystał ktoś z NaviExpert w Play?
Posiadam abonament testowy i zostają mi naliczane opłaty za połączenie z internetem.
,,Jeżeli nie jesteś pewien, czy to rozwiązanie jest dla Ciebie i czy spełni Twoje oczekiwania – ściągnij i przez tydzień testuj ją za darmo."
Skontaktowałem się z Biurem Obsługi klienta przez www dostałem takie informacje:
,,Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 21 czerwca 2010 r., dotyczące NaviExpert. Uprzejmie informujemy, że oferta którą pan posiada to Play Fresh. Jednocześnie informujemy, że korzystanie z usługi NaviExpert jest płatne zgodnie z cennikiem wyżej wspomnianej usługi zamieszczonym na naszej stronie internetowej
www.playmobile.pl Dodatkowo do korespondencyj zamieszczamy poniżej link do strony z informacja na temat opłat za korzystanie z usługi NaviExpert.
http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/navi ... index.html
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszamy do wypełnienia ankiety satysfakcji znajdującej się pod adresem
http://4p.info.pl/4f273e172826dd97b9ea3 ... ?uid=22680
Państwa opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękujemy za poświęcony czas. Z poważaniem Ryszard K****** konsultant back office ds. obsługi klienta "
Dziś zadzwoniłem do BOK za pierwszym razem połączenie nie trwało długo podałem problem i pan z BOK kazał chwile poczekać, ale dziwnym trafem jakoś połączenie samo się rozłączyło po chwili.
Dzwonie drugi raz do BOK chce połączyć się tak jak wcześniej przez 0 nie mogę za każdym razem rozłącza połączenie.
Spróbowałem z 1 udało się odebrała Mila Pani
która powiedziała mi, że w abonamencie testowym transfer danych jest płatny.
W Play24 moje połączenia z internetem są na przemian darmowe albo płatne.