Witam,
Mam pytanie jak u Was przebiegał proces weryfikacji przy zakupie aktywacji?
U mnie wystąpiły takie cuda:
1.Próba zakupu telefonu w salonie-weryfikacja negatywna
2.Zakup w e-shopie- weryfikacja pozytywna, aktywacja przyszła kurierem
3.kolejnie udaję się do salonu dokupić, już jako klient, tel stacjonarny-weryfikacja pozytywna, ale padł system więc dalej już się nie dało
4.po tygodniu kolejna próba- weryfikacja negatywna!!!!!
O co z tym chodzi do k...wy nędzy?? Raz sprzedają telefon, później głupiego stacjonarnego nie chcą i oczywiście głupie wykręty typu "może spóźnił Pan się z jakąś ratą w banku??"-paranoja.
Dodam, iż mam też drugi tel w Plusie. Tam cyrków takich nie ma.
Oczywiście napisałem reklamację i dostałem odpowiedź jak z maszyny: "Ze względu na obowiązujące procedury nie mamy możliwości zaproponowania Panu w chwili obecnej kolejnej aktywacji". Bądź mądry, pisz wiersze.
