• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #410892  autor: kiwi7
 17 cze 2010, 12:15
Witam
Przeczytałam gdzieś, że można zainstalować u operatorów komórkowych usługę , dzięki której można ustalić , gdzie aktualnie znajduje się dziecko. Przyznam szczerze, że jestem technicznym laikiem. U jakich operatorów można to zainstalować i jak to działa w praktyce?

#410906  autor: ciuchcia
 17 cze 2010, 13:16
Ja korzystam z programu do lokalizowania swojego telefonu.
http://periodic.phonelocator.mobi/
Jest to program umozliwiajacy zlokalizowanie telefonu nawet po jego zgubieniu. Dziala w tle i nie pozwoli sie usunac bez podania hasla. Wysle sms z kazdej nowej karty sim ktora zostanie wlozona do telefonu. Wada jest to ze wymaga laczenia sie z netem (na biezaco aktualizuje pozycje). Korzysta z GPSa lub nadajnikow komorkowych.

#411116  autor: kiwi7
 18 cze 2010, 11:24
@Mariusz, a co jeśli ja mam telefon w sieci orange ,a dziecko w jakiejś konkurencyjnej. Również można z tego swobodnie korzystać. Na jaką odległość to działa.
@ ciuchcia, czym różną się te dwie usługi, ceny są podobne?

#411154  autor: ciuchcia
 18 cze 2010, 13:45
Opisany przeze mnie program nie jest zwiazany z zadnym operatorem. Jest to dodatkowy problem instalowany na symbianie - ale jest po prostu genialny.

#411217  autor: thonka
 18 cze 2010, 17:18
kiwi7, nie ma problemu z roznymi sieciami.
usluge te swiadczy firma zewnetrzna, a wiec jest to niezalezne od operatora.
polecam poczytac https://gdziejestdziecko.pl/public/sc01-faq.jsf