• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #386630  autor: lavix
 09 lut 2010, 23:58
Witam. Czy ktoś posiadający usługę internetu mobilnego PLAY ONLINE wie czy jest możliwość w jakikolwiek sposób ustawić w aplikacji PLAY czas restartu naliczania danych? Konkretnie chodzi mi o to aby program naliczał dane od 10 do 9 dnia każdego miesiąca a nie jak jest teraz od 3 do 2 dnia każdego miesiąca. Dzięki za podpowiedzi :D PS. na infolini mówią, że to da rady zrobić ale oni nie wiedzą jak... :shock:

 #386635  autor: Pijo
 10 lut 2010, 00:16
Polecam aplikację Top_NetInfo.

Tam sam sobie ustawisz okresy rozliczeniowe.

http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557

 #386636  autor: Marens
 10 lut 2010, 00:26
Ewentualnie można zainstalować NetMeter.
Polecam sprawdzanie limitu w PLAY24, jest to najpewniejszy sposób.

 #386640  autor: lavix
 10 lut 2010, 00:53
Znam ten program (Top NetInfo). Mimo wszystko nadal jestem zainteresowany skonfigurowaniem oprogramowania "Playowego". Czy da radę w jakikolwiek sposób to zrobić? Może jakoś przez rejestr...? Pozdr 8)

 #386650  autor: kerim36
 10 lut 2010, 09:16
lavix,

na sofice playa nie da sie tego zrobic z automatu niestety

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #386719  autor: lavix
 10 lut 2010, 14:10
Skoro tak to trudno, popracuje na alternatywie. Dzięki za odpowiedzi :smt006