• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #366403  autor: Creative
 24 paź 2009, 17:15
trzy razy źle wpisałem kod PIN, a jest sobota i nie mam opcji pójsc do punktu Plusa - mogę jakoś aktywowac telefon, gdy nie mam kodu PUK? ;0

 #366415  autor: ITSN
 24 paź 2009, 18:11
Nie wiem jak wygląda to w Plusie, ale sądzę że procedura jest identyczna u każdego operatora.

Zasadnicze pytanie - czy posiadasz abonament, czy korzystasz z oferty prepaid.
Jeżeli to pierwsze, powinieneś pamiętać swoje hasło abonenckie, jeżeli to system przedpłatowy wskazane abyś miał go zarejestrowanego a przede wszystkim orientował się ile środków było na koncie, kiedy wykonałeś ostatnie połączeni(a)e oraz potrafił odpowiedzieć na pytania umożliwiające na stwierdzenie, że jesteś użytkownikiem numeru.

Zadzwoń do BOK. Jeżeli nie będzie wątpliwości powinieneś otrzymać numer PUK w rozmowie telefonicznej. Oczywiście nie ma znaczenia, z jakiego numeru zadzwonisz ;)

[edit]
Ułatwię Ci zadanie - informacja za www.plus.pl dział kontakt:

"z dowolnego telefonu stacjonarnego - (0 601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)"
[/edit]

Mała uwaga! Kod PUK możesz wprowadzić błędnie 9 razy, "licznik prób" nie ulega zerowaniu. Jeżeli kiedykolwiek dla danej fizycznie karty SIM pomyliłeś się z kodem uważaj! 10 razy wprowadzony niepoprawny PUK i karta nadaje się do kosza. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby nawet taką kartę wymienić w salonie.

---
ITSN