• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #346108  autor: olka8724
 12 lip 2009, 14:08
Moj problem polega na tym ze 25 lipca konczy mi sie umowa z Plusem..po czym 6 lipca zadzwonila do mnie jakas konsultantka z Plusa z Poznania...oferujac mi jakas promocje dla pozostania jeszcze w plusie..mam abnonament 40 zl a ona zaproponowala mi ze to wszystko co mam w abonamencie za 40 bede miala tylko ze za 25 zl plus jakis Pakiet Minut 35 do plusa..zapytala sie czy wyslac mi umowe..i ze bede mogla sie znia zapoznac..zastanowic sie..a jezeli ewentualnie sie zdecyduje podpisac i odeslac..Zgodzilam sie..co mi szkodzilo..po dwoch dniach przyszedl kurier..ktory stal nade mna doslownie 30 minut bo sie z nim klocilam;/ nie dochodzilo do niego ze ja nic nie podpisze..a on kazal mi otworzyc koperte bo mowi ze tam jest aneks zwrotny i on musi to miec..wmowil mi potem ze jedna kopia jest dla mnie, ze jak sie zdecyduje to odsylam..a druga dla niego..no i uwierzylam mu;/ wiem moj blad;/ Oszukali mnie bo dowiedzialam sie potem ze ja juz niby umowe wstepna podpisalam;/ wogole w umowie tej co przyszla byly calkiem inne warunki niz te o ktorych mi mowila ta konsultantka z PLusa;/ gorsze!!! wnerwiona poszla do punktu plusa..i bardzo sympatyczna pani powidziala mi zebym w ciagu 10 dni wyslala do nich owiadczenie ze mnie oszukali..zrobila mi kopie tej niepodpisanej umowy..i nasteonego dnia wyslalam priorytetem do Warszawy;/ Prosze o rade..czy to wogole cos da;/

 #346116  autor: muza_tv
 12 lip 2009, 14:47
Raczej nie uszukał Cię Plus tylko firma kurierska, która... powiedziała Ci, ze podpisałaś wstepną umowę. Jak mogłas podpisac wstepną umowę, jesli dopiero przysłali Ci ją do podpisania? Hehehehehe.

Tak. W przypadku umów zawieranych na odległośc klient ma prawo w ciągu 10 dni od niej odstąpić bez kary.

A nastepnym razem słuchać co mówi konsultantka... bo pewnie zdecydowałas się na umowę bez telefonu więc oni dają mniejszy abonament i więcej minut.

A przed umową ją przeczytać i jeśli się zgadzamy - popdisujemy. Jesli nie - nie podpisujemy... i wtedy nie ma zawartej umowy. Proste.

 #346125  autor: Marens
 12 lip 2009, 15:08
Miałem przeboje z kurierami od Plusa, firma Kolporter Express obsługująca klientów jest niepoważna. Umawiali się 3 razy i dopiero za 4 razem ktoś przyjechał. Jak dostawałem numer do kuriera to gadka, że mu nie po drodze i nie przywiezie dziś. Dopiero zadziałała interwencja w Plusie i telefon do kuriera, że jak nie przywiezie do 16 to odmowa przesyłki.

Cały problem jest w tym, że kurierzy zarabiają na podstawie ilości dostarczonych paczek. Od każdej paczki jest pewna prowizja. Pracownicy pobierają paczki z bazy, ustalają sobie sami harmonogram i olewają Ciebie w momencie kiedy bardziej opłaca mi się pojechać w 3miejsca zamiast w jedno w przeciągu np godziny. Widać, że osoba która obsługiwała Ciebie chciała dostać prowizje. Oczywiście zależy to od firmy, nie spotkałem się z problemami w UPS/Masterlink/Pocztex a problemy miałem w małych firemkach Opek/Siódemka.

Ciekawa sprawa, gdyż jak nie bierzesz telefonu to kurier nie jest przeważnie wysłany tylko aneks przychodzi pocztą a potem odsyłasz na ich koszt w kopercie która jest dołączona.
Kurier przychodzi tylko z modemami/telefonami.

Dodam, że masz 10dni na odstąpienie od umowy gdyż była zawarta poza lokalem.
Proponuje napisać skargę na osobę z którą ustalałaś warunki, rozmowy są nagrywane więc z ustaleniem dlaczego dostałaś coś innego nie powinno być problemu. (tzw. policja w policji)

Wyślij polecony priorytet z potwierdzeniem odbioru:
reklamacja + oświadczenie rezygnacji w przeciągu 10dni od zawarcia umowy poza lokalem

Dział Obsługi Klienta
ul. Postępu 3
02-676 Warszawa

Powiem tak, firmie zależy na klientach jednak w bardzo wielu przypadkach spotykamy się z rażącą niekompetencją konsultantów. Ma to miejsce wszędzie (banki\operatorzy\ubezpieczenia).

 #346144  autor: Officzek
 12 lip 2009, 17:07
A mi się wydaje, iż to nie Plus Cię oszukał tylko firma zewnętrzna - telemarketing sprzedająca nowe aktywacje przez telefon. Bo z tego co się orientuję to w Poznaniu Plus nie ma BOKu.
Prawo konsumenckie jednak gwarantuje Ci prawo odstąpienia od umowy w przeciągu 10 dni od jej podpisania.

 #346152  autor: Orfi
 12 lip 2009, 18:06
Z ilością minut są właśnie takie cyrki, sam tego jakiś czas temu doświadczyłem ( na umowie było połowę tego co zostało obiecane podczas rozmowy telefonicznej), z tym, że ja umowy nie podpisałem i w związku, z tym umowa nie weszła w życie. Masz możliwość odstąpienia od tej umowy.

Orfi

 #346165  autor: olka8724
 12 lip 2009, 18:54
Dziekuje Wam bardzo za rade i za odpowiedzi...ale czlowiek uczy sie na wlasnych bledach.jak raz sie sparzy wiecej razy teg nie zrobi;/ a bledy kazdemu sie zdarzy popelnic..za ktore potem moze gorzko zaplacic;/ na przyszlosc bede juz wiedziala..zeby kurierów odsylac gdzie pieprz rosnie..i zaden mnie juz do niczego nie namowi i nie wmowi glupoty..

 #346208  autor: Marens
 12 lip 2009, 21:23
Nie obawiaj się przedłużania umowy kurierem, tylko trzeba przeczytać czy jest tak jak podczas ustaleń telefonicznych. Jak nie to odesłać z kwitkiem, dodam że podpisując umowę w ten sposób omijamy szerokie grono pośredników i możemy więcej wynegocjować. Przynajmniej takie są moje odczucia, tylko ja zawsze dzwonie sam do Plusa 2601, potem dział utrzymania.

 #346261  autor: tajniak
 13 lip 2009, 10:16
Kiedyś do mojego wuja także zadzwonili z Plusa. Obiecali jakieś kokosy, później wuj wysłał e-mail z tytułem coś w stylu "przedłużenie umowy" i go babka ochrzaniła że jak tak może z takim tytułem wysyłać e-mail. ;) Później zadzwonił do Plusa i okazało się, że to jakaś ściema (ta babka nie była z Plusa :/) i Plus go przepraszał itd. :)

 #346272  autor: Orfi
 13 lip 2009, 10:44
Tych firm współpracujących z Plusem, to trochę jest, ja zapamiętałem jedną, bo namiętnie wydzwaniali wiosną tego roku ( CTDP- Bydgoszcz) oferując laptopy z iPlusem albo telefon z umową za 90 zł. na 24 miesiące i bodajże Nokią 5300 za 99 zł.

Orfi

 #346430  autor: olka8724
 13 lip 2009, 23:36
a jeszcze jedno:))w takim razie po wyslaniu takiej reklamacji oni jakos oddzwaniaja i inforumja czy jak??:))bo narazie cisza:))

 #346447  autor: Marens
 14 lip 2009, 01:01
Jak wysłałaś, pocztą czy e-mailem?

 #346449  autor: prezeswk
 14 lip 2009, 01:29
olka8724 pisze:Moj problem polega na tym ze 25 lipca konczy mi sie umowa z Plusem..po czym 6 lipca zadzwonila do mnie jakas konsultantka z Plusa z Poznania...
Przykład mojej babki (Plus). Miała abo w promocji Otwarci na świat (50 % zniżki). Konczy się umowa, dzwoni gość, ja z nim rozmawiam, 10 razy pytam się o kontynuację zniżki, gośc mówi, ze tak. Więc decydujemy się na podniesinie abonamentu i E51, bo skoro będzie zniżka to ok. Biorę wolny dzień, żeby czekać na kuriera. Przyjezdza. Na moje oświadczenie, że zamierzam przeczytać umowę zachowuje się arogancko, ale po zwróconej uwadze "pozwala" zapoznać się z umową. W umowie nie ma słowa o zniżce, więc ja tej umowy nie pozwalam babce podpisać. Kurier zabiera przesyłkę i obrażony wychodzi. W między czasie kilkukrotna próba połączenia się z Plusem (bezpośrdni numer do konsultanta z PWA) kończy się niepowodzeniem.
Ale to nie koniec. Nowa umowa nie została podpisana, ale za kilka dni zaglądam do Eboka, a tam (bez dyspozycji abonenta) zmiana abonamentu na wyższy i faktura na większą kwotę oraz strata wszystkich uzbieranych minut ze starego abo. Data obowiązywania umowy - nowa - kolejne 24 miesiące. Pytam sie w bok dlaczego bez zgody abonenta zmienili warunki umowy - odpowiedz " bo oni mysleli, ze abonent podpisze..." Procedura reklamacyjna trwała ponad 4 miesiące (oczywiscie kazda rozmowa nagrywana), nawet gdy od 2 m-cy numer byl w Simplusie dalej przysyłali korekty. Tylko na specjalną prośbę mojej babki sprawa nie poszła do portali telekomunikacyjnych i rzecznika praw konsumentów, a Polkomtel nie miał sprawy w sądzie. Na całej sprawie babka stracila iles tam kasy na telefony do BOK Plusa (niekompetencja na duzym poziomie), składanie reklamacji itp. Co prawda zwracali za połączenia z BOK, ale nie dali nawet grosza zadośćuczynienia, czego oczekiwaliśmy. Minuty (które z ich winy przepadły) oddali w sposób nie do końca fair - ostatni okres rozliczeniowy - kwotę poza abonament łaskawie rozliczyli z tych zabranych minut. Na konsultanta (nie jednego) złożona została skarga i nic. Zero wyjaśnień. Ton udzielanych odpowiedzi na reklamacje arogancki, odpowiedzi nie na temat. Dlatego też powiedziałem sobie "zadnego PWA w Plusie przez kuriera".
W Orange (akurat ja) na pryw. abo takich jaj nie mialem. Warunki wynegocjowane zgadzaly się z tymi zapisanymi, raz nawet dali coś na dłuższy czas niż obiecywali w telefonie.
Inna scenka. Firma ma flotę w Polkomtelu. Opiekun mówi, że w ramach PWA wysyła z Wawy 2 telefony na moje nazwisko i nazwę firmy. Kurier przychodzi do firmy (bez umowienia, bez telefonu itp), ja akurat w tym dniu mam wolne. Sekretarka dzwoni do mnie. Mówi, że kurier nie chce wydac jej przesylki (umowy i tak wysylane byłyby pocztą). Mówi, że wyda tylko tej osobie, ktora jest adresatem. Sekretarka dzwoni do mnie. Proszę kuriera (przecież i tak z widzenia sie znamy), żeby wydał paczke sekretarce. Nie chce wydać, pyskuje, że nie ma czasu itp. Pytam się więc, kiedy po raz drugi ją dostarczy, mówi, że nie wie, ale ze prawdopodobnie następnego dnia między 10 a 14. Ja mu mówię, że następnego dnia i kolejne będę od godz. 16 do późnego wieczora. Twierdzi, że on (kurier) nie będzie dostosowywał się do mnie, tylko ja mam do niego, a jak mi zalezy to mam do niego podjechać na bazę po przesyłkę. Kurier został opierniczony, złożyl skargę na firmę (że ktoś śmiał go opierniczyć). Firma złozyła skargę na kuriera (w Polkomtelu). Od tej pory przesylki z Polkomtela dostarcza inne firma kurierska, w tamtej firmie tego kuriera już nie widzę...

 #346456  autor: Tajemniczy28
 14 lip 2009, 08:03
Dlatego, moi drodzy zmieniłem plusa na playa. I co ztego że największa siec w polsce jak tak pogrywa z klientami. Nowa sieć przynajmniej jest tańsza i na pewno dostaniesz lepsze warunki bo im zależy na kliencie bo chca mieć ich jak najwięcej. Pozdrawiam

 #346517  autor: Marens
 14 lip 2009, 13:48
Tak działa ich mega szybki internet
Obrazek

Widzę, że trochę nasze forum traci na obiektywności.
Jedni przejdź do play a inni odejdź z play.

To może zlikwidować Plusa/Erę/Orange i przenieść wszystkich do Play.
Po ostatnich zmianach na rynku oferty są już bardzo podobne i w podobnych kwotach możemy mieć podobną ilość minut.

 #346529  autor: tajniak
 14 lip 2009, 14:35
Jedni do Plejasa, drudzy do Lasa! :D

 #346553  autor: Marens
 14 lip 2009, 16:58
trzeci do Sasa

 #346567  autor: Kaczy
 14 lip 2009, 18:09
Odjeżdżamy od tematu. Koniec dyskusji nie na temat, albo zamykam temat.

...::: Made for loneliness :::...

 #346670  autor: Marens
 15 lip 2009, 02:38
Wracając do tematu trzeba czytać co się podpisuje aby uniknąć niespodzianek.
Nikt nie może wymusić podpisania czegoś bez zapoznania się z treścią więc kurier ma obowiązek czekać.

 #346695  autor: olka8724
 15 lip 2009, 09:53
Wyslalam poczta...na dodatek priorytetem zeby szybciej doszlo. 10 dni mija w niedziele...tak wiec jezeli ja wyslalam a oni nie oddzwaniaja ni nic to mam czas jeszcze wyslac do piatku...dlatego chce wiedziec czy w jakis sposob reaguja na takie reklamacje.