• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #35419  autor: blom
 16 gru 2005, 22:20
Jak pewnie zauważyliście jeszcze niedawno było Idea POP Simplusteam Era taktak
Teraz powracają do taktak simplus i pop – po co im to? Czy w czasach kryzysu i szlifowania marki było np. era taktak? Co depresje mieli czy co ? czy liczba kart była większa od abo?
Tak właśnie myślę bo jak np. kremówka to dodam sobie super kremówka i będę ludzka banie ryc ze to super kremowka a jak już obleci to wrócę do kremówka. To porównanie – ciekawe czy nie maja co wymyślać to odkurzają a to np. era tak tak a to tak tak a to już nie simplusteam a simplus…. Trochę to idiotyczne ale dziwne. Lojalna do marki? A może atakowanie nowościami? To jeszcze takie naiwniaki są? – (są:))
 #35423  autor: D@rio
 16 gru 2005, 22:32
blom pisze:Jak pewnie zauważyliście jeszcze niedawno było Idea POP Simplusteam Era taktak
Teraz powracają do taktak simplus i pop – po co im to? Czy w czasach kryzysu i szlifowania marki było np. era taktak? Co depresje mieli czy co ? czy liczba kart była większa od abo?
Tak właśnie myślę bo jak np. kremówka to dodam sobie super kremówka i będę ludzka banie ryc ze to super kremowka a jak już obleci to wrócę do kremówka. To porównanie – ciekawe czy nie maja co wymyślać to odkurzają a to np. era tak tak a to tak tak a to już nie simplusteam a simplus…. Trochę to idiotyczne ale dziwne. Lojalna do marki? A może atakowanie nowościami? To jeszcze takie naiwniaki są? – (są:))
Pomyśl trochę logicznie a sam znajdziesz odpowiedź dlaczego tak właśnie jest a nie inaczej i dlaczego POP to POP a nie IDEA POP. Odpowiedź jest bardzo prosta. Wystarczy że obserwujesz rynek i umiesz myśleć...