http://www.idg.pl/news/157648/System.bi ... .36.6.html
Zakończona została kolejna faza wdrożenia systemu billingowego Singl.eView w firmie Polkomtel. Nowy system umożliwił wprowadzenie na polski rynek pionierskiej oferty przedpłaconych usług telekomunikacyjnych w ramach sieci 36,6.
Podstawą do uruchomienia usług prepaid stała się funkcjonalność zaimplementowana pod koniec marca. System obsługuje m.in. usługi Chill Bill, Esy Floresy i Mówisz Masz. Umożliwiają one kolejno: doładowanie konta na kwotę 10 zł miesięcznie w zamian za odsłuchanie bloków reklamowych, możliwość wysyłania nielimitowanej liczby wiadomości tekstowych, oraz zwiększenie liczby bezpłatnych minut w zależności od długości połączeń przychodzących.
"Wdrożenie systemu Singl.eView jest przeprowadzane w kilku fazach, które łączą się ze strategicznymi planami firmy Polkomtel" - mówi Iwona Golinska, dyrektor Intec w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. "Właśnie zakończyliśmy fazę związaną z obsługą usług przedpłaconych. Polkomtel uzyskał zaawansowana technologię, która umożliwiła wprowadzenie nowej marki usług. Obecnie pracujemy nad kolejnymi fazami" - dodaje Iwona Golinska. Przybliżona wartość całego projektu to 20 mln euro. Z rozwiązań firmy Intec korzystają również m.in. Orange i Polska Telefonia Cyfrowa. W przeszłości firma realizowała podobne wdrożenia m.in. dla Deutsche Telecom, Tele 2 i Virgin Mobile.
Po zakończeniu wdrożenia Singl.eView będzie odpowiadał za billing i rating całej bazy klientów operatora usług GSM. Aktualnie z sieci Polkomtela korzysta ok. 13 mln użytkowników. Według przedstawicieli brytyjskiego dostawcy wdrożenie w firmie Polkomtel to największy, zawarty dotychczas kontrakt w Europie Środkowo-Wschodniej. W skład zespołu zaangażowanego w prace wdrożeniowe wchodzą zarówno specjaliści z irlandzkiego Centrum Kompetencyjnego oraz pracownicy z Polski.