Witam,
Zainspirowany postem o sieci Play opiszę jak mam w PTC. Nie chciałbym wyjść na krytykanta, bo mam raczej luźne podejście do sprawy i szczerze przyznam, że mało to dla mnie ważne, ale do rzeczy.
Złożyłem reklamację w BOA drogą elektroniczną przeczytawszy wcześniej rozporządzenie ministra czy tak można. Jako że można to czekałem na odpowiedź. Sprawa dotyczyła oczywiście rachunku i złych naliczeń do czego Era zdążyła mnie już przyzwyczaić przez te 8 lat bycia abonentem. Minęły ze dwa tygodnie i otrzymałem odpowiedź drogą elektroniczną. Po przeczytaniu stwierdziłem, że to żart, bo jakoś było nie na temat. Niemniej odpisałem, że to nie załatwia sprawy. Otrzymałem odpowiedź, że PTC na tym kończy postępowanie. No i się nieco we mnie zagotowało. Napisałem, że nie uznaję takiej odpowiedzi, bo rozporządzenie ministra nie przewiduje udzielenia odpowiedzi na reklamację drogą elektroniczną. I nastała cisza. Po tym jak minął termin jej rozpatrzenia wysłałem znów maila, że reklamację uważam za uznaną i po kilku dniach otrzymałem odpowiedź listowną z dnia następującego po moim mailu. Oczywiście reklamacji nie uznano. Olałem temat, bo nie będę się sądził o te kilkanaście złotych, ale niesmak pozostał.
Ponadto kiedyś złożyłem stosowną dyspozycję, że nie chcę dostawać reklamowych sms-ów. Niestety nic to nie dało nawet jak się upominałem kilka razy. Co prawda przychodzą rzadziej, ale przychodzą. Jak z kolei chciałem żeby nie przesyłali reklam drogą pocztową to postawiono mi warunek, że o prawie miesiąc zostanie wydłużona umowa, bo muszą zmienić okres rozliczeniowy. Odpuściłem więc bo chcę się uwolnić od nich jak najszybciej.
Miałem abonament w Orange i jak złożyłem reklamację i nie odpowiedzieli w terminie to nie było problemów. Pomimo trwania lojalki numer wyłączyli bez szemrania. Teraz mam też Plusa i zobaczymy jak będzie.
Generalnie przez wiele lat byłem zadowolony z Ery. Dobra oferta, dobry zasięg i zawsze obsługa była miła. Od jakiegoś czasu trochę gorzej z tą jakością pod każdym względem, ale pewnie nigdzie nie jest słodko w tej kwestii, choć przyznać muszę, że póki co jestem pod wrażeniem zasięgu i działania Plusa.
Oczywiście to moje subiektywne odczucia.
Zainspirowany postem o sieci Play opiszę jak mam w PTC. Nie chciałbym wyjść na krytykanta, bo mam raczej luźne podejście do sprawy i szczerze przyznam, że mało to dla mnie ważne, ale do rzeczy.
Złożyłem reklamację w BOA drogą elektroniczną przeczytawszy wcześniej rozporządzenie ministra czy tak można. Jako że można to czekałem na odpowiedź. Sprawa dotyczyła oczywiście rachunku i złych naliczeń do czego Era zdążyła mnie już przyzwyczaić przez te 8 lat bycia abonentem. Minęły ze dwa tygodnie i otrzymałem odpowiedź drogą elektroniczną. Po przeczytaniu stwierdziłem, że to żart, bo jakoś było nie na temat. Niemniej odpisałem, że to nie załatwia sprawy. Otrzymałem odpowiedź, że PTC na tym kończy postępowanie. No i się nieco we mnie zagotowało. Napisałem, że nie uznaję takiej odpowiedzi, bo rozporządzenie ministra nie przewiduje udzielenia odpowiedzi na reklamację drogą elektroniczną. I nastała cisza. Po tym jak minął termin jej rozpatrzenia wysłałem znów maila, że reklamację uważam za uznaną i po kilku dniach otrzymałem odpowiedź listowną z dnia następującego po moim mailu. Oczywiście reklamacji nie uznano. Olałem temat, bo nie będę się sądził o te kilkanaście złotych, ale niesmak pozostał.
Ponadto kiedyś złożyłem stosowną dyspozycję, że nie chcę dostawać reklamowych sms-ów. Niestety nic to nie dało nawet jak się upominałem kilka razy. Co prawda przychodzą rzadziej, ale przychodzą. Jak z kolei chciałem żeby nie przesyłali reklam drogą pocztową to postawiono mi warunek, że o prawie miesiąc zostanie wydłużona umowa, bo muszą zmienić okres rozliczeniowy. Odpuściłem więc bo chcę się uwolnić od nich jak najszybciej.
Miałem abonament w Orange i jak złożyłem reklamację i nie odpowiedzieli w terminie to nie było problemów. Pomimo trwania lojalki numer wyłączyli bez szemrania. Teraz mam też Plusa i zobaczymy jak będzie.
Generalnie przez wiele lat byłem zadowolony z Ery. Dobra oferta, dobry zasięg i zawsze obsługa była miła. Od jakiegoś czasu trochę gorzej z tą jakością pod każdym względem, ale pewnie nigdzie nie jest słodko w tej kwestii, choć przyznać muszę, że póki co jestem pod wrażeniem zasięgu i działania Plusa.
Oczywiście to moje subiektywne odczucia.