• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #152924  autor: martins
 13 lut 2007, 16:50
Witam wszystkich.

Mam mały problem, a dokładniej mór brat i ja. Problem dotyczy bezpłatnego numeru w Orange. Otóż brat korzystał z takiego numeru do momentu kiedy skończyła sie jego znajomość z byłą dziewczyną. Zadzwonił do Orange i wyraził chęć rezygnacji z darmowego numeru. Nie było problemu i pani z BOKu numer wyłączyła. Czego dowodem jest brak opłaty za darmowy numer na 2 kolejnych fakturach. Obecnie brat ma nową dziewczynę i nowy darmowy numer... Tak przynajmniej myślał bo się okazało że mu włączyli ten poprzedni numer. No i trochę nabił kasy myśląc że korzysta z nowego darmowego numeru.
Pani w BOKu okazała się niezbyt miła, gdy w odpowiedzi na pytanie: jak pan aktywował darmowy numer usłyszała że przez Wasze biuro, stwierdziła że: TO NIEMOŻLIWE!!!

Ja gdy miałem tel w ideii reklamowałem tylko 2 błednie rozliczone faktury, więc z tym nie miałem problemu.

Ale jak napisać taką reklamacje? I czy byłaby szansa żeby reklamacje uznano? Bo niestety brat nie pamięta z nazwiska konsultantki która usługę mu aktywowała.

Z góry dziękuje za Pomoc.

 #152928  autor: PiotrG-dz
 13 lut 2007, 17:04
Napisz szczegółowo o co chodzi w tej reklamacji, podaj numer tego darmowego od pierwszej dziewczyny,i kiedy z niego zrezygnowałeś.Podaj nowy numer do tej drugiej dziewczyny oraz napisz kiedy go aktywowałeś.Napisz reklamację ,że zły numer ci aktywowano ,a chciałeś mieć inny wolny numer. :)

 #152931  autor: Orange
 13 lut 2007, 17:11
A no właśnie... Jeśli przy promocji ( nowa oferta ) była możliwość rozmów z jedną osobą za darmo, a zrezygnowałeś z takiej opcji, to o ile wiem nie można tego na nowo aktywować. Jest to tylko jednorazowa opcja dla nowej umowy. Jeśli to jest normalna usługa którą włączyłeś później to poprostu odwiedź salon Orange albo TP i oni napewno ci pomogą z reklamacją.

together we can do more