DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1088102  autor: Remington
 15 sty 2020, 21:08
forum_tg pisze:
15 sty 2020, 17:56
Azarius pisze:
15 sty 2020, 17:23
Jest to zrobione po to żeby zniechęcić ludzi do pisania zgłoszeń ;)
oczywiste. Trudniej ze zgłoszeniami to będzie ich mniej, czyli Operator ma mniej roboty i problemów

Również tak uważam. Część tych co nie mają apki, odpuści i zrezygnuje, innym nie będzie się chciało itd.
bolek2004 pisze:
15 sty 2020, 18:16
Remington pisze:
15 sty 2020, 14:09
Niemal bez echa przeszła dość istotna zmiana jaką wprowadził Play.
Nie bez echa bo zacytowana odpowiedź na forum play to odpowiedź na mój temat założony tam 07.01 więc ja i pewnie sporo innych osób o tym wiedziało wcześniej, a portal branżowy dowiedział się dopiero po 7 dniach i coś napisał. Można się domyślać dlaczego.

Po 8 dniach, a nie 7. Nie napisałem jednak "bez echa", lecz "niemal bez echa". Chyba nie oczekujesz, że redaktorzy Telepolis wertują dzień w dzień fora operatorów? Tutaj temat poruszył @GaduAirowiec 11 stycznia i przez 4 dni również nikt z forumowiczów nie zainteresował się tematem. Nie ma się co dziwić, że wiadomość nie trafiła dotąd do żadnych mediów, skoro Play nie ogłosił oficjalnie tej zmiany.
 #1088104  autor: bolek2004
 15 sty 2020, 21:24
No wiesz to że nie ogłosił play oficjalnie to nie znaczy że to nie miało miejsca , a że się jorgneliście dopiero po 8 dniach gdzie od kilku lat twierdzicie że macie dobry kontakt z pr czy tam pracownikami play, do tego naczelny był z play więc o czym mowa.
Jakoś wcześniej zanim play coś wprowadził to było info na portalu, a teraz co? 8 dni?
Nie chcę nic więcej pisać bo niech sobie każdy wyciągnie wnioski, a że ciebię nie lubię to inna sprawa, a fakty są takie że tak jak niby na tak ważną rzecz jako portal branżowy odkryliście po 8 dniach. Wszystko, niech sobie każdy zdanie wyrobi.
Wolne, niezależne media:)
Przykre jest to że nie ma żadnej alternatywy no ale w sumie ktoś myślący sam wyciągnie wnioski.
 #1088105  autor: Remington
 15 sty 2020, 21:49
Rzeczone "wy" kierujesz do niewłaściwej osoby. Ja jestem tylko skromnym użytkownikiem, którego zaproszono do współmoderowania forum.

Czy nic się tu nie dzieje? Dzieje gdy dzieje się na rynku, nowe oferty, jakieś głośne wydarzenia, czy afery jak ostatnia z Virginem. Sumarycznie jest mniej postów, ale jakość chyba nawet wzrosła - przede wszystkim liczne wątki "pomocowe" są żywo podejmowane i każdy spotyka tu się z chęcią pomocy i odpowiedzi na swoje pytania lub problemy - to wielka wartość tego forum, zarazem pozycjonująca je wysoko w Google.

Jeśli masz uwagi do redakcji w sprawie tego newsa, zamieść je od artykułem, tam redaktorzy zaglądają częściej niż na forum.
 #1088171  autor: abrams
 17 sty 2020, 10:08
To "bardzo dobry" ruch bo od razu poprawią się statystyki, wielu ludzi to zniechęci a część bezapkowców zostanie tylko infolinia ale tam się nie da wszystkiego podać tak jak w słowie pisanym a poza tym czynnik ludzki może to tak "przetworzyć" że.....
Pomysł w stylu "stłucz termometr to gorączka zniknie"
 #1088193  autor: bolek2004
 17 sty 2020, 13:38
No ale właśnie to chodzi o to żeby dzwonić na infolinię która w ofertach na kartę jest płatna. Co prawda 2zł za całą rozmowę, ale zawsze play coś zarobi.
Reszta która czatu nie ogarnia da sobie spokój ze zgłoszeniami i tyle.
 #1088511  autor: Remington
 21 sty 2020, 16:34
Tutaj już cisza, natomiast dyskusja na Play Forum trwa w najlepsze.

Ktoś poruszył tam ciekawą kwestię. Wg regulaminu, Play24 ma pozwalać na zakładanie zgłoszeń. Play24 to wspólna nazwa serwisu internetowego i aplikacji mobilnej. Wcześniej zgłoszenia można było zakładać przez www, ale nie przez aplikację. Teraz można jedynie czatować przez aplikację i... żądać założenia zgłoszenia.

W mojej ocenie, jeśli pod jedną nazwą funkcjonują różne kanały, to w każdym z nich powinna być możliwość zakładania zgłoszeń. A nie jak twierdzi Play, w dowolnym z tychże kanałów. Sprawą ktoś chętny może zainteresować UOKiK (na naruszanie zbiorowych interesów konsumentów poprzez łamanie regulaminu, wystarczy zgłoszenie od jednej osoby).

Moje doświadczenia z branżą finansową w podobnych przypadkach (poza jednym wyjątkiem wystarczały reklamacje, a w tym jednym poskarżyłem się do KNF) zawsze kończyły się jednakowo - zmianą regulaminu. Dlatego nie spodziewałbym się sukcesu po takiej interwencji.