DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1088050  autor: Remington
 15 sty 2020, 14:09
Niemal bez echa przeszła dość istotna zmiana jaką wprowadził Play.

Otóż nie ma już możliwości kontaktu z Play poprzez serwis internetowy Play24, a jedynie poprzez czat w aplikacji mobilnej. Zostaje jeszcze awaryjnie e-mail: ok@pomocplay.pl

Z jednej strony to nic wielkiego, bo konkurencja lepsza nie jest. Z drugiej jednak strony, zabrać znienacka coś co było wygodne i sprawnie działało, to w mojej ocenie trochę krzywa akcja.

A Wy co o tym sądzicie?
 #1088051  autor: matek451
 15 sty 2020, 14:16
To kolejna odsłona w serialu "Jak szybko zejść na psy "w wykonaniu Play, ograniczanie możliwości kontaktu podyktowane jedynie kosztami. W BOK Play pracują obecnie ludzie z zerową wiedzą a właściwie boty bez żadnych kompetencji. Odejście Gruszki, Tomaszewskiego to są pewne etapy degradacji, teraz próbują ratować bloga przez powrót Sylwerskiego. Wybór pewnych Pań do zarządzania działami w spółce P4 to był klasyczny strzał w kolano. Gdzie diabeł nie może tam posyła blondynki.
 #1088077  autor: Karlos20
 15 sty 2020, 17:30
Zawsze pozostaje telefoniczna Obsługa Klienta pod darmowym numerem 730300300 - to nie tylko numer, który służy do rejestracji numeru na kartę. To pełna infolinia Play. Numer nie dotyczy Fakt Mobile i RBM (mają swoje infolinie, tym razem płatne).

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1088079  autor: Hods
 15 sty 2020, 17:43
marcin19883 pisze:
15 sty 2020, 17:16
Hods pisze:
15 sty 2020, 15:59
Czat był na stronie Play24, został usunięty, też 7 stycznia.
Jak długo jestem w Playu, nigdy nie widziałem na www play24 czatu. :P
Jedynie na głównych stronach, gdy wchodziłem w abonamenty
Zapewniam Cię, że jeszcze dwa miesiące temu rozmawiałem z konsultantem na czacie w Play24, z pełną identyfikacją. Obecnie w zakładce "Pomoc i zgłoszenia" jest informacja "Porozmawiaj lub napisz do konsultanta. Od teraz tylko w aplikacji Play24.". :?
 #1088083  autor: bolek2004
 15 sty 2020, 18:16
Remington pisze:
15 sty 2020, 14:09
Niemal bez echa przeszła dość istotna zmiana jaką wprowadził Play.
Nie bez echa bo zacytowana odpowiedź na forum play to odpowiedź na mój temat założony tam 07.01 więc ja i pewnie sporo innych osób o tym wiedziało wcześniej, a portal branżowy dowiedział się dopiero po 7 dniach i coś napisał. Można się domyślać dlaczego.
Co do tej nowej funkcjonalności to najśmieszniejsze jest to że jak konsul na czacie złoży zgłoszenie to wy tego co napisał w zgłoszeniu nie zobaczycie.
Jest tylko że sprawa zgłoszona przez czat. To jest największe głupstwo bo nie zawsze człowiek zrozumie drugiego człowieka, albo inaczej zinterpretuje i tyle.
Ale to ma jeden cel, żeby człowiek nie miał nic na papierze bo wtedy łatwiej się go pozbyć i nie trzeba latać po sądach, a nie każdy jest tak wspaniałomyślny żeby robić screeny całej rozmowy na czacie na bieżąco.
Odpowiedź na zgłoszenie widnieje w play24, to jedyny plus.
 #1088095  autor: marcin19883
 15 sty 2020, 20:19
Maniek99 pisze:
15 sty 2020, 18:34
Nawet przy zgłoszeniach przez P24 trzeba było kilka razy piłeczkę odbić zanim skumali o co chodzi, więc teraz pozostaje kopiować czaty i w kolejnym podejściu wklejać cytat.
Ktoś pisał, że konsultanci widzą historie poprzednich rozmów.