DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #15061  autor: kulboj
 31 sie 2005, 21:21
Witam ponownie !
Tym razem chciałbym poznać wasze zdanie na temat boku - przyjmijmy taką nazwę.U każdego operatora brzmi ona trochę inaczej ale generalnie chodzi o to samo :-)
Który operator ma najlepiej działające biuro obsługi ?
Pod uwagę biorę także heyah i sami swoi.

 #15062  autor: wojttek
 31 sie 2005, 21:26
Wg mnie najbardziej profesjonalny bok (BOA) m Era. Po dodzwonieniu się do BOA i skierowaniu sie do konsultanta prawie zawsze uzyskiwałem kompetentną i pełną i prawdziwą odpowiedź. Miałem doświadczenie też z bokiem plusa i sim+, ale tam często zdania różnych konsultantów różniły się..

[scroll]To przyjemność pomagać ludziom.[/scroll]
[center]Ericsson GF788e -> Ericsson T10s -> Ericsson R320s -> N 5510 -> SE P900 -> N 3220 -> N 6810 -> N 6681 -> N 6290 -> N E52 -> HTC One S4 -> LG G3[/center]

 #15065  autor: Th0mas
 31 sie 2005, 21:34
Trochę bez sensu temat, bo skąd użytkownicy jednej sieci mogą wiedzieć jakie są BOKi konkurencyjnych? Ja powiem, że Idei, bo tylko z nimi miałem kontakt i zawsze dobrze obsługiwali klientów.

 #15067  autor: kulboj
 31 sie 2005, 21:45
Th0mas pisze:Trochę bez sensu temat, bo skąd użytkownicy jednej sieci mogą wiedzieć jakie są BOKi konkurencyjnych? Ja powiem, że Idei, bo tylko z nimi miałem kontakt i zawsze dobrze obsługiwali klientów.
Przecież dużo ludzi zmienia swojego operatora - więc dlaczego zaraz bez sensu ?
Poza tym,zawsze można wymienić poglądy.
Do tego mamy jeszcze e-boki,więc można temat rozwinąć :-)

 #15070  autor: Dragon
 31 sie 2005, 21:51
jesli chodzi o obsluge to raczej wszedzie jest podobnie, mzona trafic na dobrego lub zlego, ja na BOK w Plsuie nie narzekam, jak juz checie cos oceniac to od strony technicznej (np przerywa polaczenie, dlugie czekanie na konsultanta itp)

 #15071  autor: wojttek
 31 sie 2005, 21:54
Th0mas pisze:Trochę bez sensu temat, bo skąd użytkownicy jednej sieci mogą wiedzieć jakie są BOKi konkurencyjnych? Ja powiem, że Idei, bo tylko z nimi miałem kontakt i zawsze dobrze obsługiwali klientów.
bez sensu??
kulboj pisze:Przecież dużo ludzi zmienia swojego operatora
wiele osób korzysta też z usług 2 a nawet trzech operatoró... ja mam ere, siostra plusa... tata ere, ciocia plusa... :wink:

[scroll]To przyjemność pomagać ludziom.[/scroll]
[center]Ericsson GF788e -> Ericsson T10s -> Ericsson R320s -> N 5510 -> SE P900 -> N 3220 -> N 6810 -> N 6681 -> N 6290 -> N E52 -> HTC One S4 -> LG G3[/center]

 #15073  autor: kulboj
 31 sie 2005, 22:07
Ja tam najbardziej zapamiętałem bok idei - nie dlatego,że był jakiś super,ale z tego powodu,że to właśnie w idei najczęściej zgłaszałem reklamacje.Poza tym spróbuj pan wyłączyć w inny sposób poczte :-)
Dla mnie *22 to był taki koszmarek.
A największym zaskoczeniem był dla mnie bok heyah - jak pani zaczęła mi walić na ty :-) Jakoś dziwnie to brzmiało.
Obecnie korzystam z plusaka i ss - do tej pory nie miałem jeszcze potrzeby korzystania z usług konsultanta.
Nic się nie psuje,wszystko co potrzebne mogę sobie sam aktywować,z wiadomościami też jestem na bierząco :-) - nie ma potrzeby tam dzwonić.

 #15075  autor: wojttek
 31 sie 2005, 22:16
właśnie - wystarczy być najczęściej bieżąco z informacjami, a nie trzeba korzytsać z wszelkiego rodzaju BOKów...

[scroll]To przyjemność pomagać ludziom.[/scroll]
[center]Ericsson GF788e -> Ericsson T10s -> Ericsson R320s -> N 5510 -> SE P900 -> N 3220 -> N 6810 -> N 6681 -> N 6290 -> N E52 -> HTC One S4 -> LG G3[/center]

 #15088  autor: Irek
 31 sie 2005, 22:36
wojtek_kwiatek pisze:właśnie - wystarczy być najczęściej bieżąco z informacjami, a nie trzeba korzytsać z wszelkiego rodzaju BOKów...
I tu wojtek_kwiatek ma racje, wystarczy się troche znać, no chyba, że jest jakiś duży problem to wtedy dzwonimy lub piszemy do BOK.

"And one more thing..."

 #15122  autor: kulboj
 01 wrz 2005, 00:27
Dokładnie !
Ostatnio wszyscy się podniecają orange - no to ja mam nadzieje,że jak idei się nie udało to może oni wreszcie wprowadzą możliwość sterowania przekierowaniami z własnego telefonu. :-)
No bo pod tym względem to są w tyle.
A jeszcze co do konsultantów to mam wrażenie,że wielu z nas ma lepszy poziom wiedzy niz ci smutni ludzie z boku.

 #15125  autor: Wojt2004
 01 wrz 2005, 01:09
Wizerunek firmy zalezy glownie od tego jak reprezentuja ja pracownicy, niestety dosc czesto po rozmowie z gosciem z BOK nasowa mi sie pytanie. Kto cie zatrudnil ...?

 #15138  autor: pigus
 01 wrz 2005, 09:33
od 5 lat mam numer w Plusie i w ciągu tego czasu nauczyłem się jednego. W każdej sprawie, której nie znam, lub nie mogę odnaleźć w żadnym regulaminie próbuje wyjaśnić w DOk'u, a z kilku odpowiedzi po prostu wyciagam średnią. Opinia jednego konsultanta nie jest dla mnie wogóle wiarygodna. Dowodem na to jest fakt, że miesiąc temu zdecydowałem się podpisac aneks, 3 razy pytałem się konsultantki, czy moge po roku zejść do najniższej taryfy - TAK, miałem jednak inne info z BOK'u over e-mail. Jeśli tak to ok. Ale nie dało mi to spokoju i nastepnego dnia zrobiłem wywiad wśród 4 ludzi z DOK. I co? Zostałem okłamany, a regulaminu PWA nie otrzymam przed podpisaniem umowy [przez kuriera]. odmówiłem, poszły reklamacje. I powiedziałem-dość. Jutro numer wygasa :) ale i tak wspominam pozytywnie pobyt w Plusie, choć reklamacji było sporo.

... U Can More

 #15153  autor: Th0mas
 01 wrz 2005, 12:25
Ja do BOKu dzwonię bardzo rzadko. Może z cztery razy dzwoniłem, w tym 3, żeby wyłączyć pocztę głosowąw różnych kartach i raz, bo mi przez przypadek 10zł zabrali z konta :P Wszystkie sprawy zostały szybko załatwione i sprawnie. BOK Idei the best :-D

 #15157  autor: D@rio
 01 wrz 2005, 12:49
Najprofesjonajlniejszym BOKiem jest BOA Ery...

 #15316  autor: Irek
 02 wrz 2005, 19:31
Th0mas pisze:Ja do BOKu dzwonię bardzo rzadko. Może z cztery razy dzwoniłem, w tym 3, żeby wyłączyć pocztę głosowąw różnych kartach i raz, bo mi przez przypadek 10zł zabrali z konta :P Wszystkie sprawy zostały szybko załatwione i sprawnie. BOK Idei the best :-D
Th0mas i tu masz racje, w jakimś poście, ktoś się kłócił ze mną, że w Idei BOk to jest tragedia! A ja się jeszcze na nim nie zawiodłem! Można też spoglądnąć na to z innej strony! Wyłącznie poczty przez konsultanta jest tandetnie proste! Możliwe, że jeśli ktoś zadzwoni z większym problemem to sobie nie poradzą, no ale to tylko domniemania!

"And one more thing..."

 #15953  autor: zosik
 05 wrz 2005, 21:03
Oprócz Sami Swoi korzystałam z wszystkich operatorow (o ile H i SS uznawac za osobnych operatorow). Musze sie zgodzic z opinia, ze najlepsza pod wzgledem BOK jest Era. Pewnie,czasem zdarzaja sie i tu wpadki,ale przynajmniej jest najbardziej profesjonalnie. Pamietam,jak kiedys dzwonilam do Plusa...W sluchawce slyszalam wszystkich konsultantow w poblizu nie mowiac juz o tym,ze konsultantka "zagieta" pytaniem-na glos pytala sasiada co ma zrobic-slyszalam cala ich rozmowe ;p hehe... Jesli chodzi o Idee - problemy z poczta sa chyba ich sztandarowym problemem w BOK - 3 razy chodziłam do nich,by wylaczyli mi poczte w popie..za kazdym razem twierdzili,ze w ciagu 0,5h powinno byc juz ok - i nie bylo.. Z POPem kolezanki-identyczna historia...

 #15965  autor: Irek
 05 wrz 2005, 21:58
No to miałyście jakieś nieszczęście co do konslutantów. Ja miałem w sumie chyba 5 numerów POP'a. Praktycznie za każdym razem deaktywowałem poczte przy pomocy BOK i zawsze jak zadzwoniłem i podałem numer telefonu oraz PUK to w ciągu doby poczta była już nieaktywna!

"And one more thing..."

 #15976  autor: Th0mas
 05 wrz 2005, 22:15
jesito pisze:No to miałyście jakieś nieszczęście co do konslutantów. Ja miałem w sumie chyba 5 numerów POP'a. Praktycznie za każdym razem deaktywowałem poczte przy pomocy BOK i zawsze jak zadzwoniłem i podałem numer telefonu oraz PUK to w ciągu doby poczta była już nieaktywna!
Doby? Mi wyłączała babka w ciągu 30 minut.

 #15978  autor: Irek
 05 wrz 2005, 22:18
Dobra już mniejsz z tym w ile czasu. Ważne, że wyłączyli. Może to było pół godziny, może pięć godzin. Ważne, że bez żadnych problemów wyłączyli. A może zaczniemy testować BOKi? Podzwonimy troche sami i poprosimy o włączenie jednej usługi, wyłączenie drugiej. Można to zrobić w każdej sieci!

"And one more thing..."

 #15979  autor: Th0mas
 05 wrz 2005, 22:20
jesito pisze:Dobra już mniejsz z tym w ile czasu. Ważne, że wyłączyli. Może to było pół godziny, może pięć godzin. Ważne, że bez żadnych problemów wyłączyli.
Ja tylko chciałem jeszcze bardziej podkreślić zalety naszej kochanej sieci :)