Witam all. Mam problem z kupnem 200 min . Po wpisaniu kodu (już 3 razy próbowałem i czekałem ponad 24 h) system wiadomością sms potwierdza dyspozycję i tyle. Efektu na koncie brak. Poprosiłem o wyjaśnienie p24 jaki występuje problem no i dostałem odpowiedź : "
Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie dotyczące Pakietu „200 minut do Play i na stacjonarne” oraz informacji na temat połączeń przychodzących, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 23 sierpnia 2010 roku. Z przykrością informuję, że po dokładnej analizie Pańskie konta, system nie zarejestrował dyspozycji na aktywację usługi. Pragnę poinformować, że Pakiet można było aktywować kodem *111*34*1#. Promocja trwała od 19 do 24 sierpnia 2010 roku i była skierowana do wybranej grupy użytkowników, którzy otrzymywali dodatkowy Pakiet 100 minut"
Oczywiście postępowanie zakończone i ... mam cię kliencie w .... Osobiście lata mi ta ewentualna zaoszczędzona piątka ale chciałbym się dowiedzieć jaka jest przyczyna problemu zwłaszcza że dzialam na pakietach 100 min i przy następnej próbie już nie będzie mi tak to zwisało. Żałuję, że pracownikom BOK nie zależy na eliminowaniu błędów systemu. Prośba do P4Y2 o pomoc w wyjaśnieniu zagadki. Nr zgłoszenia
20965390
Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie dotyczące Pakietu „200 minut do Play i na stacjonarne” oraz informacji na temat połączeń przychodzących, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 23 sierpnia 2010 roku. Z przykrością informuję, że po dokładnej analizie Pańskie konta, system nie zarejestrował dyspozycji na aktywację usługi. Pragnę poinformować, że Pakiet można było aktywować kodem *111*34*1#. Promocja trwała od 19 do 24 sierpnia 2010 roku i była skierowana do wybranej grupy użytkowników, którzy otrzymywali dodatkowy Pakiet 100 minut"
Oczywiście postępowanie zakończone i ... mam cię kliencie w .... Osobiście lata mi ta ewentualna zaoszczędzona piątka ale chciałbym się dowiedzieć jaka jest przyczyna problemu zwłaszcza że dzialam na pakietach 100 min i przy następnej próbie już nie będzie mi tak to zwisało. Żałuję, że pracownikom BOK nie zależy na eliminowaniu błędów systemu. Prośba do P4Y2 o pomoc w wyjaśnieniu zagadki. Nr zgłoszenia
20965390