Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
1257
Rejestracja
08 kwie 2009, 14:20
Lokalizacja
chorzow
Spokojnie, środki powinny do Ciebie wrócić. Zmiana trwa do 24 godzin, w tym czasie może coś na koncie się dziać. A konto na wychodzące miałeś aktywne?osachorzow pisze:Przed zmianą na koncie miałem ~19 zł, po zmianie oferty przez play24 stan konta został wyzerowany!
Na innym numerze robiłem analogiczną zmienę oferty i środki nie wyparowały: bonusowe środki się przeliczyły zgodnie z regulaminem a pakiet złotówek został.Karlos20 pisze:Spokojnie, środki powinny do Ciebie wrócić. Zmiana trwa do 24 godzin, w tym czasie może coś na koncie się dziać.
Aktywne na przychodzące, na wychodzące już nie, ale przed doładowaniem chciałem zmienić ofertę. Nie przypominam sobie, żeby w Play środki były kasowane gdy blokowane są połączenia wychodzące... poza tym regulamin jasno mówi że stan środków nie ulega zmianie...Karlos20 pisze:A konto na wychodzące miałeś aktywne?
Aktywne przychodzące... No właśnie, dlatego wystąpił problem. Tak jak już pisałem, poczekaj 24 godziny na rozwój sytuacji, jeśli to się nie zmieni, oznacza to, że będziesz zmuszony do rejestracji numeru. Dodam również, je jeśli minęło 90 dni od zablokowania wychodzących, to możesz zapomnieć o odzyskaniu środków od przejścia na nową taryfę, oraz karta SIM zdeaktywuje się.osachorzow pisze:Aktywne na przychodzące, na wychodzące już nie, ale przed doładowaniem chciałem zmienić ofertę. Nie przypominam sobie, żeby w Play środki były kasowane gdy blokowane są połączenia wychodzące... poza tym regulamin jasno mówi że stan środków nie ulega zmianie...
Obawiam się, że nic to nie zmieni... bo zmiana oferty trwa do 24h, a u mnie oferta zmieniła się po kilku(nastu?) minutach więc proces migracji został zakończony... bo w play24 jest już nowa taryfa, tylko konto gołe :/ 2.5 roku temu przeniosłem pierwszy numer do Play... i wtedy zaczęły się problemy... strach włączyć jakąś usługę / kliknąć cokolwiek w play24 bo to proszenie się o kłopotyKarlos20 pisze:. Tak jak już pisałem, poczekaj 24 godziny na rozwój sytuacji, jeśli to się nie zmieni, oznacza to, że będziesz zmuszony do rejestracji numeru.
To może inaczejmkowalski pisze:Nie tylko w Play. U każdego operatora do złożenia reklamacji wymagana jest rejestracja numeru.osachorzow pisze:Numer mam niezarejestrowany, więc (to też tylko w Play) aby złożyć reklamację muszę iść do punktu zarejestrować numer
Niestety, to jest warunek. Chociaż u innych operatorów też trzeba się zarejestrować, żeby złożyć reklamację, inaczej nic nie zrobią.osachorzow pisze:a w P4 żeby naprawili to co zepsuli trzeba najpierw zarejestrować numer.
Nie do końca, może być już dostępne dane na Play24 o nowej taryfie, ale system musi je "przetrawić" w ciągu tych 24 godzin. Obecnie przy zmianie taryfy w ofertach na kartę w Play otrzymuje się SMSa potwierdzającego zmianę.osachorzow pisze:Obawiam się, że nic to nie zmieni... bo zmiana oferty trwa do 24h, a u mnie oferta zmieniła się po kilku(nastu?) minutach więc proces migracji został zakończony..
Może pod nickiem Play4You operuje również więcej konsultantów niż jeden, np. kobieta i mężczyznaDanielR pisze:
Czyżby jakaś "metamorfoza"...
A teraz jest nowa stronka, gdzie można dostać 30 % doładowania - też od 20 zł. Info na: www.e-doladowaniaplay.plqper pisze:Jednak się dało dodać tekst ... że 10 % jest od 20 zł
CzytałemKarlos20 pisze:A teraz jest nowa stronka, gdzie można dostać 30 % doładowania - też od 20 zł. Info na: www.e-doladowaniaplay.plqper pisze:Jednak się dało dodać tekst ... że 10 % jest od 20 zł
I tu Jesteś w błędzie.osachorzow pisze:bo każde zgłoszenie to u nich reklamacja.
Już to zauważyłem kilka dni temuDanielR pisze:Czyżby jakaś "metamorfoza"...
O dzięki za info!Karlos20 pisze:A teraz jest nowa stronka, gdzie można dostać 30 % doładowania - też od 20 zł. Info na: www.e-doladowaniaplay.pl
Ta informacja też się przyda, żeby potem nie "męczyć się" ze zgłoszeniamiqper pisze:Czytałem ale z tego co wiem to jest problem bo zamiast 30% dostaje sie 10%.
poczekam aż to naprawią
kerim36 pisze:czy jestes pewny ze firm to rowniez dotyczy??
Racja, ale można spróbować. Podobno już przyjmują takie zwroty od, tzw. Klientów Biznesowychmkowalski pisze:Niestety, ale 10 dni na zerwanie umowy ma tylko osoba fizyczna nie prowadząca działalności.
Ja nie napisałam, ze dostaniesz 58,50zł, tylko dostaniesz taki pakiet złotówek na jaki podpisałeś Umowę.ksz_sz pisze: Ale skoro mówisz że teraz dostane 58,50 to ok. O to mi właśnie chodziło
Tak kontroluj postępy w rozwiązywaniu zgłoszenia.tomek1804 pisze:Co za tydzień, sprawdzić co sie z tym dzieje
Tak jak napisałeś jeśli numer jest nie zarejestrowany nie możesz złożyć reklamacji. Sugeruje udostępnienie danych i po zrobieniu zgłoszenia sprawa zostanie wyjaśniona.osachorzow pisze:zmigrować z 'Play Online na Kartę' na 'Nowy Play Online na Kartę'
Tak, teraz ja będę wam pomagałaDanielR pisze:Czyżby jakaś "metamorfoza"...
Zmieniły sie jego obowiązkiqper pisze:A gdzie poprzednik ?
Dziękujępakierhakierxd pisze:Witamy w naszym gronie użytkowników playa
play4you2 pisze:Ok, dodałem odpowiednie info.Patryk83żółwik pisze:Zapoznaj się proszę z tym zgłoszeniem (jego numer to 33244492)
Przekazałem do rozpatrzenia.Patryk83żółwik pisze:Zapoznaj się proszę z tym zgłoszeniem (jego numer to 33244492)
Pzdr.