• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 49 z 241
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 241

 #494068  autor: osachorzow
 03 sie 2011, 20:05
Chciałem zmigrować z 'Play Online na Kartę' na 'Nowy Play Online na Kartę', w regulaminie Oferty Promocyjnej „Przeniesienie numeru telefonu z Oferty Play Online na Kartę do Oferty Nowy Play Online na Kartę” czytamy:

5. Po przeniesieniu Numeru MSISDN z usługi przedpłaconej w Ofercie Play Online na Kartę do usługi przedpłaconej w Ofercie Nowy Play Online na Kartę:
a) jednostki rozliczeniowe z Pakietu Złotówek zostaną zachowane


Przed zmianą na koncie miałem ~19 zł, po zmianie oferty przez play24 stan konta został wyzerowany! Takie rzeczy tylko w Play! Numer mam niezarejestrowany, więc (to też tylko w Play) aby złożyć reklamację muszę iść do punktu zarejestrować numer... czy ta wieczna prowizorka i błędy w systemie kiedyś się skończą? Na moją dotychczasową korespondencję z P4 wycięto już całkiem pokaźne drzewko :(

 #494070  autor: KC-KARLOS
 03 sie 2011, 20:11
osachorzow pisze:Przed zmianą na koncie miałem ~19 zł, po zmianie oferty przez play24 stan konta został wyzerowany!
Spokojnie, środki powinny do Ciebie wrócić. Zmiana trwa do 24 godzin, w tym czasie może coś na koncie się dziać. A konto na wychodzące miałeś aktywne?

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494072  autor: osachorzow
 03 sie 2011, 20:19
Karlos20 pisze:Spokojnie, środki powinny do Ciebie wrócić. Zmiana trwa do 24 godzin, w tym czasie może coś na koncie się dziać.
Na innym numerze robiłem analogiczną zmienę oferty i środki nie wyparowały: bonusowe środki się przeliczyły zgodnie z regulaminem a pakiet złotówek został.
Karlos20 pisze:A konto na wychodzące miałeś aktywne?
Aktywne na przychodzące, na wychodzące już nie, ale przed doładowaniem chciałem zmienić ofertę. Nie przypominam sobie, żeby w Play środki były kasowane gdy blokowane są połączenia wychodzące... poza tym regulamin jasno mówi że stan środków nie ulega zmianie...

 #494074  autor: KC-KARLOS
 03 sie 2011, 20:25
osachorzow pisze:Aktywne na przychodzące, na wychodzące już nie, ale przed doładowaniem chciałem zmienić ofertę. Nie przypominam sobie, żeby w Play środki były kasowane gdy blokowane są połączenia wychodzące... poza tym regulamin jasno mówi że stan środków nie ulega zmianie...
Aktywne przychodzące... No właśnie, dlatego wystąpił problem. Tak jak już pisałem, poczekaj 24 godziny na rozwój sytuacji, jeśli to się nie zmieni, oznacza to, że będziesz zmuszony do rejestracji numeru. Dodam również, je jeśli minęło 90 dni od zablokowania wychodzących, to możesz zapomnieć o odzyskaniu środków od przejścia na nową taryfę, oraz karta SIM zdeaktywuje się.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494076  autor: mkowalski
 03 sie 2011, 20:29
osachorzow pisze:Numer mam niezarejestrowany, więc (to też tylko w Play) aby złożyć reklamację muszę iść do punktu zarejestrować numer
Nie tylko w Play. U każdego operatora do złożenia reklamacji wymagana jest rejestracja numeru.

 #494077  autor: osachorzow
 03 sie 2011, 20:31
Karlos20 pisze:. Tak jak już pisałem, poczekaj 24 godziny na rozwój sytuacji, jeśli to się nie zmieni, oznacza to, że będziesz zmuszony do rejestracji numeru.
Obawiam się, że nic to nie zmieni... bo zmiana oferty trwa do 24h, a u mnie oferta zmieniła się po kilku(nastu?) minutach więc proces migracji został zakończony... bo w play24 jest już nowa taryfa, tylko konto gołe :/ 2.5 roku temu przeniosłem pierwszy numer do Play... i wtedy zaczęły się problemy... strach włączyć jakąś usługę / kliknąć cokolwiek w play24 bo to proszenie się o kłopoty :(

[ Dodano: 2011-08-03, 20:33 ]
mkowalski pisze:
osachorzow pisze:Numer mam niezarejestrowany, więc (to też tylko w Play) aby złożyć reklamację muszę iść do punktu zarejestrować numer
Nie tylko w Play. U każdego operatora do złożenia reklamacji wymagana jest rejestracja numeru.
To może inaczej ;) U pozostałych ewidentne błędy operatora są naprawiane bez składania reklamacji, przyjmowane jest zgłoszenie, że coś nie działa i tyle... a w P4 żeby naprawili to co zepsuli trzeba najpierw zarejestrować numer... bo każde zgłoszenie to u nich reklamacja.

 #494078  autor: KC-KARLOS
 03 sie 2011, 20:38
osachorzow pisze:a w P4 żeby naprawili to co zepsuli trzeba najpierw zarejestrować numer.
Niestety, to jest warunek. Chociaż u innych operatorów też trzeba się zarejestrować, żeby złożyć reklamację, inaczej nic nie zrobią.
osachorzow pisze:Obawiam się, że nic to nie zmieni... bo zmiana oferty trwa do 24h, a u mnie oferta zmieniła się po kilku(nastu?) minutach więc proces migracji został zakończony..
Nie do końca, może być już dostępne dane na Play24 o nowej taryfie, ale system musi je "przetrawić" w ciągu tych 24 godzin. Obecnie przy zmianie taryfy w ofertach na kartę w Play otrzymuje się SMSa potwierdzającego zmianę.
Kiedyś miałem taką sytuację - na niezarejestrowanej karcie Play Fresh miałem taryfę Play Fresh 1, z roczną ważnością konta na wychodzące, zmieniłem taryfę na Darmowe rozmowy i SMSy w Play, i po zmianie ważność konta skróciła się do 1 dnia, później sytuacja wróciła do normy.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494084  autor: DanielR
 03 sie 2011, 21:03
play4you2 pisze:Ponagliłam sprawę :D
play4you2 pisze:Dodałam ponaglenie do zgłoszenia
:?:
Czyżby jakaś "metamorfoza"...

 #494085  autor: KC-KARLOS
 03 sie 2011, 21:07
DanielR pisze:
Czyżby jakaś "metamorfoza"...
Może pod nickiem Play4You operuje również więcej konsultantów niż jeden, np. kobieta i mężczyzna :?:

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494103  autor: qper
 03 sie 2011, 22:27
Jednak się dało dodać tekst ... że 10 % jest od 20 zł ;)
Warto było o to prosić ;)

Obrazek

 #494106  autor: KC-KARLOS
 03 sie 2011, 22:30
qper pisze:Jednak się dało dodać tekst ... że 10 % jest od 20 zł
A teraz jest nowa stronka, gdzie można dostać 30 % doładowania - też od 20 zł. Info na: www.e-doladowaniaplay.pl

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494114  autor: qper
 03 sie 2011, 22:40
Karlos20 pisze:
qper pisze:Jednak się dało dodać tekst ... że 10 % jest od 20 zł
A teraz jest nowa stronka, gdzie można dostać 30 % doładowania - też od 20 zł. Info na: www.e-doladowaniaplay.pl
Czytałem :) ale z tego co wiem to jest problem bo zamiast 30% dostaje sie 10%.
poczekam aż to naprawią ;)

 #494138  autor: rogmaniek
 04 sie 2011, 00:38
osachorzow pisze:bo każde zgłoszenie to u nich reklamacja.
I tu Jesteś w błędzie.
DanielR pisze:Czyżby jakaś "metamorfoza"...
Już to zauważyłem kilka dni temu :smt042
Karlos20 pisze:A teraz jest nowa stronka, gdzie można dostać 30 % doładowania - też od 20 zł. Info na: www.e-doladowaniaplay.pl
O dzięki za info!
qper pisze:Czytałem ale z tego co wiem to jest problem bo zamiast 30% dostaje sie 10%.
poczekam aż to naprawią
Ta informacja też się przyda, żeby potem nie "męczyć się" ze zgłoszeniami :smt042

[ Dodano: 2011-08-04, 00:44 ]
kerim36 pisze:czy jestes pewny ze firm to rowniez dotyczy??
mkowalski pisze:Niestety, ale 10 dni na zerwanie umowy ma tylko osoba fizyczna nie prowadząca działalności.
Racja, ale można spróbować. Podobno już przyjmują takie zwroty od, tzw. Klientów Biznesowych :smt047

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #494151  autor: play4you2
 04 sie 2011, 08:50
quote="psychofanplay"]W takim wypadku powinienm otrzymać coś jeszcze [/quote]

Promocje sie nie łączą jeśli skorzystałeś z promocji HTC to nie możesz ubiegać sie o benefity płynące z Oferty dla Abonentów.
ksz_sz pisze: Ale skoro mówisz że teraz dostane 58,50 to ok. O to mi właśnie chodziło
Ja nie napisałam, ze dostaniesz 58,50zł, tylko dostaniesz taki pakiet złotówek na jaki podpisałeś Umowę.

[ Dodano: 2011-08-04, 09:35 ]
tomek1804 pisze:Co za tydzień, sprawdzić co sie z tym dzieje
Tak kontroluj postępy w rozwiązywaniu zgłoszenia.
osachorzow pisze:zmigrować z 'Play Online na Kartę' na 'Nowy Play Online na Kartę'
Tak jak napisałeś jeśli numer jest nie zarejestrowany nie możesz złożyć reklamacji. Sugeruje udostępnienie danych i po zrobieniu zgłoszenia sprawa zostanie wyjaśniona.
DanielR pisze:Czyżby jakaś "metamorfoza"...
Tak, teraz ja będę wam pomagała

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #494158  autor: qper
 04 sie 2011, 09:38
play4you2 pisze:Tak, teraz ja będę wam pomagała
Ale heca :) witamy

A gdzie poprzednik ?

 #494159  autor: pakierhakierxd
 04 sie 2011, 09:40
Pewnie ma wiele innych zajęć i nie miał czasu na pomaganie już na forum lub poszedł na urlop :)
Witamy w naszym gronie użytkowników playa :P

Pozdrawiam :)

 #494160  autor: KC-KARLOS
 04 sie 2011, 09:50
Play4You w nowej osobie :) I ja również witam! Fajnie, że jeszcze ktoś będzie nam pomagał w sprawach Playowych.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #494161  autor: play4you2
 04 sie 2011, 09:57
qper pisze:A gdzie poprzednik ?
Zmieniły sie jego obowiązki :D
pakierhakierxd pisze:Witamy w naszym gronie użytkowników playa
Dziękuję

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #494164  autor: patrix-83
 04 sie 2011, 10:12
play4you2 pisze:
Patryk83żółwik pisze:Zapoznaj się proszę z tym zgłoszeniem (jego numer to 33244492)
Ok, dodałem odpowiednie info.

Patryk83żółwik pisze:Zapoznaj się proszę z tym zgłoszeniem (jego numer to 33244492)
Przekazałem do rozpatrzenia.

Pzdr.


Dziękuję Pani PlayForYou2 za pomoc, wszystko zostało rozwiązane prawidłowo i otrzymałem rekompensatę taką o jaką wnioskowałem w powyższym zgłoszeniu gdyż Play ewidentnie zawalił wtedy sprawę podczas przenoszenia numeru z HEYAH do PLAY FRESH :D

A przy okazji witam "NOWEGO-STAREGO" PlayForYou2 w osobie kobiety, czeka Cię dużo pracy na naszym forum bo problemów z Play jest multum a BOK *500 niestety jeszcze nie działa tak jak powinien :D

Pozdrawiam i Powodzenia.

 #494176  autor: agaak
 04 sie 2011, 11:09
Mam pytanie o Nocny transfer w POnK, jeśli załaduję kartę za 20 zł i mam 14 dni ważności na wychodzące. Teraz kupuje nocny transfer, to mam go na 14 czy 30 dni?
  • Strona 49 z 241
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 241
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 241